Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs lähtien tää on ollut Conorin ketju?
http://deadline.com/2017/07/mayweather-mcgregor-fight-movie-theaters-1202135629/The bout marks the first time champions from boxing and MMA will meet in a sanctioned boxing match, and Fathom Events is partnering with Mayweather Promotions to put the bout on the big screen.
Pidän Conorin voittoa todennäköisempänä. Valioliiga kausi on kuitenkin sen verran pitkä että varianssi yleensä tasottuu kauden mittaan, muun muuassa siksi se on yksi helpoimpia sarjoja veikata voitollisesti jos ymmärtää jalkapallosta jotain. Yksi nyrkkeilyottelu taas on kuitenkin vain yksi nyrkkeilyottelu ja siinä voi käydä miten vaan. Kuitenkin jos Conor ja Mayweather ottelisivat 38 ottelua kuten Premier Leaguessa jokainen joukkue tekee uskoisin Conorin häviävän ainakin 30 niistä. Näin ollen Conorin voitolle ei näytä olevan riittävää kerrointa tarjolla ainakaan minun käyttämilläni sivustoilla.
Miten mikään tästä liittyi mihinkään?
Suomessa ei oikein toimi toi baareissa katsominen, kun tapahtuman alkaessa baarien pitää lain mukaan olla jo kiinni :D
No kotibaari ja kisastudio pystyyn. Rahaakin saastyy!
Ai niin, en muistanu tuotaNo kotibaari ja kisastudio pystyyn. Rahaakin saastyy!
Itse kayn kattomassa noita The Real Sports Barissa - siella on puitteet ihan kunnossa
![]()
Tutun näköinen paikka. Torontossa aivan Maple Leafsien hallin kupeessa? Tuolla on tullut itsekkin joskus käytyä, jääkiekkoa katsomossa tosin. Tunnelma oli melkoinen ja voin kuvitella kuinka haptinen se nyt on vaikka esim Conorin matsien aikana! Paras urheilubaari missä on tullut käytyä.
Kanadalainen Sportsinteraction näyttäisi tarjoavan tällä hetkellä Floydin voitosta 1.30 kerrointa. Sanattomaksi vetää.
Jos tiedätte vielä mielipuolisempia kertoimia Floydille, niin kertokaa.
Ajattelitko itse veikata ottelua ja jos niin
Minkälaista vetoa meinasit. Mä harkitsen vakavissani laittavani 100e Conorin voitolle. Kertoimet jotain 4,25 vissiin. Ei haittaa pahemmin jos häviän.