Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hollanti on kyllä kova, yllättävänkin minun mielestä. Veikkasin Italian ja Ranskan jatkoon lohkostaan, mutta Hollanti perkelehän vie lohkoa että heilahtaa. Komiaa. :thumbs:

Hollanti on kyllä kova, yllättävänkin minun mielestä. Veikkasin Italian ja Ranskan jatkoon lohkostaan, mutta Hollanti perkelehän vie lohkoa että heilahtaa. Komiaa. :thumbs:
Hollantia liputellaan täälläkin...

Hollantia liputellaan täälläkin...

En mä Hollantia sen kummemmin liputa, mutta yllätykset on toki aina tervetulleita.

Saksahan tämän kuitenkin lopulta vie.. ;)

Kiitos sieltä se takaa-ajo lähtee kuningas asialla

edit. vittu
edit.2 ei kauaa menny
:eek:

Saksa ja Italia sais tippua en oo koskaa pitäny kummastakaan

En mä Hollantia sen kummemmin liputa, mutta yllätykset on toki aina tervetulleita.

Saksahan tämän kuitenkin lopulta vie.. ;)

Arjalaiset, Hollanti, Portugali, Espanja ja kaikki , jotka pelaa Ruotsia vastaan.. Onhan noita, kun Englanti ei oo mukana...

Vitun Hollanti. Oli ne kyllä pelottavan hyviä. Maalinteko onnistuu aikas hyvin.. Ranska ei varmaan tajunnu, että ne on oikeesti kisoissa ja että niitten pitäis pelata.. Mutta niin se Hollanti on ennenkin pettänyt ja pahasti.

Hollannin peliä on kyllä mukava katsoa, maaleja tulee ja tapahtumia riittää. Silti toivon, että Espanja onnistuis näissä kisoissa! :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vitutti eilen kun ei voinut kannustaa Romaniaa vetojen takia (Italia yli 5.5 maalia kisoissa ja Romania alle 2.5 pistettä) :D

Hollanti kyllä tarjoaa kisojen ehdottomasti parasta viihdettä. Ajattelin ennakkoon, että tuleekohan Ranskalta taas tylsä 0-0 peli, mutta tulikin aivan jotain muuta kuin tylsä matsi. Mielenkiintoistahan tässä tilanteessa on se, että jos Italia ja Ranska pelaavat tasurin, niin Romania on tasurilla Hollantia vastaan jatkossa voittamatta yhtään peliä.

Espanja Espanja!! Toivon hartaasti ruåttalaisten pöllyytystä..
Ruotsi Ruotsi!! Toivon hartaasti epsanjalaisten pöllyytystä..

Liimaletit ja hispanorakastajat noin niinkun muuten:

middlefinger.jpg

Symppaan tosin Fàbregasia..

Ei vittu mitä tuomarointia näissä kisoissa on taas..

Vittu tuo tuomari on perseestä! Huomaa kyllä, ettei halua Espanjan voittavan! :curs:

Tästä ei lannistuta vaan kohta España pyörittää Ruotsin ku ämmälauman! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom