Salomaha
100050080
ZannaZ sanoi:Rahkaan rokkaa Fun light persikka-passion.
Aika samaa mieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZannaZ sanoi:Rahkaan rokkaa Fun light persikka-passion.
hafanafa sanoi:En tiiä mikä mul on, mut en tykkää fun lightin mausta pätkääkään. kaikki ihan hirveen makusia mitä oon maistanu.
Pulla sanoi:Mun ihkupeipe teki Fun Lightista tossa pari päivää sitten sellaista mehukeiton tyylistä kiisseliä. Voi hitsivitsi, että oli hyvää. Oikeastaan parempaa kuin kaupan vastaavat. Älkää kysykö miten se tehtiin mutta suosittelen kokeileen. Sitä menee nykyään joka paikkaan, rahkaan, raejuustoon, kahviin, hernekeittoon jne.
hafanafa sanoi:En tiiä mikä mul on, mut en tykkää fun lightin mausta pätkääkään. kaikki ihan hirveen makusia mitä oon maistanu.
RoMuLuu sanoi:Yleensä menee kyllä rahkat jonkun muun kun mehutiivisteen kanssa, mutta sillon kun mehutiiviste on päivän sana niin kyllä se on ehdottomasti Fun-lightin Persikka-passion!
ZannaZ sanoi:Kokeilin tässä Tropicin O'light mehutiivistettä (vastaavaa kun Fun light). Omena-päärynä toimii todella hyvin rahkan kanssa . Myös appelsiini-mango vei kielen mennessään. Ehdottomasti kokeilemisen arvoisia!