Friikit maut lisäravinteissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin eilen vähän ikkunashoppailemassa lisäravinteita ja huomasin, että markkinoille on tullut mitä friikeimpiä makuvaihtoehtoja lisäravinteisiin!

Tarjolla oli mm: minttusuklaa, sitruuna, salmiakki, ananas, kahvi-latte ja banaani-vanilja. Emäntä nappasi salmiakkia mukaan ja kehuskeli makua, itse en ole vielä uskaltanut maistaa; pelkään että :urjo: lentää.

Mitäs erikoisia makuja olette kokeillut ja mitä kannattaa kokeilla / välttää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minttusuklaa on ainakin hyvää. Itte tuli joskus tehtyä halpisherasta, kaakaojauheesta ja minttukarkeista =)

Lattekahvi (protein xl) ei omaan makuuni ainakaan ole oikein riittävää, liian vähän kahvia ollakseen kahvinen ja liikaa ollakseen sopivan neutraali.. mutta kun sitä sekoittelee 4:1 suhteessa vaniljanmakuiseen, niin tulee kiva cocktail :)

Minttusuklaa on hyvää (optimum), ananas oli ihan liian imelää (leader). Banaani-vanilja ei taida olla mitenkään kovin eksoottinen, sitä kai on ollut fastin pusseissakin jo vuosia?
Sitruuna-rahka (protein xl) jäi sitten itseltäni kokeilematta kun ei sattunut pakkispuodissa olemaan moista makua asiointihetkeni aikana.

banaani-vaniljaa ja minttusuklaata oon maistanut ja todennut molemmat hyvän makusiksi omasta mielestäni :thumbs:

paras maku tähän mennessä on ollut appelsiini-persikka :haart:
minttusuklaa ja sitruuna on myös herkkua.

Nutriplussan coffee latte on ainasin varsin herkullisen makuista.
Fastin banaani-vaniljakin on hyvää, mutta tuotahan on ollu markkinoilla jo pitemmän aikaa.

ihan hyvä, että tuleekin " friikkejä makuja ", saa välillä vähän extremee :D mutta maku on maku, ei sen enempää ( mihin tääkin nyt liittyy ) eli uusia makuja vaan, ei ne ainakaan haittaa ketään, kunhan vanhoja ei oteta pois

Mitähän se hehkutus oli nutriplussan mainoksissa, että salmiakin makuiset jauhot värjäsivät verisuonia mustiksi "ennen kuin värjäytymismekanismi saatiin kuriin"?

(Unohtamatta, että testihenkilöiden lihasmassan kasvun havaittiin olevan merkittävää :D)

Olen kokeillut recon salmiakin makuista ja eka sekunti nii maistuu hyvälle eli salmiakille, mut sit tulee sellanen paha jälkimaku et irvistää. Joku sellanen teollinen jälkimaku, en osaa tarkemmin kuvailla.
Äsken ostin fastin kahvinmakuista ja oli todella hyvää.
Recon sitruunan makuista olen myös maistellut ja ihan ok, ei mitään erityisen hyvää kuitenkaan..

Ehdottomasti pitää tässä joskus kokeilla tota minttusuklaata ku monet kehuu. Tykkään muutenkin eniten suklaan makuisista jauheista!

m80 sanoi:
Mitähän se hehkutus oli nutriplussan mainoksissa, että salmiakin makuiset jauhot värjäsivät verisuonia mustiksi "ennen kuin värjäytymismekanismi saatiin kuriin"?

Ja kahvilatten makuinen protsku värjää vaaleat hiukset kahvinvärisiksi :D
mun mielestä ihan hauskoja mainoksia :)

Mä en tajua miten kaikki hehkuttaa tota minttusuklaata. Maistuu ihan eltaantuneelle hammastahnalle. Pönttö seissyt tuossa kuukausikaupalla melkein täynnä, hyi saatana. Yleensä tykkään suklaajutuista kyllä, mutta tuo... :urjo: .

Ultimecia sanoi:
Mä en tajua miten kaikki hehkuttaa tota minttusuklaata. Maistuu ihan eltaantuneelle hammastahnalle. Pönttö seissyt tuossa kuukausikaupalla melkein täynnä, hyi saatana. Yleensä tykkään suklaajutuista kyllä, mutta tuo... :urjo: .
Musta se ei ollut suoranaisesti pahaa, jossei kovin hyvääkään. Veden kanssa ei voinut juoda ollenkaan (ei hyvä dietillä), maidon kanssa ihan ookoo. En tajua hehkutusta mäkään. ON:n rocky road oli todella hyvää ja odotin toltakin enemmän.

Mulla on myös salmiakkiheraa. Hyvää jos tykkää sulaneesta salmiakkijäätelöstä. Mä en. Palaan kyllä rocky roadiin heti kun rahatilanne antaa myöten.

DrCarter sanoi:
Hei:hyper: Olisko miten friikki maku näin vappua odotellessa??!!...

Olut!! :kippis1:

...varmasti vanha..:jahas:

Kaljanmakunen palkkari vois kyl olla ihan aito vaihtoehto. Sais vähän arnold-meininkiä mutta paremmilla ravintoarvoilla :)

Sen mä sanon, että Nutriplussan kofee latte ja metsämansikka ovat aivan :urjo: :urjo: :urjo: makuisia..

Miksi näistä kaikista tehdään niin ällöttävän makeita?? Lähes kaikkiin maistelemiini uusiin makuihin on joutunu lisäämään neutraalijauhoa sekaan, että pystyy juomaan. Useita erilaisia on tullut maisteltua ja edelleen varmin valinta on perushera kaakaojauheella terästettynä, siihen ei vain kyllästy!

Mä en ole uskaltanut vielä kertaakaan hankkia mitään vähänkään erikoisemman makuista jauhoa. Viime kerralla kun meni palkkaripurkki hankintaan, harkitsin jo ON:in 100% Wheytä tropical punch -makuisena. Päädyin sitten kuitenkin TAAS suklaaseen, kun en löytänyt oikein juttua tuosta kyseisestä setistä. Taidan ostella tästä eteenpäinkin suklaan ja mansikan makuisina kaikki protskuni.

Niin ja maustamattomana, siinä on tarpeeksi friikki maku mulle.

Itse luulin, että suklaan makuiseen voi aina luottaa kunnes erehdyin asematunnelissa sijaitsevaan lisäravinneliikkeeseen. Kyseisen puljun suklaan makuinen jauhosta tuli vain paha maku suuhun, kun olin ensin sekoittanut jauhetta vartin ettei se olisi niin paakkuista. Mutta eihän näitä maun takia nautita... itse olen kyllä valmis maksamaan muutaman lisäeuron hyvin sekoittuvasta ja maistuvasta jauheesta.

Nutriplussan metsämansikka itsellä käytössä ja se on kyllä ihan nannaa. Ei nyt mitään herkkua kuitenkaan. Kahvi-latten makuisesta en välittänyt :urjo: Tuo sitruunakin oli ihan jees, mutta aivan toivottoman makeaa. Huomasin tuossa joku aika sitten, että pakkiskaupan Protein XL -valikoimissa OLI niitä erikoisempia makuja, muttei ole enää :itku: Onkohan niitä tulossa jossain vaiheessa vai onko tyytyminen perinteisempiin makuihin, jotka kyllä ovat hyviä..???

Ite ostin salmiakkia, ja mun mielest siin oli sellanen sivumaku, et maistu ihan viemäriltä...Ei sillä että olisin viemärissä käyny, muttas kuitenkin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom