GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Fitnessmalli-kisat? kokemuksia, neuvoja! :)

syksyn karsinnoista

Oletteko, Välineurheilija ja Halo tai muut tytöt, saaneet vielä mitään tietoa karsintapaikoista ja ajankohdista? Ettei ole mennyt mulla infoa ohi, kun en ole mitään kuullut. Tai onko siitä kisaan valmistavasta leiristä kuulunut mitään?

Oletteko, Välineurheilija ja Halo tai muut tytöt, saaneet vielä mitään tietoa karsintapaikoista ja ajankohdista? Ettei ole mennyt mulla infoa ohi, kun en ole mitään kuullut. Tai onko siitä kisaan valmistavasta leiristä kuulunut mitään?

Ei mulle ole ainakaan vielä tullut mitään infoja..Ehkäpä ne tulee sitten lähempänä elokuuta..veikkaisin:)

Vuoden -09 kisat

Onko täällä muita, jotka harkitsevat osallistumista?
Kiinnostaisi kokeileminen just sen takia, että olis sitten joku tavoite jota kohti mennä tämän reenailun suhteen..
Nyt vaan kun luin tätä threadia niin kynnys nousi kyllä pompsahtaen, meikit, tukka, bikinit, ammattivalmentaja kävelyyn, apuva.. Ja pituuttakin on alle sen 170cm! :)
Varsinaisesti se mallipuoli ei niinkään kiinnostaisi, (työkeikat yms.) vaan nimenomaan se, että pääsisi vertailemaan omaa kuntoaan. Täällä tuli kisasta sellainen käsitys, että se on nimenomaan enemmän tyyliin miss Suomi yms. -tyyppinen juttu, mutta musta ainakin näyttäisi että se on kehittynyt siitä poispäin? Ainakin tämän vuoden voittaja oli selvästi enemmän urheilullisen, kuin mallivartalon (175cm, 45kg tyyliin) omaava. Eli siis fitnessmallin näköinen toisin sanoen :) Puhukaa!

Miss Suomi organisaatiota jonkun verran tuntevana voin sanoa, että poikkeaa täysin Miss Suomi-kisasta. :) eli leimautumista "missiksi" ei tarvitse pelätä.

Eijeijei, en tarkoittanut siis missään nimessä sitä :) Vaan sitä, että kummassa pääpaino kisassa, mallimaisemmalla fysiikalla vai urheilullisemmalla fysiikalla.Tässähän alettais itestään jo vallan suuria kuvittelee jos olis pelkoja että miss Suomeksi vertautuisi :D

Salaa mielessäni haaveilen kanssa osallistuvani ens syksynä, kun kunto vois ehkä olla kerrankin tyydyttävä sinne! mut katsotaan katsotaan mitää kevät tuo tullessaan:) Sulattelen sitä ajatusta vielä:D

Mäkin sulattelen ajatusta osallistumisesta, olin viime vuonna ja nyt mietin, mihin asetan tähtäimen... Mut tiedän ainakin, mitä tekis toisin jos osallistuis. Kiinnostuneet vaan kokeilemaan, tänä vuonna näyttää olevan erilainen karsintasysteemi.

mä olen kans harkinnut, mut mietin vain "pilaako" osallistuminen liian aikaisin mahdollisuudet? viitsiikö monta kertaa käydä kisaamassa... kun kuitenkin niin aloittelija olen, mut sen kunnon näkee sitten keväällä että mitä meinaa..

mä olen kans harkinnut, mut mietin vain "pilaako" osallistuminen liian aikaisin mahdollisuudet? viitsiikö monta kertaa käydä kisaamassa... kun kuitenkin niin aloittelija olen, mut sen kunnon näkee sitten keväällä että mitä meinaa..

mäkin unelmoin tosta fitnessmallijutusta mut saattaa mennä liian mallipelleilyks et sit kuitenkaan jaksaisin. mut toi pilaakojuttu niin kyllähän se tänkin vuoden voittaja oli edellisenäkin vuonna mukana, ja sit niissä tiedoissa oli et reenannut painoilla 1 vuoden, mikä oli aika yllättävää varsinkin jos se tosiaan oli jo vuos sit ollut mukana....... mut et jos sinne suhtkot rantakunnossa menee niin tuskin se mitään pilaa. ja eipä se tasokaan nyt niin häävi ehkä ole, tai siis tohon liian aikaseen osallistumiseen, kun ei niitä nyt oo keretty lihasmassalla pilata. tietty ehkä se ihme 30 sekunnin pydähdys ja muut mallitepsuttelujutut, niin ne kantsii olla hallussa ees jotenkin mut eiköhän se varmaa jostai asenteesta se loppu ole kii (ja ulkomuodosta tietty myös)

Uskoisin, ettei pumppitunneilla kisassa pärjää, vaatii varmasti raskasta punttitreeniä ja kiristelyä siihen perään.
Tärkeintä on varmasti se sporttisuus, se, että erottuu niistä tavallisista jumppaajista kireillä lihaksilla.
Hankala selittää, mutta onhan suomessa paljon malleja, jotka treenaa paljon, kuntosalillakin, muttei suurilla painoilla koskaan ja sen eron näkisin noissa fitnessmallikilpailijoissa, lihasta saa olla ja se saa näkyä :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
mä olen kans harkinnut, mut mietin vain "pilaako" osallistuminen liian aikaisin mahdollisuudet? viitsiikö monta kertaa käydä kisaamassa...

Vuoden 04, 06 ja 08 voittajat ovat tietääkseni kaikki kisanneet useamman kerran, ja tänäkin vuonna mukana oli voittajan lisäksi 2 tyttöä jotka kisasivat myös edellisenä vuonna. Näyttäisi olevan ihan hyvä idea mennä hakemaan sitä osallistumiskokemusta.

Itse harkitsen myös tämän vuoden kisoihin osallistumista, riippuen vähän miten opiskelukuviot loksahtavat paikoilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom