Flunssaongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paiskasin tään tänne ku en keksinyt muutakaan..aloittelija kun olen.
Alkaa pikkusen hiljakseen ottaa ohtaan tää viikkoja jatkunut flunssa. Oon varsin herkkä "flunssaantuun" ja sit nää makoilut kyrsii pahasti.Kolme-neljä viikkoo makailee heikolla ravinnolla (ku ei huvita mikää,ei syöntikään) ni sit taas ku alottaa o kondis ihan paska. Mitäs kannattais kokeilla,että sais immuniteettiä vähä nouseen. Urheilu ja liikunta o sillee vähä poissa laskuista,kun sitä tekisin jos en olis kipeenä.

Kannattaa varmaankin ainakin lähteä muokkaamaan ruokavaliota paremmaksi, eli kasviksia ja marjoja kunnolla lisää naamariin, päivittäin. Näin ehkäistään ainakin vitamiinivajeista johtuva vastustuskyvyn lasku.

Samoilla linjoilla oon kuin Eqq, eli kun aloitin syömään kasviksia ~ 500g päivässä niin tuntuu että vastustuskyky olis parantunut, en sit tiedä mut kannattaa kokeilla.

Vaikkapa P-Storelta Daily Formulaa tai sitten lähimmästä apteekista Multivita monivitamiininappeja ensi hätään, ruokapuoleen lisää hetelmiä ja rehuja. Kannattaa myös käsihygieniasta huolehtia hyvin.

Mulla on aina lääkekaapisssa apteekista saatavaa Ascorbin 500 mg c-vitamiini valmistetta, sitä otan kun alkaa oireet tulemaan. Ei korjaa tilannetta mutta helpottaa kyllä oloa.
Ja kun vaikuttaa siltä että pääset voiton taudista puolella niin hammasharja vaihtoon...

Back
Ylös Bottom