Fun light

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En mä ihan 30ml sinne tunge. Nykyään tulee pistettyä joku teelusikallinen tai vähemmän. Enempi määrä alkaa olla liian kirpeää.

Persikka-passion on paras. Vihreä omena ja ripaus kanelia on myös hyvää. Ja vadelma... ja...

Vadelma-sitruuna. Vihreää omenaa ostin kokeeksi, enkä pystynyt pulloa loppuun käyttään, on jotenkin niin esanssista mun makuuni. Seuraavaks pitääkin kokeilla tuota metsämarjaa, se vois olla hyvää kun muutenkin tykkään marjoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fun Lightit sekoitettuna pirtuun ja veteen, hyytelöityy. Hirveetä myrkkyä!Ainut puhdas luonnontavara siinä on vesi ja seki taitaa olla akkuvettä.

Wintikka sanoi:
Sit toi suklaan makuinen möväri-fun light!! ööööh.....
:D

Kuinka moni muuten on kokeillut O'light mehuja? Näkyi olevan paikallisen Prisman hyllyllä niitä useampaakin makua, huomattavasti halvempia kuin Fun Light, vissiin sekoitussuhde kumminkin suunnilleen sama. Lienevätkö hyviä?

Ovatko muuten nuo Funlightit samanlaisia lisäainepommeja kuin esimerkiksi Pirkan kevyttiivistemehut? On nimittäin aika järkyttäviä määriä lisäaineita tuossa(kin)

MansikkaFunlighti rahkansekaan ja mehuna parasta.
Yöprotskuun OmenaFunlightia (mansikka ei sopinu).
Sitruunanmakuinen rahkansekaan maistui fairylta.

Ennen oli käytössä sitruuna, mutta nykyään menee vadelma.

r0hmu sanoi:
Mikä on teidän mielestänne paras maku esim rahkaan?

Rahkaan rokkaa Fun light persikka-passion. Mansikka ja Vadelma ovat myös hyviä. Uudesta metsämarjasta en välitä, ainakaan rahkan sekaan, muuten se on oiva mm. makeanhimon poistaja eli ihan mehua ääntä kohden vaan. Oikeastaan ainoa mitä en saa kurkusta alas on se omena-maku... :urjo:

Kokeilin tässä Tropicin O'light mehutiivistettä (vastaavaa kun Fun light). Omena-päärynä toimii todella hyvin rahkan kanssa :kuola:. Myös appelsiini-mango vei kielen mennessään. Ehdottomasti kokeilemisen arvoisia!

Metsämarja tuli ostettua ja se menee ainakin minun listalla heti siihen mansikan jälkeen. Mukava maku, ei mikään ällöimelä.

Persikka-Passion vai mikä se nyt oli :P

Back
Ylös Bottom