Forumi lagittaa?

Nyt toimii taas foorumi nopeasti. Taisi auttaa se, että näkyy vain kymmenen viestiä sivulla.

Nyt muuten jumittaa...esim. reply toiminnon kautta aukeaa sivu tosi hitaasti. Samoin sitten oman kirjoituksen "lähetys" opn hermoja kiristävän hidasta.

Mielenkiintoista.... olen nuo edelliset postaukset lähettänyt 20.40 ja niitä ei äsken edes näkynyt uusissa tai edes tämän threadin viimeisinä postauksina.
JUMITTAA AIVAN PERKULEESTI!!!!!!! Tästä pakkiksen lukemisesta ei tule mitää kun jokainen sivu aukeaa jollakin viidennellä yrittämällä jos sittenkään.

ps. Kaikki muut sivustot netissä aukeavat ok joten ei pitäisi olla koneessa tai yhteydessä vika.

Oon huomen et jos on DC lataas jotaa ni se hidastaa ainakii hemmetist koko nettii. Mistä johtuu että näyttää välillä kun yrittää jotain threadia avata: "Tiedosto on tyhjä" ?

Pakkohan tähän jumitteluun on joku syy oltava. Ja jos rautaa on lisätty tarpeeksi niin kuinkas on softapuoli serverillä? Syökö siellä jotkut prosessit tuhottomasti resursseja, kun jumia ilmenee? Kuinka esim. virustorjunta on hoidettu?..varmasti ainakin kaikki replyt menee jonkinlaisen scannin läpi ennen tietokantaan kirjoittamista, joten voisiko se olla "pullonkaula"?

Nyt ei kyllä Pakkotoisto toimi ollenkaan, foorumin selaaminen on ihan tuskaa, kun sivut eivät millään suostu latautumaan kunnolla.

Sivut on ollu ihan jumissa viime päivät. Tälläistä ei oo ollu ainakaan vuoteen tai kahteen. Koitettu on viideltä eri koneelta ja kaikki nopeilla yhteyksillä varustettuja vielä...

Mike sanoi:
Toimiikos nyt paremmin, avatarit otettiin vege ja niiden rajoitus on jatkossa 5kt?

Höh, mun upea GA-kuva lähti :itku:

Saako itselleen etsiä uuden avatarin vaikka samoin tein?

Ok. Nyt tyhmä kysyy: missä tuon kuvan voi muokata, onko pakko olla Photoshop koneella, vai onnistuuko muuta kautta? :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom