Force Fitness Classic 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Stricken oli juu.

Stricken oli juu.

Jep, hyvä kun varmistit. Ei nimittäin tuolla kameran takana muista tollasista asoista yhtään mitään, kun sitä vaan keskittyy niihin kuvausjuttuihin.

Esim. Himosfestarilla olin joskus kuvaamassa Nightwishiä ja yks tuttu kysyi että no miten ne soitti... piti sanoa, etten tiedä, vaikka olin koko tunnin mittaisen keikan ihan siinä lavan edessä :D

Onkos netissä jossain muuten nuo listat, että millä numerolla kukakin kilpaili? Kun olen niin aloittelija vasta, etten vielä saa yhdistettyä oikeaa nimeä oikeisiin kasvoihin :nolo:.

Miltä tuo Tammy Piesin EliteTan näytti livenä? Näkyy ainakin Kiiralla olleen, olikohan Anniinallakin? Kuvissa näyttää ainakin ihan liian punertavalta, eikä ainakaan näin kuvista mielestäni ihan parhaimmalta vaihtoehdolta.

Kiitos Mike kuvista!

Juu mulla oli myös Elitea tällä kertaa...jotenkin jäi Protanista viimeksi paskan maku suuhun, kun veti vihreäksi kisaa edeltävänä iltana. Elite tosiaan oli hieman punertava, että en sitten tiedä kumpi on parempi, vihertävä vai punertava :D

Elite oli siinä mielessä kivempi, että 3 kerrosta riitti ja kuivatusprosessista jäi pois se Protanin "ihana" kylmän nihkeä fiilis. Mut Elite alkoi vetämään tosi äkkiä vähän tunkkaiseksi kuivista ihon kohdista ja oli heti sellainen kuivemman näköinen kuin Protan. Ja vähän epätasaisempi. Että tiedä sitten, kumpi on kokonaisuudessaan parempi...

Penkkikisan tulokset:

1. Juha Someroja (109,9kg) tulos 340kg
2. Kari Kalliola (161kg) tulos 370kg
3. Jonas Rantanen (130,2kg) tulos 350kg
4. Jussi Tuomainen (134,7kg) tulos 340kg
5. Ilkka Mursu (100kg) tulos 300kg

Onkos netissä jossain muuten nuo listat, että millä numerolla kukakin kilpaili? Kun olen niin aloittelija vasta, etten vielä saa yhdistettyä oikeaa nimeä oikeisiin kasvoihin :nolo:.

Tässäpä omatekoinen lista, toivottavasti on kaikki oikein:
BF -163 cm:
9 Anniina Krökki
10 Hanna Ruuskanen
11 Outi Idman
12 Mervi Ikonen
13 Tiina Lamminaho-Saarinen
14 Kiira Harju
15 Sari Hoikka
16 Marita Autio
17 Tarja Vähäkuopus
18 Hanna-Kaisa Lanki
19 Marika Lähde
20 Pia Junttila

BF +163 cm:
21 Suvi Väliharju
22 Tea Huuhka
23 Tiina Tuomisto
24 Marianne Alonen
25 Johanna Siili
26 Ringa Ruisniemi
27 Laura Hedman

Fitness:
28 Terhi Partanen
29 Minna Pajulahti
30 Heidi Lipponen
31 Aino Ahonen
32 Tiina Kasvi

Olikos nyt Big Wheel tossa skabassa mukana? En sitä ainakaan kuvista ihan äkkiseltään tunnistanut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minä olen Aino Ahonen:) Jyväskylässä tosiaan treenailen ja asustelen. Missä salilla sä Hebe käyt? Niin ja kiitos vapareitten kuvaajalle. Nyt näin itse ekaa kertaa myös muiden suoritukset:)

Oooh! Kiitos hirveästi Mile noista vapareista!

Tiina veti kyllä ehdottomasti parhaan vaparin epäpuhtauksista huolimatta, oon niiiiiin onnellinen että hänkin pääsee EM-kisoihin :) Minnan vaparista tykkäsin paljon enemmän viimeksi, tämänkertaisesta ei oikein jäänyt mitään mieleen.

Edit. pakko sanoa, että saman vaparimusiikin valinta kuin viime kevään voittajalla ei musta ollut kovin fiksu veto, niitä vapareita alkaa pakostikin vertaamaan toisiinsa...

jep...jos ja kun Halo tarkoitat mun vaparimusiikkia niin olet varmasti oikeassa. Mut sille ei oikein voi mitään, että olin valinnut oman musani jo ennen viime kevään kisoja + koreografiaakin oli jo kehiteltynä. Et enpä sit viitsinyt lähteä sitä muuttelemaan.

Tiina veti kyllä ehdottomasti parhaan vaparin epäpuhtauksista huolimatta, oon niiiiiin onnellinen että hänkin pääsee EM-kisoihin :)

olen aivan samaa mieltä! :rock:

noista samoista vaparimusiikeista, että mitäpä niille voi. minäkin olin valinnut oman viimekeväisen vaparimusani jo reilusti yli vuotta ennen kisaa ja koreografia oli varmaan puoliksi tehty kevään 2006 kisojen koittaessa. jos jollakulla olisi silloin ollut sama musa, olisi minua varmasti harmittanut, mutta uutta en olisi alkanut etsimään. olin niin löytänyt sen fiiliksen ja energian ko. biisistä, että mikään muu ei olisi tullut kysymykseenkään. ymmärrän siis täysin ainon ajatusmaailmaa :) .

nytkin minulla on ensi vuoden vaparin musa valittuna ja koreografian teko aloitettu ja jos vaikka syksyn SM-kisoissa jollakulla olisi samaa, en varmastikaan alkaisi sitä vaihtamaan.

Mahtoiko Heath arvata kuinka kovan vastuksen saa kun tulee Suomeen?Mentula oli isompi ja Jerry kovempi kuntoisin tuosta kolmikosta. Tietysti Heath on offilla, että täysin vertailukelpoinen hän ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom