Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääni superhurrille annettu, eiköhän se ole iki-SFI:läisen entisen penkkipunnertajan velvollisuus. Jos maailman vahvin penkkipunnertaja ei ole Suomen parhaiden urheilijoiden listalla, niin Suomessa ei ymmärretä urheilusta yhtään mitään.
"jos joku vie mun maailmanennätyksen, niin sitten se on pakko viedä takaisin" :DKiitoksia olen otettu! Mutta vaikka omistan kova egokin niin tämä "vuoden urheilija juttu" on minulle yksi keino saada penkki/voimannosto/voimalu eteenpäin. Saan kaikki egoboostit siitä kun laitan youtubiin hyvän penkkireenin, urheilugaalajulkisuuta voin olla ilman mutta toivotaan että tästä syntyisi jotain. Jos ei muuten mutta Virtanen,Jurkko,Toivanen,Lehto,Sandvik,Hokkanen jne jne olisi ansainnut kunnioitusta, niin nyt voime "SOMEn" kautta tehdä jotain voimailun puolesta.
Tänään oli saarnaamassa Kuortaneella ja YLEkin halusi kuulla saarnaamista... Viikon nostot jopa 100 000 kiloa ? penkkipunnerruksen ME-mies otti yleisönsä Kuortaneella | Yle Urheilu | yle.fi
Kovin nosto oli 287,5 ja tyyli aika lähellä kisanostoa. 300 ei tullut mutta oli lähellä. Oli vaikeeta palautua nostojen välillä kun piti kävell/seisoa ja puhua. https://www.youtube.com/watch?v=lta3lskOJJ8