Flunssa ja dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Miten vaikuttaa dieettiinne jos olette flunssassa? Kova dieettihän vielä altistaa sille flunssalle...

Itse huomaan että kun on vähän kipeänä (sen verran että koettaa muutaman päivän levätä;) ) niin meinaa heti dieetti hajota, tekee mieli makeaa eli hiilareita. Eri asia sitten on jos on niin kipeä ettei maita ruoka (harvinaista meikäläiselle). Vitamiinia koetan tietysti ottaa ja juoda paljon, mutta helposti sortuu karkkiin, vaikka ne oiskin vain Pirkan sokerittomia salmiakkeja...

Mutta vaikka lepäilis flunssan vuoksi niin olisiko silloinkin syytä huolehtia proden saamisesta ja muutenkin noudattaa dieettiä ihan tarkasti? Tai kertokaa miten itse toimitte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin levätään, ku ollaan sairaana. Se on selviö se :rock:

Mun tarinani meni taas vaihteeksi näin:

Dietin oli tarkoitus alkaa 1.1.2006. Kerkesin viikon olla low-carbilla ja flunssa iski. No eipä siinä. Viikko paranneltiin ja sit puolikuntoisena salille, ku oli kiire kato päästä kesäkuntoon, hih :) (tiesin kyllä varsin hyvin, että aina pitää maltilla parannella ja niin olen aina toiminutkin. Tää kerta oli joku helvetin poikkeus) Noh, pari päivää treenailin dietti päällä ja sairastuin uudestaan (ts. flunssa pitkitty) Sitten tajusin pistää pyyhkeen kokonaan naulaan ja lepäillä kunnes olen täysin parantunut. Nyt olo alkaa olla jo suht normaali, mutta silti lepään tämän päivän ja vasta huomenna aloittelen varovaisesti!

Eli kun ollaan sairaana, niin parannellaan ittensä täysin ja yks lepopäivä siihen perään ja sit vasta salille.

Se on parempi hoitaa kerralla se flunssa pois. Ei ne lihat mihinkään katoa, mutta jos flunssan antaa pitkittyä, niin se on huonompi homma -> Pidempään poissa salilta.

Ja mitä kaloreihin tulee, niin totta helvetissä pienellä plussalla, että kroppa saa energiaa taistella pöpöjä vastaan. Aivan turhasta koittaa diettailla flunssasena/sairaana.

L0b0 sanoi:
Ja mitä kaloreihin tulee, niin totta helvetissä pienellä plussalla, että kroppa saa energiaa taistella pöpöjä vastaan. Aivan turhasta koittaa diettailla flunssasena/sairaana.

Joo, kun tosiaan muistaa että pienellä plussalla, eli itse en ainakaan ihan käsistä päästäis sitä hommaa.. Tosin tuskin se maailma romahtaa vaikka ei kauheesti kattelis mitä syö, mutta turhaa takapakkia siitä voi tulla. Tuskin jokunen salmiakki vielä mitään tekee, mutta kohtuus kaikessa.

Ja itse oon kyllä huolehtinu kipeänäkin proteiinin saannista, vaikka ihan drinkeillä jos ei muuten ruoka maistu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom