Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En sanonut sita missaan. Esitin sen mahdollisuutena joka on mielestani epatodennakoinen.Mistä päättelet että Floyd aliarvioisi Conorin?
. Minä veikkaan, että Conorin tavoite on myös päästä tiettyyn erään asti. Esim. jos Conor kestää 8 erää Floydia vastaan, niin olisihan se sensaatio ja ihan varmasti Conor selittäisi sen jälkeen, kuinka monet maailman huiput kestivät parhaan kanssa vain 5 erää (heitin hatusta) ja "minä kestin 8 erää 2 kuukauden treenillä! Jos treenaisin oikeasti nyrkkeilyä edes vuoden (mitä en aio tehdä), niin olisin paras nyrkkeilyssäkin!"Miksi sitten katsot matsin?
Fyrkkahomma harmittaa, sillä siitähän tuossa lopulta on kysymys, ei mistään tarinoista.
Miksi sitten kuvittelet ihmisten maksavan matsin katsomisesta? Mikä sinun mielestäsi on heillä se motivaatio antaa siitä rahaa?
Voisiko tähän ketjuun laittaa pollia ottelun voittajasta? @Wintikka
Nähtäisiin miten moni täällä elää siinä harhaluulossa että Mayweather tämän voisi voittaa.
Haluan todistaa, että urheilumaailmassa pätee oikeudenmukaisuus.
En yritä verrata Pacmania ja Conoria nyrkkeilijöinä itsestäänselvistä syistä, mutta jos mietitään Pacquiaon ja Mayweatherin kohtaamista, niin harva siitäkään mitään urheilullista mittelöä odotti. Mannyn aura oli jo murtunut ja prime oli takana ja Mayweather oli selkeästi pidempi. Silti tämä oli kaikkien aikojen suurin(?) ottelu juuri siksi, että matsiin liittyi puhtaasti urheilullisessa mielessä paljon kiinnostavia asioita.
Tai jos katsoo muita todellisia sensaatio-otteluita, vaikka Ali vs Frazier. Toki tälle ottelulle oli urheilulliset perusteet, mutta ei sitä hypetetty sillä, että: "Nyt on vuosisadan urheilullisin ottelu", vaan sillä, että yhteiskunta oli murroksessa ja Ali edusti "uutta" liikettä, eli pasifismia, kapinallisuutta ja murrosta; kun taas Frazier oli konservatiivien keulakuva. Tuossa ottelussa kohtasivat aatteet, jonka takia se nousi omalle tasolleen.
En siis kiistä, etteikö urheilutapahtumat _voisi_ kiinnostaa ulkourheilullisistakin syistä, mutta se ei ole mun juttu.
Ei niin mitään vitun mahdollisuuksia. Ihan kuin joku maastopyöräilyn alamäkiajon mestari osallistuisi yhtäkkiä Tour De Francelle.