Fitnessmalli-skabat 2011

Jee! Sain jo tänään kutsun fitnessmallikisojen casting tilaisuuteen. Näköjään jäjestetään samassa paikassa kuin viime vuonna:).

Mitä laskin tossa monellekko sama viesti oli pistetty, niin oli 32 minut mukaan lukien. Että aika reilusti sanoisin, musta viime vuonna ei ihan noin paljon oo ollu. Varmaan aika potentiaalista väkeä ollut liikkeellä, tietty pari karsintaa tapahtuu sitten castingissä. Jännittää ja helvetin hyvä fiilis:D

Ketä muita päässyt mukaan castingiin? Hurjasti tsemppiä kaikille!! Jännitän muiden puolesta ;) Jos sitä ensi vuonna sitten itse uskaltaa..

Osallistuin eilen viime hetkellä :D Saa nähdä tuottaako tänä vuonna mitään tulosta. Voittoa tietty tavoittelen, mutta jo castingiiin pääsy oisi helmi juttu, kun todellakin saisi jälleen sitä kokemusta. Joka tapauksessa kyllä pitää treenata vähän tätä omaa ulosantia ja opetella olemaan itsevarmempi. :) Kuitenkin kyseessä fitnessmallikisat, pitäähän sitä nyt olla mahdollisimman edustuksellinen, pelkkä hyvä fysiikka ei vaan riitä. Ja toi kuvauksellisuus myös on tärkeä :D

Kai se on 5.6 käytävä katsomassa paikan päällä, mihin ihmeeseen sitä tuli taas ilmoittauduttua -.- Täältäkin lähti ilmoitus 1h ennen deadlineä, öhömn.. Tullut tässä arvottua harvasen viikko että osallistuko vai ei.. ja jos ovet ei aukea, niin rakentava kritiikki ulkopuolisen silmin on aina todella tervetullutta. Itse tulee aivan sokeaks omalle peilikuvalle, motivoi ainakin treenaamaan itseään varten enemmän!

Hei castingissa olleet kertokaas miten meni ja millasia tyttöjä oli valittu paikan päälle??

Ironcat miten sulla meni casting?

Mulla tuli mieleen sellanen kysymys että kuinka paljon tatuoinnit vaikuttaa tossa kisassa ja kisoissa muutenkin? Itellä on tatuoinnit kyljessä, alavatsassa, jalkapöydässä, pohkeessa, niskassa ja ranteessa pieni teksti joka peitetään nyt kuvalla joka tulee ranteesta kyynärpäähän. :o

Ironcat miten sulla meni casting?

Mulla tuli mieleen sellanen kysymys että kuinka paljon tatuoinnit vaikuttaa tossa kisassa ja kisoissa muutenkin? Itellä on tatuoinnit kyljessä, alavatsassa, jalkapöydässä, pohkeessa, niskassa ja ranteessa pieni teksti joka peitetään nyt kuvalla joka tulee ranteesta kyynärpäähän. :o

Ei hyvin :D, meni varmaan huonommin kuin viime vuonna se haastattelu. Oli tällä kertaa muutenkin vähä erilaisempi systeemi ku viime vuonna, ku castingis oli niin paljo porukkaa. Ihan ymmärrettävää etten jatkanut finaaliin. Jotenkin pitäis vaan kehittää tota ulosantia, menin aivan lukkoon. Kurkku tuntu kauheen ahtaalta ku yritti puhua, enkä saanu sanotuks sitä mitä olisin halunnut. En missään muissa tilanteissa oo ees menny noin paaliin. Ens vuonna varmaan yritänki bikinikisoihin, enkä fitnessmalli..

Hei miten kisassa kävi?? :rolleyes: En päässyt tänään paikan päälle, mutta eilen näytti erittäin hyvältä! Harmittaa että jäi finaali väliin :(

Kai tää on vähän sama kun oli Annenkin kanssa joskus sillon aikoinaan että tässä vaikuttaa paljon muukin kuin se miltä näyttää. Eli iso painoarvo sillä millainen ihminen luonteeltaan.

Mun mielestä voittaja oli kasvoiltaan yksi parhaimmista. Luonnollinen, pirteä, söpö, raikas jne... Ryhti oli kyllä vähän huono. Samoin kaksi muut kärkikolmikossa olleista olivat suosikkejani.

Paras kroppa oli sillä blondilla Eveliinalla (?), joka esiintyi mutenkin hyvin ja flirttaili paljon lavalla.

Minullakin pisti silmään myös todella huono ryhti. Omat suosikkini olivat Joan Karlsson ja Emma Junnila. Vaalea Eveliina Pöllänen oli tosi sopusuhtainen ja sopivasti lihaserottuvuutta. Varsinkin keskivartalo oli mun mieleen!!

Back
Ylös Bottom