Floyd Mayweather, Jr. (kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Foorumi
  • Aloitettu Aloitettu
Olin suorastaan kauhuissani kun en huomannut että ei ole kaikkien aikojen parhaasta nyrkkeilijästä omaa aihetta niin tein ehdottomasti ansaitsemansa aiheen tänne.

Eikö olisikin kiva jos vielä Klitsko suostuisi ottelemaan ja Floyd viimeisetkin epäillyksen eriippeet poistaisi kovimmiltakin epäilijöiltä että on kovin nykkeilijä?

Recordi on titaanin kova jossa ei kovimmillekkaan haastajille ole tappiota tullut.

no saat anteeksi saat ainakin minun puolesta ainakin joku kiltti modesetä tai täti voisi korjata tuon recordin pois tuosta.. :D

En oikein hoksannut tuota klitchkon pointtia tuossa aloitusviestissä? Mayweather on kyllä fiksu ja taitava ottelija, ja sikäli jännä ettei hänellä ollut tätä ennen omaa ketjua täällä. Ainakin paljon keskustelua herättänyt persoonahan hän on.

Klitshkolla on hyvä kiljotiini, ja tietääkseni Mayweather ei oo oikeen subdefenseä reenannut. Klitshko veis Round 1 SUB! /david.

Mut joo, hirmu jännäksi menee, 2 ottelua aikoopi ottaa vielä, ja perfect record. Vois kyllä sen Manny matsin ottaa viimiseksi, kirsikkana, vaikkei se välttis tässä vaiheessa niin kiinnostava ole kuin joskus aiemmin.

Kellään muuten hajua, kuka sille tulee oleen vastassa sit ens toukokuussa? Mayweatherhan ottelee 2x vuoteen, toukokuussa ja syyskuussa.

Klitshkolla on hyvä kiljotiini, ja tietääkseni Mayweather ei oo oikeen subdefenseä reenannut. Klitshko veis Round 1 SUB! /david.

Mut joo, hirmu jännäksi menee, 2 ottelua aikoopi ottaa vielä, ja perfect record. Vois kyllä sen Manny matsin ottaa viimiseksi, kirsikkana, vaikkei se välttis tässä vaiheessa niin kiinnostava ole kuin joskus aiemmin.

Kellään muuten hajua, kuka sille tulee oleen vastassa sit ens toukokuussa? Mayweatherhan ottelee 2x vuoteen, toukokuussa ja syyskuussa.

Eikös herra maininnut että haluaisi pacquiaon seuraavaksi? Vai olenko käsittänyt väärin?

Itse taas ymmärsin, että Pacmanilla on jotain meneillään nyt talvella/keväällä, ja ei sen takia olisi toukokuussa otteluvalmiina... Oon aika varmasti väärässäkin, en oo kovin tarkasti seurannut. Mielelläänhän tuon näkis. :)

Mannylla näyttäisi olevan tulossa marraskuussa matsi chris algieria vastaan. Oishan toi aivan hillitöntä jos mayweather vs. pacquiao matsi toteutuisi. Ois varmaan aika hillittömät ottelupalkkiotkin kyseisessä tapahtumassa.

Kylhän siellä kai jonkinnäköiset neuvottelut menossa mannyn pitää hoitaa toi yks matsi pois. Jossain luki et ens vuonna ehkä 2 kohtaamista.

Milläköhän perusteella Floyd on kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä?

18v ammatilaisena 17v mailmanmestari 47-0 (voi olla et ohittaa marcianon recordin vielä) 10 mailmanmestaruutta 4 eri painoluokassa. Jos ei floyd ole niin kuka sitte susta iha vastakysymyksenä?

18v ammatilaisena 17v mailmanmestari 47-0 (voi olla et ohittaa marcianon recordin vielä) 10 mailmanmestaruutta 4 eri painoluokassa. Jos ei floyd ole niin kuka sitte susta iha vastakysymyksenä?

mitkä on floydin parhaat voitot?

Kai tuo oli vitsi kysymys? :face:

ei ollut

Back
Ylös Bottom