Forumi lagittaa?

Ikä
51
onko muilla ilmennyt samanlaisia ongelmia, eli kun forumin sivuja avaa, niin toisinaan (yleensä) joutuu odottamaan todella kauan, että haluttu sivu avautuu. oli kyseessä sitten pääsivu, tai jokin threadi, niin joskus tuntuu että sivut kestää... kestää... kestää... ja tuleepa vielä joskus errorikin, ettei yhteyttä palvelimelle saatu.

toki johtuu varmasti ainakin osittain forumin huikeista kävijämääristä, mutta käsitin että hiljattain olisi forumille lisätty rautaa muutenkin, eli ongelma olisi otettu huomioon, ja korjattukin - mutta kun silti se lagittaa. ongelma esiintyy sekä kotona (1 megan kaapeli), että töissä (ei tietoa nopeudesta, mutta jatkuva yhteys). muut sivut latautuvat samalla aikaa nopeasti, kun niitä kokeilee. joskus tosin - hiljaisina hetkinä esim. aamuisin, sivut latautuvat nopeammin/nopeasti. eli olisiko ongelma sitten kuitenkin siinä kävijämäärän koossa?

eli onko muilla samanlaisia ongelmia, vai onko ongelma vain minulla - kodissani (sekä töissä) olevassa yhteydessä - vaiko kuitenkin täällä näppiksen ja hiiren takana, eli kuvittelenko vain?

nimim. eihän tässä ennätä töissä edes sivujakaan avata kun jo pitää taas uudelleen töitä mennä tekemään (ja mistähän se palkka taas maksettiinkaan? :rolleyes: )

Täällä tahmaa myös välillä tosi pahasti, eikä oo ilmeisesti omasta netistä kiinni kun koulun koneilla pirun nopeassa verkossa pätkii Pakkis vielä enemmän.

Jumii ja välillä todella pahasti.

Juu niin jumittaa :(

Välillä on todella kankeeta sivujen latautuminen ja useasti viestin postaaminen päättyy pitkän odottelujen jälkeen erroriin. Näin töissä sekä kotona.

Tuntuu vaihtelevan aika paljon tuo milloin lagaa ja milloin pelaa kuin unelma. Nyt on taas varmaan tunnin ajan auennut kaikki ihan mukavasti, mutta tuossa klo 14-15 paikkeilla tuntui jumivan oikein urakalla.

Mike sanoi:
Yksi miten voisi nopeuttaa sivujen avaamista, olisi pienentää viestien määrää yhdellä sivulla, eli näkyisi vaikka vain 10 viestiä/sivu.

Enpä mä tiedä auttaisko tämä mitään. Kun tää tahmaa niin tahmaa joka kohdassa. Tuo vaikeuttaisi muuten pitkien ketjujen lukemista kun sivunvaihtoa tulisi vielä entistäkin enemmän.

Se ois tietty kova juttu, jos käyttäjä voisi itse vaikuttaa monenko viestin haluaa kerralla näkyvän, mutta se ei taida olla mahdollista?

Timba79 sanoi:
Se ois tietty kova juttu, jos käyttäjä voisi itse vaikuttaa monenko viestin haluaa kerralla näkyvän, mutta se ei taida olla mahdollista?
Tätäkö tarkoitat: Profiili -> Edit Options -> Thread Display Options -> Number of Posts to Show Per Page ?

Mulla on ollu tossa 40 per page lähes aina.

Otin myös pois mahdollisesti hidastavan online listauksen tredien osalta. Eli enää ei näe kuka lukee mitäkin trediä ja periaatteessa ihan hyvä niin. Ei tarvitse kenenkään pelätä rysän päältä kii jäämistä kun viipyy liian kauan jonkun ehanan punttimimmin kuvatredissä.

Mitnick sanoi:
Tätäkö tarkoitat: Profiili -> Edit Options -> Thread Display Options -> Number of Posts to Show Per Page ?

Mulla on ollu tossa 40 per page lähes aina.

Kiitti, enpä ollut tuota huomannutkaan katsoa. :nolo:

Mike sanoi:
Yksi miten voisi nopeuttaa sivujen avaamista, olisi pienentää viestien määrää yhdellä sivulla, eli näkyisi vaikka vain 10 viestiä/sivu.
Ja ladata tuplamäärä sivuja. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom