Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
McLarenilla on vaan se, että se on kerran 3:ssa vuodessa ihan kärkisijoilla, mutta sitten se laantuu taas ja ajaa sijoista 3-6. Varsinkin nytten, kun on sadan miljoonan sakot maksettuna ja todella nuori kuljettaja joka ei tiedä läheskään niin paljon asioista kun esim. Alonso. Mun mielestä oli huono veto Mclarenilta, purkaa Alonson sopimus, koska viime kaudella oli 2 kuljettajaa toinen ja kolmas ja jäi kokonaisen yhellä pisteellä Räikkösestä. Nyt kun sinne tulee toinen kuljettaja olkootkin Kovalainen, jolla on yhtä paljon/vähän kokemusta kun Hamiltonilla, niin niillä kestää taas 2-3 vuotta nousta kärkeen.
Aivan taatusti, Mäcci kärsii ens kaudella teknisistä ongelmista...
Siis mainittakoon, että tää on mun mielipide.
Edit. Tätä tukee siis tilastot aika hyvin... Räikkösen mäkki kaudet sijotukset mestaruus taistossa
-02. 6.
-03. 2.
-04. 7.
-05. 2
-06. 5.
No, ainakin joka toinen vuos menee päin Helsinkiä, mclarenilla.
Edit 2. Toki, onhan tuokin parempi, että joka toinen vuos kamppailee mestaruudesta, kun taas toyotalla tai hondalla tappelee samoista sijoista, kun rellulla tällä kaudella. Mäkillä on vaan selkee ykköskuski, joten kovalainen ei saa täyttä tukea. Kannattais melkein Hondalle tai Toyotalle mennä. Hondalla on Ross Brown ja rahaa on Hondalla maksaa, Toyotalla... no, ainakin rahaa on.
McLarenilla on vaan se, että se on kerran 3:ssa vuodessa ihan kärkisijoilla, mutta sitten se laantuu taas ja ajaa sijoista 3-6. Varsinkin nytten, kun on sadan miljoonan sakot maksettuna ja todella nuori kuljettaja joka ei tiedä läheskään niin paljon asioista kun esim. Alonso. Mun mielestä oli huono veto Mclarenilta, purkaa Alonson sopimus, koska viime kaudella oli 2 kuljettajaa toinen ja kolmas ja jäi kokonaisen yhellä pisteellä Räikkösestä. Nyt kun sinne tulee toinen kuljettaja olkootkin Kovalainen, jolla on yhtä paljon/vähän kokemusta kun Hamiltonilla, niin niillä kestää taas 2-3 vuotta nousta kärkeen.
Aivan taatusti, Mäcci kärsii ens kaudella teknisistä ongelmista...
Siis mainittakoon, että tää on mun mielipide.
Tätä tukee siis tilastot aika hyvin... Räikkösen mäkki kaudet sijotukset mestaruus taistossa
-02. 6.
-03. 2.
-04. 7.
-05. 2
-06. 5.
No, ainakin joka toinen vuos menee päin Helsinkiä, mclarenilla.
Ross Brawn voi tosin viedä jotain aivan ihmeellistä mennessään, tosin alkukauden takkuiluja lukuunottamatta se ei hirveästi näyttänyt Ferraria haitanneen viime vuonna. Mitä nyt kisataktiikoissa oli joitakin aivan ihmeelisiä asioita.
iltalehti sanoi:Suomussalmelainen vakuuttaa MTV3:lle, että hänellä on kiikarissaan jopa kaksi Renault'ta parempaa sopimusta.
Mitä se Kovalaisen poika on oikeen syönyt?
Olis kiva tietää, että mikä se toinen Rellua parempi vaihtoehto on. Aika optimisti saa olla, jos jonku Toyotan laskee Rellua paremmaksi vaihtoehdoksi.
Mitä se Kovalaisen poika on oikeen syönyt?
Olis kiva tietää, että mikä se toinen Rellua parempi vaihtoehto on. Aika optimisti saa olla, jos jonku Toyotan laskee Rellua paremmaksi vaihtoehdoksi.
Se oli lopulta ~46M$. Saivat käytännössä vähentää päätöksen jälkeen saamiensa tallipisteiden bonukset alkuperäisestä summasta. Onhan se tietysti silti reilusti vähemmän kuin olisivat saaneet rahaa tallipisteistä.En muista onko asiasta jotain kerrottukkin, mutta toi 100 miljoonaa ei välttämättä vaikuta tallin kilpailu toimintaa juuri mitenkään. Ei nimittäin lähde suoraan F1 tiimin budjetista pois tuo summa.
Jokohan kohta taas unohdetan se "näennäinen" ykköskuski kielto? Kaikki tietää että ensikauden McLareneista Hamilton tulee, keskeytyksiä lukuunottamatta, aina ekana maaliin. Näin tietysti muissakin talleissa, lievemmin tosin, ehkä? Esim. Williams?Ensi kaudella Räikkönen joutuu taas taistelemaan omista pisteistään tallikaverinsa Felipe Massan kanssa. Jos Hamilton samaan aikaan selviytyy joka kerta de la Rosan edelle, MM-taisto sujuu hänen kannaltaan ykköskuskin asemassa.
Jokohan kohta taas unohdetan se "näennäinen" ykköskuski kielto? Kaikki tietää että ensikauden McLareneista Hamilton tulee, keskeytyksiä lukuunottamatta, aina ekana maaliin. Näin tietysti muissakin talleissa, lievemmin tosin, ehkä? Esim. Williams?
Silti tallimääräykset on olevinaan kiellettyjä.
Ei ainakaan ennen kun Kengäntekijä meni Ferrarille. Eikös sillä huhuiltu olevan ihan sopimiksessa asti ritari - aseenkantaja pykälä.Tuskin tallimääräyksiä käytetään alkukaudesta. Ei ole taidettu ennenkään käyttää.
Toisaalta niin kauan kun, se että toinen kuski haluaa auttaa kaveriaan, käy selityksestä on toi sääntö yhtä tyhjän kanssa.
Mielestäni Heikin kannattaisi lähteä McLarenille. Missä muualla se voi ajaa edes 2. sijasta tosissaan kuin siellä tai Ferrarilla. Siis jos otettais.
Miten moottorin kehittämisen jäädytys sääntö lopulta menee? Eli jos sulla on oli 100hv vähemmän kuin kilpailijalla niin tulee olemaan jatkossakin?
Mitäs jos tulee uusi moottorin valmistaja mukaan "jäädytys" jakson aikana. Niillähän voi olla vaikka minkälaisia koneita?
Olen itsekkin miettinyt tota moottorisääntöä ja ihmetellyt, että miten toi homma tarkemmin toimii. Olis kiva nähdä, jos jossain on mustaa valkoisella asiasta.
Se on harvinaista, todella harvinaista. EIhän toyotakaan ole päässyt huipulle, vaikka tallilla on budjetti vailla vertaa.Toisaalta, äkkiähän joku uusi talli nousee huipulle?