Näkisin tässä muutaman ongelman:
1) kaunistaminen on subjektiivista -> jos kaunistetaan yksityisomisteista asiaa, niin omistajien enemmistön olisi hyvä olla samaa mieltä kauneusarvoista taiteilijan kanssa
2) 100% näkemistäni teoksista on ollut selkeästi lapsellisia, huonolaatuisia tahi muuten vammaisia suttuja
Eli ongelma joka joillakin ihmisillä, minulla, on asian suhteen on samaa kategoriaa kuin jos mielestäni autosi on vitun ruma ja kaipaa kaunistusta -> vetäisen pussikaljapäissäni paukkupurkilla kylkeen kauniit lieskat ja signeeraan paksinluukkuun helvetinmoisilla väkkäröillä terveisiä naapuritoimiston kollegoille.
Tai jos naaman omistaja, tässä tapauksessa vaikkapa tyttöystäväsi, käyttää hillitysti meikkiä ja minä bussipysäkillä tämän selkeän epäkohdan huomattuani vetäisen lateksitelalla samanlaiset hutsumaalit hänen naamaansa kuin näin edellisviikolla Jenna Jamesonin videossa.
Mä en niinku tajuu mikä ongelma sinulla tai tyttöystävälläsi voi olla kaunistusoperaationi suhteen. Minähän vain kaunistin julkista tilaa. :jahas: