Pulla sanoi:No jos tuollainen asia noin paljon kiristää niin ei ole sinullakaan helppoa. Ei kai sitä nyt sekunnissa voi isommaksi letkuksi muuttua? Mulla on suhteellisen hikinen letku, joten välillä jumittaa, välillä ei. Ei kai siihen nyt maailma kaadu?
No sinällään jos sä tähän takerrut niin... voihan se pipo kiristää noinkin ei kai minun lyhyt pinna voi kaataa sinun maailmaa
En tosiaan ole sekunnissa tuota pyytänytkään ja tuota jumimista on jatkunut usean päivän ajan(4.8 tämä threadi aloitettu). Jos tietenkin on aikaa rajattomasti niin onhan se sitten sama vaikka sivu tunnissa aukeaa mutta kun tuossa ajattelee vilkaisevansa uudet viestit joita on tullut 300kpl ja yhden aukeamiseen menee huonolla tuurilla useita minuutteja niin sittenhän tuossa alkaa hieman mennä aikaa, vai mitä? Tai jos lasketaan vaikka 2min per viesti ja joissakin useampi sivu joissa menee taas minuutti jne jne. Siinähän menee pirusti aikaa.
Mutta jos se tästä paremmaksi muuttuu niin ei mene mulla hermo eikä ketään rassaa mun lyhyt pinnaisuus :D