Formula1 - Kausi 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kumma juttu kun toisten autojen kanssa toimii, mutta Ferrarilla ei...
Toisaalta vähän kyllä pistää ajattelemaan kun heti ekassa kisassa molemmat Ferrarit, joissa on McLarenin tytäryhtiön elektroniikkaa, leviää kesken leikin.. :rolleyes:

Mulla kävi ihan sama mielessä, mutta ei ne millään voi 100 millin sakkojen ja keskenerästen oikeusprosessien jälkeen ruveta sabotoimaan Ferraria.

Toisaalta kyllähän Ferrarin porukat näkee mitä koodia siellä vehkeessä on. Eli tuntus omituiselta, että se elektroniikka pääsis vaikuttamaan esim. koneen toimintaan millään sellaisella tavalla joka olis yllättävää Ferrarille.

RTFM vaan Ferrarille :D

Ferrari taas omalla paikallaan:thumbs:
Jotenkin kuvittelisin jos vertaa noita Q2:sen aikoja Q3:seen, että Massa on aika kevyt ja Kimillä taas muutama kierros enemmän bensaa. Hienoo Heikiltä että päihitti Hamiltonin!

Uus lähtöjärjestys:

Malesian GP:n lähtöjärjestys:
1. Felipe Massa Ferrari
2. Kimi Räikkönen Ferrari
3. Jarno Trulli Toyota
4. Robert Kubica BMW
5. Nick Heidfeld BMW
6. Mark Webber Red Bull
7. Fernando Alonso Renault
8. Heikki Kovalainen McLaren *
9. Lewis Hamilton McLaren *

10. Timo Glock Toyota
11. Jenson Button Honda
12. David Coulthard Red Bull
13. Nelson Piquet Renault
14. Rubens Barrichello Honda
15. Sebastian Vettel Toro Rosso
16. Nico Rosberg Williams
17. Giancarlo Fisichella Force India
18. Sebastien Bourdais Toro Rosso
19. Takuma Sato Super Aguri
20. Adrian Sutil Force India
21. Anthony Davidson Super Aguri
22. Kazuki Nakajima Williams **

* lähtöruutua pudotettu rangaistuksena kilpakumppanin estelemisestä.
** lähtöruutua pudotettu rangaistuksena edelliskisan kolarista.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/03/626599

Massalla on kyllä pehmee pää, ei kestä paineita...

Suomalaisilla sentään oli otetta pelissä! Heikki näyttää vielä Hamiltonille kaapin paikan tällä kaudella!

JJ veti ässän hihasta ja keksi puolivahingossa Hamiltonille uuden lempinimen "Hämäläinen" :D

Kimi oli suvereeni!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Räkä on muuten tosi hyvä tossa et pistää pari/kolme (vielä)nopeampaa kierrosta kun on tarvis.

Sellaista schumimaista vaanimistahan se on. Kovat kiekat juuri silloin kun tarvitaan. Bahrainia ajatellen on myös hyvä juttu, että Ferrarilla laskettiin koneesta kierroksia jo ennen ekoja stoppeja.

Mulle on aivan sama miten heikillä menee. Näissä karkeloissa on IMO vaan 1 jota kannustetaan ja se on mulla ferrari ja KIMI MATIAS RÄIKKÖNEN!

Mä oon Heikin puolella ennenmin kun Räikkösen, en tiedä miksi mutta jotenkin heikki tuntuu mulle paremmelta mut oon aina tykänny Nick Heidfeldistä kans :D joten Hessu ja Nicke on mun suosikit

Mitäköhän järkee on sanoo et formuloissa on kolme suomalaista eihän siel oo kun 2 Hessu ja Kimi. Joku Nico Rosberg jätkä ei osaa yhtään suomee ja sen nimen on Saksan lippu et onko siel se 3 suomalaista NO EI TODELLAKAAN OLE!!!

Mitäköhän järkee on sanoo et formuloissa on kolme suomalaista eihän siel oo kun 2 Hessu ja Kimi. Joku Nico Rosberg jätkä ei osaa yhtään suomee ja sen nimen on Saksan lippu et onko siel se 3 suomalaista NO EI TODELLAKAAN OLE!!!
Totta, mutta onhan se Nico sentään Keken poika :)

Mulle on aivan sama miten heikillä menee. Näissä karkeloissa on IMO vaan 1 jota kannustetaan ja se on mulla ferrari ja KIMI MATIAS RÄIKKÖNEN!

Itteeni kiinnostaa kummankin suoritukset, koska ovat suomalaisia. Kimiä "kannatan" enemmän, mutta Kovalaisen suorituksetkin kiinnostaa nyt entistäkin enemmän, koska on kilpailukykyisempi auto alla. Toivottavasti nähdään mahdollisimman monta kisaa, jossa ykkös- ja kakkostilat menevät molemmat suomalaisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom