Futarin/yleisurheilian treeni ohjelma

terve.en oikein löytänyt tästä aiheesta kovin tarkkoja juttuja kuin jotakin intervalli harjoituksia niin ajattelin tehdä uuden. Haluaisin oman saliohjelman. Minulla on tällä hetkellä MA,TI ja TO yleisurheilu harkat ja futsal harkat KE ja punttia PE ja Su. Jalkapallo kausi alkaa 1kk päästä. Olen 171cm pitkä ja painon 58kg. 14v ikä.en haluaisi pituuskasvun loppuvan,ennustus 185cm.:david: Minkälaista treeniä suosittelisitte?? Kiitos etukäteen :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
terve.en oikein löytänyt tästä aiheesta kovin tarkkoja juttuja kuin jotakin intervalli harjoituksia niin ajattelin tehdä uuden. Haluaisin oman saliohjelman. Minulla on tällä hetkellä MA,TI ja TO yleisurheilu harkat ja futsal harkat KE ja punttia PE ja Su. Jalkapallo kausi alkaa 1kk päästä. Olen 171cm pitkä ja painon 58kg. 14v ikä.en haluaisi pituuskasvun loppuvan,ennustus 185cm.:david: Minkälaista treeniä suosittelisitte?? Kiitos etukäteen :worship:
Niin mitä sä haluat siltä ohjelmalta? Mihin sä haluut panostaa? Jos oikeesti fudista pelaat ja treenit kerran viikos ni taidat pelata aika puulaakiliigassa?

Haluaisin lisää nopeutta,räjähtävyyttä,tällä hetkellä taukoa,1kk päästä alkaa treenit ja ne on 4kertaa viikossa joten pitää vähän karsia harrastuksia.

Treenaa etu ja takareisiä, pohkeita. Ja pidä ylävartalo hyvässä kunnossa, sitä ei kannata unohtaa muuten jää salitreenistä iso osa turhaksi sitten kentällä.

Ja käy vaikka citymarketista ostamassa parin kilon (1-3kg) nilkkapainot, ja niillä sitten pihalla vaikka treenaat räjähtävyyttä juoksuun.

Ja muista venytellä!

Nimim. 10 vuotta jalkapalloa pelannut :)

Nilkkapainoja en suosittele kenellekään. Niiden avulla ei todellakaan juoksun räjähtävyys parane. Lajivoiman hankkimiseen ylämäkivedot ovat paljon parempia.

Nilkkapainoja en suosittele kenellekään. Niiden avulla ei todellakaan juoksun räjähtävyys parane. Lajivoiman hankkimiseen ylämäkivedot ovat paljon parempia.

Juuri näin! Varsinkin jos pitempää lenkkiä vetää niin nilkkapainoilla on äärimmäisen helppo pilata oma juoksutekniikka, niin nerokkaalta keksinnöltä kun ne aluks kuulostaakin.

moi ! jos sä räjähtävyyttä haluut niin erilaiset painonnostoliikkeet on erinomaisia tähän tarkotuksee.maastavetoa kyykkyä rinnallevetoa ja penkkiä.tottakai vahva keskivartalokin on tärkeä.ja kuten yllä mainitut ylämäki juoksut on tosi hyviä.

Suositut

Back
Ylös Bottom