Flamingo elämyskeidas (Vantaan Jumbo)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Moista rakennusta rakennetaan kovaa vauhtia tuohon Jumbon kupeeseen. Sisältää mm. 8000m2 vesipuiston Maya-intiaanien tyyliin, 6 elokuvasalia, 20 keilarataa, suuren hotellin yms yms.

Lisäinfoa:
http://www.fgo.fi/
Brosyyri (3MB)
http://192.89.129.175/fgo/Flamingo_esite_final_lores.pdf

Vaikuttaa aika lupaavalta, kunhan ei vain täyty niistä ketkä ovat kansoittaneet Serenankin :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonhan ovat säästäneet logon ja brosyyrin suunnittelussa kun ovat teettäneet jollain 14v colairkkaajalla? Paikkana varmaan tutustumisen arvoinen ennen kuin itänaapurit siirtyvät Serenasta.

Paljonhan ovat säästäneet logon ja brosyyrin suunnittelussa kun ovat teettäneet jollain 14v colairkkaajalla?
Juu, ei kovin vaikuttavaa jälkeä ollu.

Mutta voipi olla ihan mielenkiintonen paikka, nähtäväks jää.

Tämähän aukeaa kohta, mulla on himasta tuohon peräti 150 metrin kävelymatka. Todennäköisesti tulen siis jatkossa treenaamaan flamingon salilla.

Yökerho on ainakin hulppea ja lupaava. Muunmuassa 400 hengelle lämmitetty ympärivuoden terassi ja about 2500 asiakaspaikkaa+8 baaria.

Nähtäväksi jää, kuinka moni aikoo tai harkitsee siirtymistä tuonne treenaamaan?

Tämähän aukeaa kohta, mulla on himasta tuohon peräti 150 metrin kävelymatka. Todennäköisesti tulen siis jatkossa treenaamaan flamingon salilla.

Ainakin nimimerkin perusteella taidat nauttia päivittäin hk:n aromeista, jos asut jumbon vieressä?

Joo-o kyllähän venakot käyvät jo nyt aika tiheästi tuolla jumbossa ostoksilla.

Broidi oli käyny työnsä puolesta tuolla heilahtamassa ja kertoili paikan olevan suht kallis. Väitti mulle, että kylpylän sisäänpääsy aikuiselta olis 60 euroa. W00t? :wtf:

Jos hinnat pitää kutinsa niin taitaa paikka olla aika vahvasti rikkaille venäläisille suunnattu.

joo eiköhän se oo aika selvä et tonne ei marssita rikkinäisissä verkkareissa ja mankkupöllysissä paidoissa kaksi eurosen kanssa pumppaa rautaa.
Näyttää ohi ajettaessakin jo niin vitun kalliilta.

Hulppea tuo ainakin on mutta tuo sijainti on kyllä varsin mielenkiintoinen. Saas nähdä, löytää jengi sinne. Täytyy tuo keilarata ainakin käydä katsastamassa!

Yökerho on ainakin hulppea ja lupaava. Muunmuassa 400 hengelle lämmitetty ympärivuoden terassi ja about 2500 asiakaspaikkaa+8 baaria.

Nimenomaan nähtäväksi jää. Tuosta salista tuonne veetutus topicciin kirjoittelinkin.
klik ja klik

Pitää mennä noiden saatujen vapareiden kanssa testaamaan mikä on meininki. Hinta muistaakseni oli 60eur/kk, tai niinkuin siellä oli sanottu: "30eur/2vkoa" :rolleyes:

Ite kävin jo kierteleen siellä sisällä joku pari viikkoa sitten. Sillon vielä aika vaiheessa. Kovat on sillä odotukset, mutta ainakin omaan makuun natsaa. Tiiä sit vaan mistä sinne riittää asiakkaita.. Ei siitä mitään hienostolaa oo tulossa vaan sinne haetaan ihan kaikenlaisia asiakkaita. Kahen viikon päästä tuolla duunissa..

Näistä suuruudenhulluista investoinneista, tai niiden yrityksistä ainakin, alkaa tulla mieleen jo kaikki ne hullut vuodet ennen 90-luvun lamaa. Minne se järjenkäyttö on kadonnut?

Eniten mua tässä ihmetyttää koko paskan omista ja rakennuttaja, joka on eläkevakuutusyhtiö Varma. Kai nuo on sitten tehnyt tarpeeksi tarkat laskelmat, ettei homma kuse.

Nimenomaan nähtäväksi jää. Tuosta salista tuonne veetutus topicciin kirjoittelinkin.
klik ja klik

Pitää mennä noiden saatujen vapareiden kanssa testaamaan mikä on meininki. Hinta muistaakseni oli 60eur/kk, tai niinkuin siellä oli sanottu: "30eur/2vkoa" :rolleyes:

Niin 30e / 2 viikkoahan on normaali finnbodyn hinta. Ei tuo mielestäni liian kallis ole jos pääsee treenaamaan ilta-aerobiset ja aamupumpit ihan viereen. Nuo laitteet kyllä perhana pistää mulle stopin, pakko nähdä kun huhuihin en osaa uskoa muutenkaan.

Näistä suuruudenhulluista investoinneista, tai niiden yrityksistä ainakin, alkaa tulla mieleen jo kaikki ne hullut vuodet ennen 90-luvun lamaa. Minne se järjenkäyttö on kadonnut?

Aivan totta puhut...ketkähän tässä taas maksaakaan sen ison laskun lopulta toisten hulluuksista niinku viimeksikin...serenassakaan ei oo tullu käytyä ja toi keidas nyt on jo suunnattu ihmisille joilla on ihan liikaa rahaa käytettäväksi itsensä ja perheensä elämysholismiin...ei elämässä mikään riitä ei :rolleyes:

Jaahas. Minäkin tuossa parin sadan metrin päässä Jumbosta asustelen ja olin jo hieman suunnitellut Finnbodylle siirtymistä tuon kätevän sijainnin takia. Mikäli nuo yllä linkitetyt huhut laitteista pitävät paikkaansa, treenaan jatkossakin BBC:llä. Siellä ei sentään muita kortteja tarvita kuin magneettilätkä oven avaamiseen...

Mul o himasta joku 800-900m ja aion ruveta treenaa siel. Suoraa duunista ei oo ku n.400m. Eli töistä suoraa salille:)

Jaahas. Minäkin tuossa parin sadan metrin päässä Jumbosta asustelen ja olin jo hieman suunnitellut Finnbodylle siirtymistä tuon kätevän sijainnin takia. Mikäli nuo yllä linkitetyt huhut laitteista pitävät paikkaansa, treenaan jatkossakin BBC:llä. Siellä ei sentään muita kortteja tarvita kuin magneettilätkä oven avaamiseen...

Prkl. täs kulmilla asustelee paljo pakkislaisia. mites teihi ei törmää:D

Mul o himasta joku 800-900m ja aion ruveta treenaa siel. Suoraa duunista ei oo ku n.400m. Eli töistä suoraa salille:)

Prkl. täs kulmilla asustelee paljo pakkislaisia. mites teihi ei törmää:D

Emme ole riittävän isoja ja itse en paitaakaan käytä. Joskus on ollut roinaforum.da.ru paita päällä ;)

Pitää tosiaan kuntosalilla käydä testaamassa mitä sieltä löytyy ennenkuin lopullisesti tuomitsee. Toivon että tässä tapauksessa on joku vain yrittänyt oivallisesti tyttöystävälle markkinoida miten "helppoa ja hienoa" siellä on. Jospa sieltä löytyisi jotain "oikeankin" kuntosalin laitteita.

Mites FB:n Tikkurilan piste tai muut, onko niissä minkä verran vapaita painoja? Ei ole tullut koskaan missään niistä käytyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom