Forkuista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRzA
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs ongelmana on semmonen että forkut ei tähdo kasvaa millään..! Teen hauiskääntöjä "vastaotteella" ja "rannerullauksia" mutta kun ei!:( Jos jollain sattuisi olemaan hyviä vinkkejä niin olisin kiitollinen :)

Sama ongelma (mulkunpaksuinen ranne).

Viisaammat neuvovat kropan kasvaessa forkkujen kasvavan mukana (eli panostusta massaliikkeisiin)

Mulle ainakin rannekäännöistä oli pelkkää haittaa joten jäi pois ohjelmasta.. mutta pitää elätellä toivoa että vois joskus kääriä hihat häpeilemättä :)

Onhan tästä ollut puhetta joskus ennenkin, kurkkaas searchilla..

Ei ne vissiin mitenkään helposti salitreenillä kasva, mutta varmaan pitkäkestoiset ärsykkeet on parhaita, kun vanhoilla metsureilla ja motocros- ukoilla on niin :worship: forkut.

Oltiin kerran laivalla ja siinä sitten juteltiin semmoisen noin 55v. äijän kanssa ja sillä oli forkut kuin mun reidet, ainakin melkein. Aiheutti lievää ihmetystä, mutta sitten kun se kerto olevansa metsuri, niin se selitti nuo majesteettiset kyynärvarret.

Rannekäännöt levypainoilla molempiin suuntiin, ojentajat taljassa vastaotteella ja hau'ista myötäotteella.

Kippareiden lihakset ovat suht pieniä, joten tulokset tulevat näkyviin aika hitaasti, mutta kyllä ne sieltä tulevat. Vaikka itse ranne ei paljoa paksuunnu - tuskin lainkaan - ohutranteinen voi olla tyytyväinen siitä, että kun tulokset tulevat, ne näyttävät vieläkin paremmilta.

parhaiten ne kasvaa maastavedossa ja semmoisella kepillä josta
lähtee n. metrin mittainen naru, narun toisessa päässä on painoa ja sitten sitä rullataan ylös ja alas:urjo: :david: :lol2:

Originally posted by traktori
Sama ongelma (mulkunpaksuinen ranne).
Wahay... olispa mullakin yhtä iso "ongelma"! :lol2: Riippuu tietysti kuinka päin asiaa katsoo, pieni ranne, vai iso hmmm... no olkoon nyt.

Originally posted by Chewbacca
Selkäpäivä ilman vetoremmejä kasvattaa forkkuja...

Tämä toimii kun tauti! Olen treenaillut puhtaasti voimapohjaista treeniä nyt 8kk. ja forkut ovat kasvaneet huomaamatta aivan tolkuttomasti.Maastaveto ilman vetoremmejä! Itselle eivät nuo forkut kasveneet "bodyaikana",vaikka niitä koitin treenatakkin. IMHO forkut eivät välttämättä tarvitse säännöllistä treeniä.

Mä kuulin jostain, että koska forkut on lähes koko ajan toiminnassa, teki sitten mitä tahansa ni niille pitäis tehdä pidempiä sarjoja. En kyllä tajua miten noi asiat on kytköksissä keskenään mutta ehkä joku viisaampi tietää ja osaa selittää.

Eli pitäiskö harkita tekevänsä liikekkeitä forkuille lähes päivittäin, sillä eikö ne metsurikkii sielä päivästä toiseen niitä hommiaan hoida? :rolleyes:

Valitettavasti sitä on huomannut että ne kaverit jotka työskentelevät edes vähän fyysisessä ammatissa omaavat lähes järjestäen isommat "ne" (forkut siis). Itse kun on tällaisessa fyysisesti lähes täysin passiivisessa työssä niin ei noi oikeen tuppaa kasvamaan...

Silti syytän huonoa genetiikkaa ;) Kuten pohkeissa, selässä, hauiksissa, ojentajissa, rinnoissa...

Back
Ylös Bottom