Force Fitness Classic 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No perkules, eikös siellä yleensä ole ollut?

Viimeaikoina siellä on ollut gp-kisa, jossa on olleet suomalaiset ja ulkomaalaiset ukot kaikki samassa sarjassa. Tänä vuonna ei ole sitäkään.

Kertokaapa onko tuolla Body Fitnessin ja Classic bodybuildingin lisäksi myös Kehonrakennuksen -80kg, -90kg ja +90kg yleisen sarjan kilpailut?

Olisi ollut, mutta eipä tullut ilmoittautuneita.... Eikä kai sitä GP:täkään ole mitään järkeä pitää, jos ei omiakaan kilpailijoita siihen olisi. Viime vuonnakin oli kuitenkin ihan kiva määrä Suomen huippuja mukana, niin oli vähän jotain pointtia pitääkin se GP kisa.

Jaa-a paha sanoa...

Mutta ajattelisin tässä tapauksessa niin että .. eipä noita ulkomaalaisia ole muutenkaan tunkenut edellisinä vuosina, että en usko, että niitä olis tullut nytkään kuin se pari kolme. Ja nekään eivät todennäköisesti olisi tulleet kilpailemaan Suomeen asti johonkin parin kilpailijan tynkäkisaan.. Vielä kun katsoo noita muiden skandinaavikisojen ilmoittautujalistoja keväälle, niin eipä ole oikeastaan sellaisia kunnon GP-miehiä MTGP:ssä/Ruotsissakaan(polskit ja serbit toki, mutta niiden roudaamiseen ei varmaan muut lähde kuin SKKF..:lol2:) eikä Oslossakaan. Mitä nyt Chamoun, mutta Pierrekin tähtäilee EM-kisaan, että ei kilpaile kuin MTGP:n sen takia, että se on EM-karsinta. Henkkakin sanoi tammikuussa että menee sandefjord+mtgp+oslo+loaded. Että se siitä.

Hei täällä on nyt pienoinen ongelma... Kun mie oon oottanut koko kevään innosta puhkuen näitä kisoja ja ollaan avon kanssa tuonne menossa - liputkin on varattu paikan päälle valmiiksi. MUTTA toinen osapuoli yskii parhaillaan keuhkoja pihalle kotona ja on todella kipeänä :/ Toki lähtee tuonne jos olo paranee lauantaihin mennessä, mutta pahoin pelkään ettei tauti kaikkoa niin nopeasti. Tää on nyt hiukkasen noloa, mutta JOS käy niin ettei avo pääse lähtemään, niin onko täällä ketään kenen seuraan vois tunkea? Mun kaveripiirissä on tasan yksi henkilö, ketä tonne kiinnostais lähteä, mutta hänkin on töissä lauantai-iltapäivän. Meen tonne tarvittaessa yksin, mutta ajattelin näin alustavasti kysellä josko tuolla ois sit mahdollista olla vähän aikaa jonkun porukassa :) :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kannattaako näitä edes järjestää!

Kehopuolella lajin kovuuteen nähden arvostus ja palkkiot ovat Suomessa hiiri-osastoa. Ketä enää kiinnostaa?

Kisojen jälkipeleistä tietoa? Viime vuonna taisi olla Stockholm Diskotekissa. Nyt ei ole mikään mesta mitään ilmoitellut.

Kisojen jälkipeleistä tietoa? Viime vuonna taisi olla Stockholm Diskotekissa. Nyt ei ole mikään mesta mitään ilmoitellut.

Joo ei taida olla mitään virallista (jos on niin toivottavasti ei Stockholm Diskotekissa :jahas: ). Harmi, että just sen kerran kun itse oisin lähdössä jatkamaan iltaa, niin ei sit oo mitään yhteistä järkättynä... :(

Pitäskö nyt järkätä jotain, sovittas kaikki menevämme samaan mestaan tms?

Joo ei taida olla mitään virallista (jos on niin toivottavasti ei Stockholm Diskotekissa :jahas: ). Harmi, että just sen kerran kun itse oisin lähdössä jatkamaan iltaa, niin ei sit oo mitään yhteistä järkättynä... :(

Eiköhän tuota jotain keksi, tuskin tarvitsee hajaantua useampiin kuppikuntiin, kun järjestää yhden ison ja mukavan (joka ei lauantaina kuppiin sylje) :)

Mä voin lohdutukseksi juoda kupin kahvia Halosen kanssa. :dance:

Satuittekos kuuntelemaan aamulla NRJ:tä?

Phil Heath oli vieraana. Haastattelun voi ladata täältä.

Bodyn saitilta kuvaa:

18042008758.jpg

Tuskin on Stockholm Diskotekissa kun paikkaa ei enää ole:dance:

Phil Heath on kyllä parasta PR:ää lajille.

Jos ja KUN Heath vielä joskus ottaa Mr.O tittelin, niin saadaan todella rennon oloinen ja edustava keulakuva lajille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom