Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VIVA LA KEBAB.:DMitä helvettiä?! Johan tuli mielenkiintoinen matsi. Turkki teki sen taas.
On kyllä semmonen tuntuma, että siitä ottelusta tulee maalijuhla Saksalle. Tavallaan toivonkin hirveätä myllyä Turkin päähän, sitä joukkuetta kohtaan kun on pienet antipatiat.Niinpä. Tuskin Turkki pysyy Saksan perässä.
On kyllä semmonen tuntuma, että siitä ottelusta tulee maalijuhla Saksalle. Tavallaan toivonkin hirveätä myllyä Turkin päähän, sitä joukkuetta kohtaan kun on pienet antipatiat.
Heh, ei sentään. Heidän futiskulttuuri on vain silkkaa paskaa. Myös pelaajien olen huomannut mamoilevan samalla tavalla kuin italialaisten.Veikö paikallinen karvakäsi naisen? ;)
Espanja tai Hollanti voittoon !![]()
Vituttaa tuo Turkki. Enpä muista milloin ois joku jalkapallo-ottelu vituttanu yhtä paljon. Ei ne ansainnu sitä voittoa. Perkele. Näemmä aina jos minä kannatan jotain, niin ne häviää.
Tänään kyllä kannatan Venäjää, kaikesta huolimatta.
Joo, en pitänyt itsekkään noista varajoukkue pelleilyistä. Siksi tykkäsin Saksan jatkopaikasta. Mut mut, Hollantin pelityylistä olen aina pitänyt. 4-3-3 kestääkö loppuun asti?. We will see.Tänään Hollanti ulos ja huomenna Italia, niin sitten on kaikki 2-joukkueilla leikkineet tippuneet. Mikäs sen mukavampaa.
Joo, en pitänyt itsekkään noista varajoukkue pelleilyistä. Siksi tykkäsin Saksan jatkopaikasta. Mut mut, Hollantin pelityylistä olen aina pitänyt. 4-3-3 kestääkö loppuun asti?. We will see.