Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Work gaineria olen syönyt pari pönttöä. Palkkarina sekä töissä eväänä. On hyvää ja halpaa. Kaloripitoisuus todennäköisesti markkinoiden korkein mct öljystä johtuen.

Work gainer on edullinen, helposti sekottuva ja ihan ok makuinen. Päivässä menee offilla 1 -2 sheikkiä välipalaksi. Helpot kalorit, yhessä satsissa 900kcal ja oma pakki ainakin kestää, eikä heti oo kuralla :)

L-arginiini ihan vitun hirveen makunen, mut niin taitaa olla kaikki muutkin?

Just tilasin 4kg pöntön Osmo liteä. Siitä ei oo vielä aiempia kokemuksia. Jollain muulla varmaan on?

Work gainer on edullinen, helposti sekottuva ja ihan ok makuinen. Päivässä menee offilla 1 -2 sheikkiä välipalaksi. Helpot kalorit, yhessä satsissa 900kcal ja oma pakki ainakin kestää, eikä heti oo kuralla :)

L-arginiini ihan vitun hirveen makunen, mut niin taitaa olla kaikki muutkin?

Just tilasin 4kg pöntön Osmo liteä. Siitä ei oo vielä aiempia kokemuksia. Jollain muulla varmaan on?
OSmo imeytyy tosi hyvin ainekin mulla, ei aiheuta mitään vatsan vääntöjä.

Osmolite intrassa 50-80g annoksina mennyt ja tyytyväinen ollu. Eaa ja bcaa tulee myös tilailtua silloin tällöin.

^ Samat fiilikset! Vatsaystävällistä ja helvetin halpaa kun ostaa isoissa purkeissa. Ei "jämähdä" vatsaan tai aiheuta väänteitä, volyymijumpissa virtaa riittää loppuun asti.

Laktoositonta heraisolaattia odotin vesi kielellä ja nyt toka purkki (4kg) menossa eikä valittamista. Hintakin on sama kuin Selfin Micro Wheyssä = buenos! Mä oon tilaillu jo monta vuotta kuukausittain Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:ltä. Homma toimii ja mukavaa porukkaa varasto myymälässä jos sinne eksyy.

Joo toi l arginiini maistuu joltain ammoniakilta, aika kammottavaa, kuten hajukin..kävi jo mielessä että tossa on joku pielessä.. mutta vissiin hajut ja maut kuuluukin olla kaameet tossa tuotteessa?

Joo toi l arginiini maistuu joltain ammoniakilta, aika kammottavaa, kuten hajukin..kävi jo mielessä että tossa on joku pielessä.. mutta vissiin hajut ja maut kuuluukin olla kaameet tossa tuotteessa?

Joo kova jätkä saa olla, jos sitä meinaa juoda :D Jos ainetta käytän, ostan itse enää kapseleita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom