flunssa&treenaaminen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo ei kannata!

Allekirjoittanut kokeili tossa pari viikkoa sitten, jalkatreeni kyykkyä sun muuta. Tuntu aika jäykältä treeni kokoajan.. Pari tuntia meni ja kuume nous siihen 37.5-38.. Siinä se pysy kolme päivää.. Ääni lähti, yskä ihan kauhea, unta ei tullut kun yskitti ja räkää ja verta irtos kokoajan.. Lisäks siihen keuhkoputken ja poskiontelon tulehdus.. Lääkäri ois lyönyt seuraavalla viikolla viikon sairaslomaa mut jätin ottamatta.

Töissä ja opiskelemassa ulkoilmassa vaan, paraneminen kesti likemmäs kolme viikkoa. Ei niinkään hyvä harrastus näin joulukuussa sikainfluenssan ja keuhkokuumeen sairastaneelle. :)

Ja tietty kivempi treenata taas täysissä voimissa. Tauon jälkeen voi olla vähän kankeeta mutta kyl se taas siitä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse ainakin aijon jättää kokonaan reenailut jos on kipeenä, kerran sydänlihastulehduksen kokeneena (ei edes mikään kauheen paha sellanen) ja siitä seurauksena 2½kk täys hengästymiskielto niin kyllä siinä kohtaa alkaa harkitteen että onko mielummin vaikka viikon pois vai pahimmas tapaukses joutua teholle/sairaalaan makaileen. Itsellä ei kylläkään johtunu kipeenä treenaamisesta mutta kipeenä treenaamisessa se riski kuitenkin on.

Hei mulla alkoi viime torstaina flunssa Aamulla kun heräilin niin oli
Kurkku kipeä(Nieleminen sattus)
noh se onneksi meni ohi mutta sitten tuli.
Kova aivastaminen ja yskiminen melkee joka minuutti saa aivastella:(
Piti mennä perjantaina salille mut jätin väliin. Koska seruaavaks uskaltaa mennä salille?
kun on Ma-Ke-Pe sali päivät?

Zone-sarja -42%
Hei mulla alkoi viime torstaina flunssa Aamulla kun heräilin niin oli
Kurkku kipeä(Nieleminen sattus)
noh se onneksi meni ohi mutta sitten tuli.
Kova aivastaminen ja yskiminen melkee joka minuutti saa aivastella:(
Piti mennä perjantaina salille mut jätin väliin. Koska seruaavaks uskaltaa mennä salille?
kun on Ma-Ke-Pe sali päivät?

Aivastuksen kovuudesta päätelleen ja kun vain melkein joka minuutti aivastat, niin salille voit mennä keskiviikkona 3.10.2012. Oikeesti, ei pakkiksella kukaan osaa ennustaa koska olet terve:jahas:

Back
Ylös Bottom