Footbag, onko aktiiveja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elffi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noi liiton sivut: www.footbag.fi ei tällä hetkellä oikein skulaa, yritin sieltä foorumeilta etsiä onko Hesassa jotain sisäpelipaikkoja tohon footbagin verkko/freestyle pelaamiseen. Joskus viisi vuotta taaksepäin tuli harrastettua kesät aika aktiivisesti tota ja tekisi mieli uudelleen jatkaa talvisinkin. Onko ketään, joka käy aktiivisesti pelaamassa footbagia ympäri vuoden, missä käytte? Lajihan ei sinällään vaadi kummempia tiloja, mutta mielellään lämmitetyn tilan. Erittäin hauska, vaativa ja kuntoa kohottava laji....

Noi liiton sivut: www.footbag.fi ei tällä hetkellä oikein skulaa, yritin sieltä foorumeilta etsiä onko Hesassa jotain sisäpelipaikkoja tohon footbagin verkko/freestyle pelaamiseen. Joskus viisi vuotta taaksepäin tuli harrastettua kesät aika aktiivisesti tota ja tekisi mieli uudelleen jatkaa talvisinkin. Onko ketään, joka käy aktiivisesti pelaamassa footbagia ympäri vuoden, missä käytte? Lajihan ei sinällään vaadi kummempia tiloja, mutta mielellään lämmitetyn tilan. Erittäin hauska, vaativa ja kuntoa kohottava laji....

Itse en harrasta, mutta käyn salilla säännöllisen epäsäännöllisesti Töölön Kisahallilla jossa noita footbagin taitajia löytyy silloin tällöin treenaamassa.

Kun olin perskoulussa niin tuli 9-luokka aika aktiivisesti pelailtua tota välitunnilla, on yllättävän mukavaa! Freestyleä ei ole pahemmin tullut harrasteltua...

Ai Kisahallilla... Oletko missä tiloissa niitä nähnyt pelaavan? Täytyypi selvittää asiaa.

Joo siis footbag on tosi hauskaa, kun se lähtee meneen. Joskus pomputtelin sellanen reilut 300. Monilla katoo se kiinnostus sitten, kun se on aika vaikeata aluksi.

Oih, missannu loistoketjun. En mikään aktiivinen oo, mutta joskus pallottelin ja ostin pari omaakin palloo. Ei oo koskaan aikaa, mutta parasta toi on kavereiden kanssa ihan vaan ringissä ja jos kaverit ois parempia niin tekis mieli vetää verkon yli, niinkun lentopallopelinä (kai sillä joku oma nimikin on, mutta kun ei tosiaan oo aika perehtyä).

Tuolla kaapissa ne on seissy pari vuotta, mutta joskus innostun pomputteleen, enkat on jotain sata.

Kyllähän tuota tulee aina välillä ajankuluks pomputeltua. Juuri 6-8 luokkien aikana tuli pomputeltua ringissä kavereiden kanssa melko useasti. Hyvää koordinaatiota ja lihashalintaa vaativa laji. Toimii!! :thumbs:

Mä takosin vuonna -99 tai jotain kun verkkobägäily oli vielä aika neppailua Suomessa. Mulla touhu loppui kesän aktiivisen potkimisen jälkeen kun muut harrastukset vei kaiken ajan. Sen aikainen potkukaverini sen sijaan on ollut jo varmaan viiden vuoden ajan Suomen maajoukkueen vakiokalustoa ja voittanut muutamia kansainvälisiäkin turnauksiakin.

En itse harrasta ko. lajia, mutta hattua joutuu nostamaan äijille kikkailusta. Oikeesti hienoa katsella lajianne.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kavereiden kanssa tulee pari kertaa viikossa potkittua (pomputeltua) bagia puistossa, mukavaa ajanvietettä kyllä :)

:offtopic: Jokereiden pelaajat verryttelevät ennen harkkoja ja pelejä footbageilla, kaveri oli päässy kerran mukaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom