Force Fitness Classic 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu83
  • Aloitettu Aloitettu
Miltä tuo Tammy Piesin EliteTan näytti livenä? Näkyy ainakin Kiiralla olleen, olikohan Anniinallakin? Kuvissa näyttää ainakin ihan liian punertavalta, eikä ainakaan näin kuvista mielestäni ihan parhaimmalta vaihtoehdolta.

Ei ehkä tosiaan mikään paras vaihtoehto.. Näytti lavallakin punertavalta. Kallistuisin Protanin puoleen, kunhan väriä vaan on laitettu tarpeeksi paljon.

Mitäs muuta... Kasvin Tiina oli häikäisevän hyvä verrattuna syksyyn! :wtf: Keskikroppakin tiivis ja hienosti hallinnassa! Jes! Minnan vapari ei jostain syystä iskenyt. Odotin ehkä hieman räväkämpää menoa. Kuntokin oli aika pehmeä, mutta onhan tässä vielä aikaa ennen EM-kisoja. :)

Tea Huuhka toi lavalle täysin eri paketin kuin syksyllä. Mä tykkäsin enemmän siitä viime syksyn lihaisammasta versiosta.. Harmi, etteivät poseerauksetkaan menneet ihan nappiin tällä kertaa.

Marika Lähde oli kaunis ja hyvin stailattu. :)

Edit. Se täytyy vielä sanoa, etten tykkää yhtään noista (Stella Speion tekemistä??) bikinien kaarituellisista yläosista, joista niskan takaa menevät narut lähtevät lähestulkoon kainaloista.

Tea Huuhka toi lavalle täysin eri paketin kuin syksyllä. Mä tykkäsin enemmän siitä viime syksyn lihaisammasta versiosta.. Harmi, etteivät poseerauksetkaan menneet ihan nappiin tällä kertaa.

Tea oli kyllä ihan floppi viime syksyyn verrattuna. Näytti olleen yläkerrastaan pienempi, kauttaaltaan löysempi ja poseeraus edelleen luokatonta. Todella harmi, sillä perusmalli näyttää hyvältä ja jalat mallikkaat pihvit. Jotenkin "paksunahkaisen" näköinen, saakohan koskaan itseään näyttämään kireältä, etenkään selästä/ takaa.

Mä olen kyllä vähän pettynyt Minnaan. Ei edelleenkään näytä olevan kunnossa..

Marika on lajiin hyvän linjakas. Ja näköjään yksi niistä harvoista, joka on tajunnut one piece asun tarkoituksen. Mä en ymmärrä tuota trendiä, että uikkarit on ohuita suoria kaistaleita ja yhtä leveitä niin alaosasta kuin yläosastakin, pahimmillaan vielä ihan suoria koko matkan. Se on ihan vitun sama, miten nätti se on tai montako kiveä siinä on. Asun pitäis tuoda mallia esiin, ei tappaa sitä...

_G7G0910.jpg

Niin ja näistä kommenteista on edelleen kenenkään turha pahastua. Urheilusuorituksen arviointia.... samallailla, jos Janne Ahonen hyppää K 120 mäestä 60 metriä, voi sen sanoa olevan surkea hyppy.

Fiona sanoi:
Marika Lähde oli kaunis ja hyvin stailattu. :)
Unohdit tuosta, että hänellä oli koko line-upin kiistattomasti paras hymyu ja kova ääninen kannustaja. :D
Any way, Marikan kunto oli noin viikko tai kaksi ennen skaboja parempi kuin itse kisoissa. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta omaan silmään ainakin näytti paremmalta. Toinen joka näytti ennen kisaa hyvältä oli Markku Tikka, joka ilmeisesti vatsataudin takia olikin sitten vähän huonommassa kondiksessa.

Anne P sanoi:
Marika on lajiin hyvän linjakas. Ja näköjään yksi niistä harvoista, joka on tajunnut one piece asun tarkoituksen. Mä en ymmärrä tuota trendiä, että uikkarit on ohuita suoria kaistaleita. Se on ihan vitun sama, miten nätti se on tai montako kiveä siinä on. Asun pitäis tuoda mallia esiin, ei tappaa sitä...
Itsekkin olen ihmetellyt, että miksi aina otetaan hienoja pukuja, jotka kuitenkaan ei täytä sitä ensisijais tehtävää, eli tuoda fysiikkaa esille. En tosin ymmärrä hölkäsen pöläystä BF:stä, joten pitänee olla hissukseen. :D

Mahtisuuret onnittelut kaikille eilen kisanneille tytöille ja pojille. Koko EM-joukkueelle tietysti vielä erityisonnittelut. Allekirjoittaneella oli kädet täynnä huollettavien kanssa, mutta mikä hienompaa molemmat tytöt pärjäsi loistavasti ja olen heistä niin ylpeä.

Tiina ja Terhi, olette mielettömiä :haart:

Jälkikäteen tullut katsottua kuvia ja korjattavaa olisi monilla ollut asujen ja värien kanssa, liian vaaleita ja vihreähköjä värejä. Kuvista katsottuna iski silmään myös tuo Elite Tanin punaisuus (en siitä hirveästi tykännyt). Myös asujen leikkauksissa olisi myös ollut korjattavaa, huomasi tuossa oman ensimmäisen bikini ''asiakkaan'' (:)) myötä, että asuissa riittää viilattavaa, että ne istuu ja on hyvät.

Kiitti, TLP! Noista pystyi jo jotain tosiaan katsomaankin.

Itsekkin olen ihmetellyt, että miksi aina otetaan hienoja pukuja, jotka kuitenkaan ei täytä sitä ensisijais tehtävää, eli tuoda fysiikkaa esille. En tosin ymmärrä hölkäsen pöläystä BF:stä, joten pitänee olla hissukseen. :D

Pölise vaan:lol2:

Ei niitä kisoja tietenkään pelkillä asuilla voiteta tai hävitä, en vaan ymmärrä, miksi ei tekisi siitä fysiikastaan mahdollisimman hyvältä näyttävää joka suhteessa. Tosihan on, että jos malli on surkea , niin se on, eikä sitä hyväksi saada millään koltuilla. Mutta vähän voi huijata ja tehdä illuusiota. Sen sijaan on paljon hyvänmallisia tyttöjä, joiden kannattaisi todellakin korostaa sitä, eikä vetästä kapeaa, tasapaksua kaistaletta päälle.

Carina, mä laajensin syksystä toimialaani ja otin myös tuon nuppineulanpidon. Olisko paikkaa auki? ;)

Ottiko kukaan videoita vapareista? En ainakaan Youtubesta vielä löytänyt mitään.. hopi hopi! :D

Näitä minäkin kaipaisin.

Tykkäsin kovasti pitkän sarjan Laura Hedmanin esiintymisestä. Varmaa ja jotenkin rentoa. Asennotkin näyttivät maallikon silmään hyviltä ja luontevilta.

Noi videohommat taitaa olla sillein, että niihin on lisenssit myyty Urheilukanavalle ?
Eiköhän ne todennäköisesti sieltä tule ulos, kun tulee ja hyvälaatuisena matskuna.

Jotenkin tuntui hivenen tynkäkisalta, BF:n lyhyttä sarjaa ja Fitneksen kisaajia lukuunottamatta. Varsinkin Fitneksessä tuntui olevan niin kahden kauppaa, kuin olla saattaa ja itse olisin ehkä sijoittanut järjestyksen toisin. Loistava asia oli, että molemmat lähtee edustamaan suomea, tsemppiä koetokseen molemmille :worship:

Varsinaisen BB-kisan poissaolo kyllä näkyy, vaikka erittäin mielenkiintoinen guestposer matkassa olikin. Mantilan esitys oli mukava, Jerrykin näemmä löytänyt hivenen shöymeinikiä enemmän kuin aiempina vuosina ja kunto oli taattua 'Jerry-laatua', kivinen ja erittäin tasapainoinen. Jotenkin tuntui, että sine oli tullu kilo jos kaksikin kovaa lihaa viime kisojen jälkeen ja vieläpä aivan oikeisiin paikkoihin :thumbs:

Valomieheltä vois kyllä ottaa noi punaisten lamppujen namikat pois ensi kerralla, sillä se ei todellakaan tee hyvää digitaalikameran kuvalle, saati AF:lle, eikä IMO ole kisaväriselle ihmiselle soveltuva väri alkuunkaan. Ruskea on ruskeaa, mutta kun siihen lyödään punainen valo niin homma menee puuroksi ja erottuvuus kärsii. Kuvaajan näkökulmasta kuvat on järestään punaisen kanavan polttamia ja hivenen out of focus, kun sinne tuikataan popat täysille. Tuohon taas on syynä kenno- ja AF-tekniikka, mutta mistäs sen valomies tietäisi ja kiinnostaako sitä edes tuo asia ;)

Mulla on kaikkien vaparit nauhalla. Kuvattu ilman alustaa ja huonosta paikasta, mutta kyl niistä nyt jotain näkee :) Yritän pätkiä ja editoida noi netti kelpoisiksi tänään jumpan jälkeen (=yö myöhään)

Kukas osais kertoa mikä se biisi oli mikä soi kun Phil Heath oli esiintymässä?

Back
Ylös Bottom