West Hamin kolmoskausi alkaa olemaan jo maaliskuussa. Tähän mennessä kausi on sujunut ihan kohtalaisesti. Liigacupin finaalissa voitin Cityn, jonka johdosta paikka ensi kauden Europa-liigassa on taattu. Sarjassa olen kymmenentenä, mutta kasin joukkoon on tavoite. Europa-liigassa pelaan puolivälierissä hollantilaista AZ:tä vastaan. Seurajohdon tavoite oli päästä lohkovaiheesta jatkoon. FA-cupissa pääsin kuudennelle kierrokselle, mikä riitti tyydyttämään johtokunnan tavoitteen. Yleisesti ottaen siirtomarkkinoilla olen onnistunut välttämään pahoja munauksia, kirkkaimpana hankintana tällä kaudella oli ilmaissiirrolla seuraan saapunut
Artem Milevskyi, joka on paukutellut maaleja tasaiseen tahtiin yhdessä Carlton Colen kanssa. Muita hyviä hankintoja viime kausilta ovat (ilmeisesti pelin generoimia) junnubrassit Gerson, Dudu, Flavio Mendes ja Magno. Kaikki 17-20 -vuotiaita, ja potentiaalia piisaa vaikka muille jakaa. Myös vanhan liiton jyrät Deco ja Juan Roman Riquelme on joukkueessa. Deco tosin eläköityy kauden päättyessä ja on mulle vihainen, kun en anna sille peliaikaa :D Riquelmen ainoa vika on, että iän tullessa fyysiset ominaisuudet heikkenee tasaisesti. Pelisilmää sillä edelleen on, ja sen takia toimittaa meikän playmakerin virkaa aina kentällä ollessaan. Laitanpa huumorimielessä oletetun avauskokoonpanon. Taktiikkana toimii 4-1-2-1-2
GK: Robert Green / Magno
DR: Cristian Zaccardo / Julien Faubert
DL: Herita Ilunga / Flavio Mendes
DC: James Tomkins / Jordan Spence
DC: Gerson / Matthew Upson
DMC: Mahamadou Diarra / Radoslav Kovac
MC: Scott Parker / Juan Roman Riquelme
MC: Mark Noble / Jack Collison
AMC: Aljaksandr Hleb / Diego Buonanotte
ST: Artem Milevskyi / Marko Arnautović
ST: Carlton Cole / Victor Obinna
Tuon listan ulkopuolelle jäävät mm. Fred Sears, Hedwiges Maduro, Deco, Junior Stanislas, Emmanuel Pogatez ja entinen superlupaus Marek Cech.