Forslean

Forslean on valittu käsittääkseni vuoden 2001 tuotteeksi, en tosin tiedä minkä kamppailusarjan vuoden tuote on kyseessä. Kovin tuntuu olevan taas yksi "uusi ja mullistava tuote jota jokaisen laihduttajan on kokeiltava".

Löytyykö teiltä käyttökokemuksia kyseisestä aineesta?
Lähteekö rasvat... tehokkaasti (on muuten ärsyttävä mainoslause)

Rasvanpolttoon mutta myös muuhun pitäisi vaikutusta olla, ainakin niiden artikkeleiden mukaan joita olen netistä lukenut. Ostin ainetta tänään, kokeeksi, kun kerta vielä hyvin edullisesti sain. Raportoin sitten vaikka tänne, muutaman viikon päästä, millaisia vaikutuksia oli. Oliko mitään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
netistä saa vielä tilattua vitalifen termogeeni stäkkiä, jossa yhdessä kapselissa on 500mg mahuangia, mikä vastaa noin kolmeakymmentä milligrammaa efedriiniä. Olen tästä hieman ihmeissäni, sillä nuohan on kielletty jo aikoja sitten. mutta se taisi olla että varastot saa vielä myydä loppuun.
ja nyt meillä sitten on forslean, jonka "rasvanpolttoteho on verrattavissa efedriiniin" :lol2:

sanoisin että noista stäkeistä voi olla hyötyä lenkkipolulle, ja mielellään vielätyhjään vatsaan otettuna, vedet/kahvit naamaan kiskottuna. kuten joku on täällä sanonut, niiden piristävä vaikutus saattaa vain häiritä anaerobista punttitreeniä, jossa tärkeintä on saada polte lihakseen.

Hullu inkkari sanoi:
ja nyt meillä sitten on forslean, jonka "rasvanpolttoteho on verrattavissa efedriiniin" :lol2:

Olisi mukava tietää tarkempaa tietoa tuosta forsleanista. Onhan sitä maailmassa kaikenmaailman tököttejä, jotka ovat yhtä tehokkaita tai tehokkaampia kuin efedriini. Ehkä niitä kaikkia ei ole bannattu yleisestä myynnistä. Itse ostin kyllä dieetille Vitalifen ThermogenicBoosterin.

Hullu inkkari sanoi:
Oliko viidenkympin arvoinen?

En tiedä vielä, kun vasta äsken pistin tilauksen menemään. 60 päivän dieetti ja 30 viimeistä päivää otan tuota boosteria.

Force sanoi:
Onhan sitä maailmassa kaikenmaailman tököttejä, jotka ovat yhtä tehokkaita tai tehokkaampia kuin efedriini. Ehkä niitä kaikkia ei ole bannattu yleisestä myynnistä. Itse ostin kyllä dieetille Vitalifen ThermogenicBoosterin.

Ai? Kuten mitkä esimerkiksi? Siwastako niitä tehokkaampia tököttejä sitten saa kun ei Pirkka-kapselit ainakaan potkinut yhtään? Vitalifen boosterit tuntuvat olevan hieman vaihtelevaa kamaa. Paremmin on tuntunut MDY ja SAN, huomattavasti paremmin. En ikinä enää osta Vitalifelta. Sanotaan näin että farmaseuttista efeä en ole syönyt mutta ei se voi olla millään sama asia kun että syöt yhden Vitalife Boosterin. Nimittäin mä vedin joskus 2-3 kerralla ilman sen kummempia. Sama ongelma nyt mun yhdellä kaverilla...

Force sanoi:
Olisi mukava tietää tarkempaa tietoa tuosta forsleanista. Onhan sitä maailmassa kaikenmaailman tököttejä, jotka ovat yhtä tehokkaita tai tehokkaampia kuin efedriini. Ehkä niitä kaikkia ei ole bannattu yleisestä myynnistä. Itse ostin kyllä dieetille Vitalifen ThermogenicBoosterin.

Forsleanista ei ole juurikaan tutkimuksia jotka todistaisivat sen olevan tehokasta: http://www.supplementwatch.com/supatoz/supplement.asp?supplementId=354

Hullu inkkari sanoi:
jos se olisi tehokasta, sitä olisi myyty suomessa jo pitkään ja myllytetty lehdissä raivolla

Se taitaa olla täällä vielä niin eksoottinen tuote että se myllytys on vasta edessä. Luulenpa että n. vuoden päästä naistenlehdet ja luontaistuotekaupat hehkuttavat tuon aineen puolesta ihan kympillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom