Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Amerikassa näyttää mayweather vs. mcgregor tulevan leffateattereissa. Sinne siis, voittaa baarin(melu, huono näkyvyys vaikka ruutuja on miljoona) ja koti ppv:n(hinta). Edellinen matsi minkä muistan pyörineen san josen lähellä yhdessä leffateatterissa oli jon jones vs. cormier 1. Se tais olla aka:n aikaansaannosta, kun oli paikallinen ottelija mestaruusmatsissa. Tunnelma oli kyllä sen matsin aikana katossa.

The bout marks the first time champions from boxing and MMA will meet in a sanctioned boxing match, and Fathom Events is partnering with Mayweather Promotions to put the bout on the big screen.
http://deadline.com/2017/07/mayweather-mcgregor-fight-movie-theaters-1202135629/

Laskeekohan ne ppv myynniksi jokaisen leffateatterilipun ja baareihin narikkamaksun maksaneet. Jos näin on niin 5 miljoonaa taitaa tosiaan rytistä.

edit. teattereita näyttää tosiaan olevan kaliforniassa jo kymmenittäin missä matsi näkyy. 40$ maksaa lippu.

Ainakin jenkkeihin verrattuna toi Viaplay:n hinta on selvästi halvempi, noin $70 kun taas jenkeissä $100.
Briteissä oli jo sitten todella halpa, siellä Sky Sportsilla ehkä alla muutenkin kovat diilit Showtime kanssa kun vaan $26.

Pidän Conorin voittoa todennäköisempänä. Valioliiga kausi on kuitenkin sen verran pitkä että varianssi yleensä tasottuu kauden mittaan, muun muuassa siksi se on yksi helpoimpia sarjoja veikata voitollisesti jos ymmärtää jalkapallosta jotain. Yksi nyrkkeilyottelu taas on kuitenkin vain yksi nyrkkeilyottelu ja siinä voi käydä miten vaan. Kuitenkin jos Conor ja Mayweather ottelisivat 38 ottelua kuten Premier Leaguessa jokainen joukkue tekee uskoisin Conorin häviävän ainakin 30 niistä. Näin ollen Conorin voitolle ei näytä olevan riittävää kerrointa tarjolla ainakaan minun käyttämilläni sivustoilla.

Miten mikään tästä liittyi mihinkään?

Koska aiempi vertaus oli vastaus bitch slapille joka ei tuntunut antavan Conorille edes 1% mahdollisuutta. Johonka halusin vastata että kaikenlaista hullua voi silti urheilussa tapahtua näillä esimerkeillä.

Asia josta olet selvästi samaa mieltä mun kanssa, joten en ymmärrä minkä takia sun piti edes vastata postiin.

Mun mielesta baarissa matsien katsominen on hauskaa. Saa syoda ja tilata juomia ja parhaimmillaan melu on melkoinen. Viimeksi kavin katsomassa McGregor matsin ja yhdessa vaiheessa baariin sisalle kaveli Conorin kopio. Oli yllattavan aidon nakoinen.

Suomessa ei oikein toimi toi baareissa katsominen, kun tapahtuman alkaessa baarien pitää lain mukaan olla jo kiinni :D

Ai niin, en muistanu tuota :) No kotibaari ja kisastudio pystyyn. Rahaakin saastyy!

Itse kayn kattomassa noita The Real Sports Barissa - siella on puitteet ihan kunnossa

real-sports-bar_lovethiscitytv.jpg

Ai niin, en muistanu tuota :) No kotibaari ja kisastudio pystyyn. Rahaakin saastyy!

Itse kayn kattomassa noita The Real Sports Barissa - siella on puitteet ihan kunnossa

real-sports-bar_lovethiscitytv.jpg

Tutun näköinen paikka. Torontossa aivan Maple Leafsien hallin kupeessa? Tuolla on tullut itsekkin joskus käytyä, jääkiekkoa katsomossa tosin. Tunnelma oli melkoinen ja voin kuvitella kuinka haptinen se nyt on vaikka esim Conorin matsien aikana! Paras urheilubaari missä on tullut käytyä.

Kanadalainen Sportsinteraction näyttäisi tarjoavan tällä hetkellä Floydin voitosta 1.30 kerrointa. Sanattomaksi vetää.

Jos tiedätte vielä mielipuolisempia kertoimia Floydille, niin kertokaa.

Tutun näköinen paikka. Torontossa aivan Maple Leafsien hallin kupeessa? Tuolla on tullut itsekkin joskus käytyä, jääkiekkoa katsomossa tosin. Tunnelma oli melkoinen ja voin kuvitella kuinka haptinen se nyt on vaikka esim Conorin matsien aikana! Paras urheilubaari missä on tullut käytyä.

Juu juuri siita on puhe. Harmi etta talla kertaa en paase sinne kun olen matkoilla ottelupaivana joten tulos pitaa lukea netista. Ei voi valittaa tuonne mennessa kun ei ole edes sisaanpaasymaksua.

Kanadalainen Sportsinteraction näyttäisi tarjoavan tällä hetkellä Floydin voitosta 1.30 kerrointa. Sanattomaksi vetää.

Jos tiedätte vielä mielipuolisempia kertoimia Floydille, niin kertokaa.

Ajattelitko itse veikata ottelua ja jos niin
Minkälaista vetoa meinasit. Mä harkitsen vakavissani laittavani 100e Conorin voitolle. Kertoimet jotain 4,25 vissiin. Ei haittaa pahemmin jos häviän.

Ajattelitko itse veikata ottelua ja jos niin
Minkälaista vetoa meinasit. Mä harkitsen vakavissani laittavani 100e Conorin voitolle. Kertoimet jotain 4,25 vissiin. Ei haittaa pahemmin jos häviän.

Vaikka ei haittaisikaan, niin mitä järkeä laittaa edes läpällä 100e kohteeseen mikä on varmaan maailmanennätys - alikerroin.. Huomattavasti vähemmän tappiollista työntää se vaikka johonkin rulettiin. Tai miksi et laittaisi läpällä sitä 100e Floydille ja ottaisi helpot 30e voittoa lähes olemattomalla riskillä hävitä, ja tietoisena siitä, että pelasit parasta ylikerrointa mitä ehkä ikinä tulet saamaan.

Vai ajatteletko oikeasti, että Conorilla on yli 20% mahdollisuus voittaa, monihan niin selvästikin tuntuu ajattelevan.. Tämä on ihan ainutlaatuinen kohde vedonlyönnin historiassa ja pelkästään Conorin itseluottamuksen ja karisman vuoksi mikä saa ihmiset sekaisin.

Toki itsekin fanina toivon, että se riverin n.1-2 - outtinen napsuisi. On sitä isompiakin yllätyksiä urheilussa nähty, ja olisihan se todella huikeaa nähdä mitä kaikkea siitä seuraisi. Mutta vetoa siitä ei kannata näillä kertoimilla vetää, ellei sitten jääräpäisesti tykkää pelata överipaskalla odotusarvolla.

Satku jos pitäisi pelata Conorille niin tekisin itse niistä eräkohtaisia KO/TKO vetoja 10-20e, / erä jolloin kerroin alkaa vastata odotuksia ~40-80 riippuu
missä lyöt. Osuessaan palautus on huomattavasti sitä sinkkua enemmän.

Aika huvittavia vetokohteita tähän löytyy sen verran uniikki tämä on.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom