Formula1 - 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moelane
  • Aloitettu Aloitettu
BorkoF2012, on 29 Mar 2014 - 10:10, said:
Old start time in Malaysia - 1999-2008:
1999 - dry
2000 - dry
2001- wet
2002 - dry
2003 - dry
2004 - dry
2005 - dry
2006 - dry
2007 - dry
2008 - dry
New start time:
2009 - wet
2010 - wet
2011 - dry
2012 - wet
2013 - wet
2014 - wet
Please, return to the normal start time. I hope there is at least some common sense left in Ecclestone.

Sellainen.

No niin, radalle vaan! Ei siellä enää sada.

Eihä niitä nyt radalle voi päästää.. Nehä voi vaikka hajottaa autonsa kun ajaa ulos! huoh.. kunnon monsuuni renkaat takaisin ja talleille mahdollisuus säätää autoa tyyliin kuivat harjoitukset -> vesisade aika-ajo -> kisaan taas kuivat säädöt, eikä mitää parc ferme sääntöä joka kieltää kaiken muun paitsi etusiiven kulman säätämisen aika-ajon jälkeen

Onks kellää Official F1 appsia? Latasin padille ja ostin kauden 2014 (9.90€). Näyttää livenä kaikkien kierros/sektoriajat, nopeuden, vaihteen, renkaat, dsr, sijainnit radalla. Teamiradiot, tiedotteet ja liput ym. Itseasias kaikki data tulee kymmenkuntasekuntia ennen tv:tä. Näyttää kyllä olevan hintansa väärti! Pari negaa: kuljettajan sijainti radalla ja nopeus ei aina synkkaa, näyttää jotain hassua. Ja nyt tulee enemmän katottua appsia mitä tv:tä!

Onks kellää Official F1 appsia?
Joo, taitaa olla 4. kautta asennettuna. Hinta on täksi kaudeksi kiitettävästi pudonnut, ja noiden tiimiradioiden lisäys on hyvä feature.

Mä oon kyllä pettyny tohon bottaksen rangaistukseen ja ricciardoon.. Vittu mitä pelleilyä. No jospa ricciardo ajaa huomenna seinään ja bottas pääsee heittää jonkun nasevan kuitin.

Tuleekohan fykkösistä enää koskaan sellaista, että kovimmat ja kylmäpäisimmät kuskit määrää. Ja että voitot ratkaistaisiin tosiaan kunnon rehdillä kilvan-ajolla, eikä bensan säästelyllä? Tuntuu että nyt siellä pärjää ne ketkä ulisee eniten ja kenen autoon ei tule internet viruksia(tietokoneita kun tuntuuvat suurimmaksi osaksi olevan).

Äänistäkään ei tarvitsisi valittaa, jos poraisivat pari reikää pakoputken kylkeen :D

Tuleekohan fykkösistä enää koskaan sellaista, että kovimmat ja kylmäpäisimmät kuskit määrää. Ja että voitot ratkaistaisiin tosiaan kunnon rehdillä kilvan-ajolla, eikä bensan säästelyllä?
Lift and coast bensan säästöä on tehty todella kauan. Vanhoina hyvinä aikoina säästeltiin lisäksi renkaita, konetta ja vaihdelaatikkoa. Ainoa aika kun ei bensaa säästetty, oli silloin kun välitankkaukset olivat sallittuja ja kisat olivat todella tylsiä katsoa.

Mä oon kyllä pettyny tohon bottaksen rangaistukseen ja ricciardoon.. Vittu mitä pelleilyä. No jospa ricciardo ajaa huomenna seinään ja bottas pääsee heittää jonkun nasevan kuitin.

Tuleekohan fykkösistä enää koskaan sellaista, että kovimmat ja kylmäpäisimmät kuskit määrää. Ja että voitot ratkaistaisiin tosiaan kunnon rehdillä kilvan-ajolla, eikä bensan säästelyllä? Tuntuu että nyt siellä pärjää ne ketkä ulisee eniten ja kenen autoon ei tule internet viruksia(tietokoneita kun tuntuuvat suurimmaksi osaksi olevan).

Äänistäkään ei tarvitsisi valittaa, jos poraisivat pari reikää pakoputken kylkeen :D

Mä en tiedä mitä kisoja olet katsonut, mutta Formula 1 ei ole ollut ikinä rehtiä kilvanajoa.

Edit: ;)

ei kyllä ole kimillä onni sitten yhtään puoilellaan, nyt vittu sitä vettä taivaalta

Jopas, yleensä Malesian GP:ssä sade on sääntö eikä poikkeus. Vai onko ne jopa vihdoin aikaistaneet kisan alkua? Tuntikin aiemmin vs. vuosia sitten meinaa ettei todennäköisesti sada.

Toki sen ainoan kerran kun itse meni tonne kattoo kisan niin sade oli niin paha että kisä keskeytettiin. :david:

Aivan uskomattomia taas nuo rangaistukset. Magnussen saa vain 5s rangaistuksen kimin kisan pilaamisesta ja ricciardo 10s siitä etteivät saaneet rengasta kiinni varikkokäynnillä, mutta korjasivat virheen heti. Ei ummarra.

Back
Ylös Bottom