Fitnessmalli-skabat 2011

Noniin, katseet ensi kesään.:)
Itseäni kisat kiinnostaa, onko muita joilla samanlaisia ajatuksia? ..voitais pyristellä talven yli ja valmistautua henkisesti yhdessä. :rolleyes:
Kisat tulivat mieleen kun vähän haeskelin tavoitteita tälle päämäärättömälle treenaamiselle..ei sillä että nyt sellainen pitäis olla, mutta saan kyllä ite lisää motivaatiota kun on joku juttu mitä silmälläpitäen habailee.
Anyone?

Meikätyttö kunnianhimoisesti aikoo pitää noita kisoja porkkanana habaa kasvattaessa, keväällä sitten katotaan kehtaako ilmottautua mukaan ollenkaan :D Tarkoitus siis kyllä on treenata tosissaan, mutta kun lähtökohta on enempi naru kuin fitnesskroppa niin voipi olla että kisoihin ei ihan ens vuonna vielä ole asiaa...

Ilman muuta lähtisin mukaan, mutta näihin skaboihin olen jo liian vanha. :rolleyes: Ei se kyllä haittaisi, jos jotain "päämäärää" tälle treenaamiselle keksisi...

Aion yrittää ensi vuoden kisoihin! Takana on nyt pari kuukautta järkevää syömistä, jolla olen saanut ylimääräiset läskit pois ja salitreeniä pari vuotta satunnaisesti.. Nyt on kuitenkin hirveä motivaatio päällä ja salilla olen käynyt n. 4-5 kertaa viikossa aina kun ehtii. Voi olla etten pääse minkäänlaiseen kuntoon kisoihin mennessä, mutta aina on hyvä haaveilla ja yrittää :D

Jätin viime vuonna yrittämättä ja nyt tulee ikää mittariin 29, eli jos säännöt ovat samat, niin jää yrittämättä (siis liikaa ikää). Suomessakin vois olla bikini -luokka :)

Kilpailun ilmoittautuminen alkaa 1.3. ja ikärajakin näyttää olevan 30-vuotta. Nyt siis pitäisi päättää osallistuako fitnessmalli -kisaan vai koittaako bikini-kisoihin. Bikini-kisojen säännöissä näytti olevan maininta siitä, ettei kilpailijalla saa olla lihaserottuvuutta; vaikea arvioida olenko siis kilpailuun sopiva vai ei. Oiskohan jollakin antaa vinkkejä, mistä saada tietoa / tukea päätökseen?

Kilpailun ilmoittautuminen alkaa 1.3. ja ikärajakin näyttää olevan 30-vuotta. Nyt siis pitäisi päättää osallistuako fitnessmalli -kisaan vai koittaako bikini-kisoihin. Bikini-kisojen säännöissä näytti olevan maininta siitä, ettei kilpailijalla saa olla lihaserottuvuutta; vaikea arvioida olenko siis kilpailuun sopiva vai ei. Oiskohan jollakin antaa vinkkejä, mistä saada tietoa / tukea päätökseen?

varmaan parhaiten kuvia katselemalla kummastakin skabasta saa parhaiten selville, mikä voisi olla sun laji. tietysti vähän vaikeuttaa kun kisaa ei ole suomessa ollut, mutta tyyli on varmaan samansuuntainen kuin ulkomaillakin.
Yksi tärkeä seikka on se, että bikinikilpailu on käsittääkseni ns urheilukilpailu, kun taas fitnessmallikisa on mallikilpailu, joka poikii parhaille kuvauksia, edustus- ja työtehtäviä. eli homma ei voittajan kohdalla pääty finaalin jälkeen. joten valintaasi vaikuttaa se, mitä haluat!

Janika: en itsekään ole ihan varma mitä haluan ja mikä olisi sitten se seuraava askel. Esim Sonia Gonzalez (Bikini Olympia voittaja) ja muut ifbb pro bikini kisaajat on mielestäni kohtalaisen lihaksikkaassa kunnossa, kun taas katselin jotain videota Arnold Amateur Bikini -kisoista, niin kyseiset naiset olivat mielestäni aika lihattomia. Mut oiskohan Suomen IFBB:n kisat lähempänä juuri tuota ensinmainittua, kuin Arnoldia.

Aloitan ma 14.3.2011 dieetin ihan noita fitnessmallikisoja varten, tai lähinnä casting tilaisuutta ja osallistumista ajatellen. En tule pärjäämään, jos en ensiksi kiristele, on liikaa massaa fitnessmalliksi, ja muutenkin vähän epäsuhtanen keho..=D

Onko muita jotka tähtäilee sinne fitnessmallikisoihin ja olisi tämän takia alkamassa lähiaikoina kiristelemään?

Voisi kyllä koettaa, mitä mieltä tuolla kisoissa ollaan tatuoinneista? Itselläni löytyy muutama aika isokin kuva ja luulen että saattavat olla esteenä :/ Muuten näyttää tässä vaiheessa aika hyvältä, kolmisen kiloa voisi pudottaa painoa, vatsalihakset silti näkyy jo... 3-4 kertaa tullut salia viikossa yli puolen vuoden ajan ja aerobiset päälle. Kuvauksellisuudesta ja muusta en sitten tiedä kun on vähän persoonalliset nuo kasvot :D

Satu Tuomisto päätuomariksi Fitnessmallikisaan

Fitnessmallikisan PR-vastaava Jutta Gustafsberg ilmoitti maanantaina että, Fitnessmallikisa saa arvoisensa päätuomarin, kun yksi Suomen työllistetyimmistä malleista, Satu Tuomisto ottaa tehtävän vastaan.
– Olin viime vuonna mukana juontamassa Fitnessmallikisan finaalia. Kun Jutta otti yhteyttä ja ehdottikin päätuomarin paikkaa, otin sen vastaan saman tien. Viime vuoden finalistit olivat kaikki todella näyttäviä ja innostuneita ja mikä hienointa tytöillä oli upea yhteishenki, Satu Tuomisto toteaa....lue lisää

1098518.jpg

Joo, taitaa mun skabat jäädä tältä vuodelta ja varmaan ikuisiksi ajoiksi vaan unelmaksi, ainakin jos meinaan tän tätä nykystä miestäni kattella :( Mulla alkaa vattapalat paistaa pikkuhiljaa ja lihaserottuvuutta olla muutenkin, tämä mieheke siihen melkeen porua vääntäen että näyttää kauheelta. Mieltä ylentävää </3

Joo läpällä mennään yrittämään :dance: Tein päätöksen osallistumisesta liian myöhään eli liian kiire tulee dieetin kanssa, ensi vuonna tosissaan, mutta eipä oo mitään hävittävää nytkään ja saapa jotain lisämotivaatiota treenaamiseen ja "perinteiseen kesäkuntoon"..dieetti on päällä ja treenaukset kans vaihtelevalla menestyksellä.Nytkin ollu kipeenä viime viikon ja treenit on jääny..lihasta löytyy, mutta se on viä suhteellisen piilossa.

Joo, taitaa mun skabat jäädä tältä vuodelta ja varmaan ikuisiksi ajoiksi vaan unelmaksi, ainakin jos meinaan tän tätä nykystä miestäni kattella :( Mulla alkaa vattapalat paistaa pikkuhiljaa ja lihaserottuvuutta olla muutenkin, tämä mieheke siihen melkeen porua vääntäen että näyttää kauheelta. Mieltä ylentävää </3

Sori vaan, mutta aika moukka mies sulla jos sanoo sua kauhean näköiseksi. Mie sanoisin tollaselle miehelle aika äkkiä heippa. Sais olla ylpeä timmistä naisestaan, kun vertaa miten suurinosa on löysiä pullukoita.

Sori vaan, mutta aika moukka mies sulla jos sanoo sua kauhean näköiseksi. Mie sanoisin tollaselle miehelle aika äkkiä heippa. Sais olla ylpeä timmistä naisestaan, kun vertaa miten suurinosa on löysiä pullukoita.

Ei nyt moukka, naisihanne sillä kuulemma pehmeämpi eikä sellanen kantikkaan lihaksikas. Ja kyseessä on kolme vuotta kestänyt suhde, joka kaksi vuotta ollut avoliitto eli tässä kohtaa neuvotellaan ensin enneku sanotaan heippa :D Ja onhan tuo ylpeä musta, mutta enempää lihaksia ei kuulemma hurjasti sais enää tulla...

Back
Ylös Bottom