Frank Zanesta

Zanen keskivartalo on kyllä hyvännäkönen(mitä nyt suhteet vähän mitä on. ainakin rintalihat näyttävät olevan erikokoiset, samoin vatsat jotenkin kummalliset), mutta
kädet näyttävät kyllä todella rimpuloilta(ammattilaiseksi). Jalat suhteessa ihan jees, ehkä hieman pienet(ja EI, en vertaa itseeni. ennenkuin joku alkaa provoilemaan).
Nämä ovat tietysti makuasioita(Toisaalta, tässä jollekkin tagi: KOKO ei ole makuasia!), ja koskee vain tuota ylläolevaa kuvaa.

Ja näin tuli osallistuttua tähänkin topicciin tavalla joka hyödytti kysyjää niin helvetisti :david:

:D Joo keskivartalo jees mitä nyt vatsat, kyljet sekä alaselkä oudon näköiset.
Kädet on täydelliset lukuunottamatta hauiksia ja ojentajia..:david:

lampunjalka sanoi:
:D Joo keskivartalo jees mitä nyt vatsat, kyljet sekä alaselkä oudon näköiset.
Kädet on täydelliset lukuunottamatta hauiksia ja ojentajia..:david:

Juurikin näin! :D

Eivaan, meinasin että lievästä epäsuhtaisuudesta(tai jostain joka pistää silmään) huolimatta keskivartalo näyttää todella hyvältä(Lue: kelpaisi minulle ;) ).

Joudun varmaan ristiinnaulituksi tässä threadissa, mutta meikäläistä Zane ei säväytä. Jotkut lihasryhmät ovat äijällä todella pieniä kun otetaan huomioon että ukko on/oli ammattilainen. Jos vaikka Arskaan vertaa niin Zane ei näytä miltään. Eipä toi Ruhlinkaan look mikään ihanteellinen ole.

Zane taitaa olla kevein Olympian voittanut kaveri. Tuohon aikaan arvostettiin enemmän symmetriaa kuin nykyään. Noh, sen vain haluaisin sanoa, että nuo bfr:n mainitsemat epäsymmetriat taitavat lähinnä johtua kuvakulmasta, valaistuksesta ja poseerauksesta. Zanehan oli symmetrian sulttaani... Mun mielestä sillä oli tosi komea kroppa!! Olisipa mullakin...

sadisti sanoi:
Zanehan oli symmetrian sulttaani... Mun mielestä sillä oli tosi komea kroppa!!
Jep. Mies kuin veistos.
fz9.jpg

Oivoi, tuon pään tilalle kun saisi omansa.. Roinat, täältä tullaan! (ei aikuisten oikeasti)

Tässä esimerkit Frank Zanen hauis- ja rintatreeneistä:

Alternate Dumbbell Curls 4x8-10
Pulley Preacher Curls 4x8-10
Low-Incline Dumbbell Curls 4x8-10

Bench Presses 5x15-6
Incline Dumbbell Presses 3x20-6
Decline Dumbbell Presses 3x8-10
Dumbbell Pullovers 3x10

Ei mun mielestä yhtään hullumpia ohjelmia. Käytän niitä yleensä kun Mentzerin ohjelmat alkaa tympiä.

Back
Ylös Bottom