Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ymmärrän pointtisi mutta tässätapauksessa jossa rivit ovat noin kilometrinpituisia mitkä ovat vaihtoehdot. Hullukaan lue 19tuumasella monitorilla tekstiä jonka rivipituus on lähes koko ruudunlevyinen. Esim tässä postissa tuo eka rivi on aivan lukukelvottoman pitkä.

Arvaappa kun on 22 tuumanen wide :hyper:

edit, css:n kanssa leikkiminen ja muilta mielipiteen kysyminen on maailman ärsyttävintä. Eniten suutaan aukovat ne, jotka eivät nettisivuja ole ikinä tehneetkään. Nyt kun avasin pakkiksen, niin huomasin, että tämä on melkein identtinen vanhan kanssa. Silloin eilen alkuillasta tämä oli selkeästi erilainen, ja senkin hyväksyin. Mutta kansa on puhunut. Tosin normi "you have posted on this thread" on palannut ja siitä plussaa. :D

Omasta mielestäni tosi onnistunut uudistus. Alkuun oli kyllä semmonen tunne ettei tää tunnu Pakkikselta kun on uus Layout, mutta kun tähän nyt on tottunut, niin ei kyllä vaihtais toiseen. Eihän tämä niin kamalasti muuttunut, mutta nykyaikaisemman näköiseksi mielestäni tuli :)

Gj Mike :thumbs:

Eipä tää vaadi kun totuttelua niin kyllä tää sitten näyttää järkevältä. Eipä tää nytkään mikään ihan hirvee oo.

..Mihis muuten Samon viesti hävis??
Ok, jatka Mike nyt sivujesi päivitystä ja palataan (ehkä) sitten asiaan kun homma on lopullisesti valmis. Turhaahan keskeneräistä työtä on arvostella tai edes esittää omia näkemyksiään toisen tekeleestä, mutta edelleen kummastuttaa miksi sitten pitää pyytää palautetta jos ei hieman kriittisiä näkemyksiä kerran kestä kuulla. Ei kai tätä paskaksi kukaan ole suoraan haukkunut?
Tarkoitan nyt tämän päivän aikaisia viestejä joista lähdit mielestäni aivan turhaan provosoitumaan.
No jos ei oteta kuuleviin korviin neuvojani refreshistä tai siitä, että sivut ovat vielä työn alla, niin on turha antaa mitää kritiikkiä. Ja onko se nyt sitten kritiikkiä vai mielipide, jos suoraan haukutaan että ruma on? Ei tästä oikeasti saa semmoista, josta kaikki pitäisivät, se on varmaa. Mulle ei jää oikein muuta vaihtoehtoa, kuin korjailla noita selkeitä virheitä ja sitten tehdä omien näkemysten mukaan paras vaihtoehto, joka on luettavissa myös läppäreillä. Nyt kuitenkin paransin luettavuutta tekemällä tilaa, mutta sekään nyt ei kelpaa joillekin, vaan forumia pitäisi kaventaa. Toiset taas vaativat että 100% leveyteen. Voitte siis kuvitella miten on mahdoton tilanne miellyttää kaikkia.

No nyt on komee :D Hävis reunat meinaan totaalisesti, vai johtuuko vaan mun koneesta :nolo: :lol2:

Hävisi täältäkin. Miksi korjata jotain sellaista, mikä ei ole rikki? Totta kai pitää uudistua ja niin pois päin, mutta. No odotellaan lopullista tilannetta ja syödään vaikka sillä välin.

Maikkendaaleus. Auta hölömöä ja kerro miks mun kotikoneen Firefoxilla sivut näyttää ihan valkoisilta ja einiinhyviltä, kun duunin IE:llä, jossa leiska oli tosi toimiva ja ilmeisesti se uusi paranneltu..? Mä en ossoo :nolo:

Maikkendaaleus. Auta hölömöä ja kerro miks mun kotikoneen Firefoxilla sivut näyttää ihan valkoisilta ja einiinhyviltä, kun duunin IE:llä, jossa leiska oli tosi toimiva ja ilmeisesti se uusi paranneltu..? Mä en ossoo :nolo:
Nyt siis on hetken aikaa sekaisin leiska, ei näytä firelläkään tämmöiseltä.

Valitettavasti muuten en pääse ajamaan tätä IE:llä, eli en voi tietää miltä siellä näyttää. Joku vois ottaa screenshotin kun tää taas toimii.

Nyt kun tämä vihdoinkin päivittyi ja times new roman -versio katosi niin ei voi muuta kuin sanoa että hyvältä ja luettavalta näyttää.
Jos on 98 tuumainen näyttö niin selain-ikkunan voi kyllä pienentää itselleen sopivaksi ettei tartte päätä kääntää niin paljoa että pitää marista. Ja selaimesta voi vaihtaa tekstinkokoa, ainakin joiltain osilta.
Tää valitus on kuin työpaikalla, mikään ei kelpaa ja miellytä kaikkia. Onko joku joskus nähnyt jotain joka kaikkia miellyttäisi? Minä en.
Itse en tässä mitään häiritsevää ole vielä(kään) huomannut. Mielummin sitä keskittäisi sen valituksen threadien laatuun. Sisältöä ei kauniilla leiskalla kuitenkaan korjata.

Heh heh, ihme vinkumista monta sivua, omasta mielestäni tää ei oo kyllä muuttunu juuri mitenkään :D

Päällisin puolin just hieno ,mutta onko mahdollista esim. hakuun tehdä semmonen ominaisuus että voi käyttää AND ja OR sanoja niinkuin joillain muilla foorumeilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom