Football manager 2006

Ikä
35
Eiköhän oo aika tehä tällekin jo ketju. Joko ootte hankkinu tämän pelin? Kokemuksia?

Ite oon pelannu kaikki managerit läpi 01/02 asti. Silloinen nimihän oli championship manager. On erittäin addiktoiva peli jo pelkästään yksinpelinä, mutta nettipelille ei löydy voittajaa. :rock:

Ite alan tuossa kohtapuoliin kokeilemaan. Mitä mieltä porukka ois pikku nettipeleistä jossain vaiheessa, kuhan taas opetellaan pelaamaan?

http://www.footballmanager.net/en/

Tuossa linkki pelin kotisivuille. :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten ton voi pelata läpi? Onko siinä jotain missioneita?

Onhan noita (CM/FM) tullut tahkottua versiosta 97/98 lähtien. FM 2006 vaikuttaa ihan mukavalta, itse ainakin tykkään tuosta enemmän kuin edellisestä (2005). Bugeja löytyy jonkin verran tuosta ensimmäisestä versiosta. En ole vielä päivittänyt, kun aloitin pelaamaan ennen päivitysten tuloa. Aina ei noita päivityksiä suositella asennettavaksi, jos aikoo vanhasta tallennuksesta jatkaa pelaamista, tosin ei siinä ensimmäisessä päivityksessä niin radikaaleja korjauksia tainnut tulla, että päivittäminen haittaisi.

kgb sanoi:
miten ton voi pelata läpi? Onko siinä jotain missioneita?

Ei sitä voi pelata läpi. Tässä vaan pelataan jollain seurajoukkueella, jolla yritetään pärjätä mahdollisimman hyvin. :D

kisskiss sanoi:
Joko ootte hankkinu tämän pelin? Kokemuksia?

Jep, tänne tuli ostettua. Oon nyt Lincoln Cityllä vääntänyt ja tuonut sitä hiukan ylemmäs. Championshipissä taistellaan nyt.

Odotuksena epätoivoinen taistelu sarjapaikan puolesta. Kauden alku kuitenkin mennyt yläkanttiin ja ollaan kolmantena. Nyt kuitenkin tappioputken pää on tainnut aueta ja helpotusta ei taida heti olla tulossa, kun vuorossa on 4:n ottelun vieraspeliputki. Eli ei tule tuo hyvä sijoitus mitenkään kauden loppuun asti kestämään, todennäköisesti joku 15. sija tipahtaa.

Koukussa ollaan. :D

Kuuluu pakollisiin ostoksiin aina kun uutta pukkaa. Loistavia pelejä joiden koikuttava ominaisuus saa emännän raivon partaille.

kisskiss sanoi:
Ei sitä voi pelata läpi. Tässä vaan pelataan jollain seurajoukkueella, jolla yritetään pärjätä mahdollisimman hyvin. :D

Kyllä mä ton tiedän. Kysyin vain, koska ketjun aloittaja sanoi pelanneensa läpi ja ihmettelin onko tossa pelissä jotian missioneita. Itse olen pelannut manageripelejä jo 10 vuotta.

tää on jotain aivan loistavaa.. netissä sekä yksin.
omassa pelissä alotin työttömänä että saa vähän uusia haasteita :)
nettipelissä sitten myllytän bayernilla saksassa

Auttakaas nyt avutonta. Kuinka onlinepelimuoto toimii? Meneekö ihan vaan niin että teen pelin ja ilmoitan ip:ni kanssapelaajille? Yritimme tätä kaverini kanssa molemminpäin, mutta aina tuloksena "couldn`t connect to server" Kokeilimme myös ottamalla palomuurit pois mutta sekään ei tuntunut auttavan.. mikä neuvoksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom