Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siinä ratkes se ottelu. Tuskin Turkki enää saa maalia, kun ei ole saanut tähänkään mennessä. Mut tekihän ne Sveitsiä ja Tsekkiäkin vastaan.

Turkille iso keskari. Onneksi Saksa varmasti hoitaa itsensä jatkoon tuosta pelistä. Muistettakoon, että moni turkkilainen joutuu missaamaan seuraavan pelin, eli joukkue heikkenee. Ja onhan Saksa helvetin kova joukkue.. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On kyllä semmonen tuntuma, että siitä ottelusta tulee maalijuhla Saksalle. Tavallaan toivonkin hirveätä myllyä Turkin päähän, sitä joukkuetta kohtaan kun on pienet antipatiat.

Veikö paikallinen karvakäsi naisen? ;)

Espanja tai Hollanti voittoon ! :rock:

Espanja tai Hollanti voittoon ! :rock:

Hollantia toivon, mutta pahoin pelkään---> itse itseäni lainaten " Ensin pelataan kuukausi jalkapalloa ja sitten SAKSA voittaa. " Ensin Saksa syö KEBABIT ja sitten MAKAROONIT.:D

Vituttaa tuo Turkki. Enpä muista milloin ois joku jalkapallo-ottelu vituttanu yhtä paljon. Ei ne ansainnu sitä voittoa. Perkele. Näemmä aina jos minä kannatan jotain, niin ne häviää.

Tänään kyllä kannatan Venäjää, kaikesta huolimatta.

Vituttaa tuo Turkki. Enpä muista milloin ois joku jalkapallo-ottelu vituttanu yhtä paljon. Ei ne ansainnu sitä voittoa. Perkele. Näemmä aina jos minä kannatan jotain, niin ne häviää.

Tänään kyllä kannatan Venäjää, kaikesta huolimatta.

Ja TAAS tulee lunta tupaan. Etkö ikinä opi?...:D No illalla nähdään. Venäjällä yksi hyvä peli alla, muut oli aivan sysipaskaa. Hollannin huono peli tähän kohtaani ja ulos...Ei voi olla vaikuttamatta, se yhden Hollannin pelaajan vauvan kuolema joukkueeseen. Kumpaan suuntaa? Siinäpä se.

Tänään Hollanti ulos ja huomenna Espanja, niin sitten on kaikki 2-joukkueilla leikkineet tippuneet. Mikäs sen mukavampaa.

edit. korjattu

Tänään Hollanti ulos ja huomenna Italia, niin sitten on kaikki 2-joukkueilla leikkineet tippuneet. Mikäs sen mukavampaa.
Joo, en pitänyt itsekkään noista varajoukkue pelleilyistä. Siksi tykkäsin Saksan jatkopaikasta. Mut mut, Hollantin pelityylistä olen aina pitänyt. 4-3-3 kestääkö loppuun asti?. We will see.

Joo, en pitänyt itsekkään noista varajoukkue pelleilyistä. Siksi tykkäsin Saksan jatkopaikasta. Mut mut, Hollantin pelityylistä olen aina pitänyt. 4-3-3 kestääkö loppuun asti?. We will see.

Saksan oli pakko pelata täysillä. Varmasti olisivat nekin pelaanneet kakkosmiehistöllä jos olisivat varmistaneet jatkonsa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom