GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Fitnessmalli-kisat? kokemuksia, neuvoja! :)

Pitäisiköhän minunkin osallistua keskusteluun..tunnistin sinut Ninskih! =)
Kyllä tämä kilpailu vaatii hyvää valmistautumista. Treeni, esiintyminen ja kaikki osaalueet pitää olla kunnosa JOS haluaa pärjätä.
Ei kannata mennnä ihan pystymetsästä "kikkailemaan" mukaan, koska castingeissa porukkaa karsitaan kovalla kädellä pois . =)
Mafiatar..kokeilemaan vaan ensi vuonna ja TSEMPPIÄ VALMISTAUTUMISEEN! =)

Jeps, pituus on valttia.. Sijoittuneet tytöt olivatkin kaikki jo yli 170 cm :D Mutta kokemuksena kisa on mahtava, ja tosiaan sellainen terveellinen urheilullisen näkönen kroppa on valttia.. Liian missimäinen ei kannata olla :hyper: Tsemppiä kaikille jotka yrittävät ensi vuoden kilpailuun mukaan!! Toivottavasti organisaatio kehittyy ja tullaan näkemään hyvin valmisteltu finaali.. Joka vuosi kilpailu kehittyy entisestään ja taso nousee :thumbs:

Ninskih sanoi:
Jeps, pituus on valttia.. Sijoittuneet tytöt olivatkin kaikki jo yli 170 cm :D Mutta kokemuksena kisa on mahtava, ja tosiaan sellainen terveellinen urheilullisen näkönen kroppa on valttia.. Liian missimäinen ei kannata olla :hyper: Tsemppiä kaikille jotka yrittävät ensi vuoden kilpailuun mukaan!! Toivottavasti organisaatio kehittyy ja tullaan näkemään hyvin valmisteltu finaali.. Joka vuosi kilpailu kehittyy entisestään ja taso nousee :thumbs:

Mulla on pituutta 170cm ja siihen sitten korkkarit päälle, toivottavasti en ihan lyhyimmästä päästä ole.. :rolleyes:
Missiksi olen ehdottomasti liian "raamikas"; oli jo viime keväänä tuolla kisoissa missä olin puhetta siitä, kun toiset finalistit olivat tosi hoikkia eivätkä treenanneet voimaa ollenkaan.
Jeps. No mutta tähtään nyt noihin castingeihin; tietääkö joku muuten pidetäänkö kaikki fitnessmallikisaan liittyvä Lahdessa? eikä esim. Hkissä?

Joo,et varmasti lyhimmästä päästä ole!!! :) Tän vuoden kisassahan kukaan alle 170cm ei sijoittunut..mut se pituus nyt tuskin ainoo syy on.
Mutta ehkä tuomarit kuitenkin hakee enemmän "mallityppistä" tyttöä, kuin urheilijan näköistä. Tällä tarkoitan sitä että sillä aikaisemmalla urheilutaustalla ei niin suurta merkitystä. Paras neuvo; opettele joka tilanteen kestävä :D :D :D ja varmasti saat sillä paljon pisteitä! Positiivinen ilme on todellinen valttikortti (ei niinkään se kenellä on eniten lihasta..) :thumbs:

mafiatar sanoi:
Jeps. No mutta tähtään nyt noihin castingeihin; tietääkö joku muuten pidetäänkö kaikki fitnessmallikisaan liittyvä Lahdessa? eikä esim. Hkissä?
Ne kaks castingii pidetää Lahdessa, hotelli Salapuksessa (ainakin tänä vuonna pidettiin).. mutta kannatta tsiigailla sielt fitnessmallisivuilta kalenteria.. Ens keväänä tais toukokuussa olla ne ekat karsinnat :) sinne karsintoihin päästäkseen täytyy ensin lähettää kuvat ja sitten ne valitsee sinne n.30 parasta joista 12 pääsee semifinaaleihin ja sitten loput 8 raakataan finaaliin!!
Tänä vuonna osallistujia oli yli 70, joten saa olla ylpeä jo siitä että pääsee kahdentoista parhaan joukkoon :thumbs:

Ninskih sanoi:
Ens keväänä tais toukokuussa olla ne ekat karsinnat :) sinne karsintoihin päästäkseen täytyy ensin lähettää kuvat ja sitten ne valitsee sinne n.30 parasta joista 12 pääsee semifinaaleihin ja sitten loput 8 raakataan finaaliin!!
Tänä vuonna osallistujia oli yli 70, joten saa olla ylpeä jo siitä että pääsee kahdentoista parhaan joukkoon :thumbs:

Juu no siinäpä tavoitetta kerrakseen. Toivottavasti ei tule pahemmin uskonpuutetta.. ja kyllä mulla urheilumotivaatiota riittää, mutta tuo syöminen kun tuppaa olemaan mitä on :jahas: että diettaaminen on se pahin osuus. (Tai toiseksi pahin sen jälkeen, kun pitää opetella nyt vielä joku koreografia tms. sinne lavalle.)

Itselleni jäi tosi hyvä maku suuhun tosta kilpailusta. Olen todella tyytyväinen omaan suoritukseeni kaikin puolin..ensi vuonna ehkäpä uudelleen kisaamaan mukaan! =)

olitko sportti-82 tänä vuonna mukana..? :D

Voitko sportti82 kertoa kokemuksia/vinkkejä? vaikka tänne tai suoraan s-postiini, joka kai löytyy jostain tiedoistani..? kiitän :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
fitnessmalli

Hei kaikki mimmit!

Olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne fitnessmallikilpailusta. Mitä olette kilpailusta mieltä ja jos omakohtaisia osallistumiskokemuksia on, haluaisin mielelläni kuulla niistä. Kilpailuhan tulee hieman muuttumaan, kevään karsinnat semifinaaliin pidetään myös yleisön edessä. Olen ylhäisessä yksinäisyydessäni haaveillut osallistumisesta, mutta hieman epäilyttää riittääkö rahkeet. Mallikäännöksistä sun muista en tiedä mitään, suht. timmi kroppa kyllä löytyy ja onhan tässä vielä aikaa sitä parannella. Millainen meikki, miten tukka, mistä bikinit? Kuvaaja esikarsintakuvia varten löytyy. Jakakaa mimmit tietojanne :)

[mod]Liitetty vanhan threadin jatkoksi. -Emmah[/mod]

Edelleen jauhan samaa:)

Moi taasen,

Perjantaina tuli tieto että olen päässyt castingiin asti. Homma on muuten pulkassa viime hetken kiristelyineen, mutta.. Kertokaa miten tehdään mallikäännös!? Oon ihan hukassa, tarkoittaako se vain korkkareilla tehtävää jonkin sortin hallittua kääntymistä vai mitä? Kenen puoleen voisin kääntyä?
Oon naurattanut meidän salin poikia horjumalla korkkareilla salin päästä toiseen, vielä kun sen käännöksen selvitän, niin ei hätiä mitiä:)

Kiitos jo etukäteen!

Moi taasen,

Perjantaina tuli tieto että olen päässyt castingiin asti. Homma on muuten pulkassa viime hetken kiristelyineen, mutta..

Kuinka timmissä kunnossa sä tuut sinne castingiin? Sain itsekin kutsun mut en nyt oo dieetannu ja oon ihan kahden vaiheilla et oonko menossa vai enkö. Eipä sinne tarttis ihan viimeisteltynä mennä, mut silti... Jos sinne menisin niin se ois sit lähinnä esiintymiskokemuksen kannalta.

Moi taasen,
Kenen puoleen voisin kääntyä?

Kiitos jo etukäteen!

Rundgrenin Tomppa on hyvä apu (järjestävätköhän viel jotain "kävelykoulua" teille siitä en tiedä...?) mut suosittelen tomppaa. Tai sitten joku malli hommista muuten jotain tietävä...sitä ei taida pystyä näin virtuaalisesti neuvomaan... ;)

muissa meikki/tukka/bikini asioissa neuvoja voi kysellä vaikkapa: diask@luukku.com :)

tsemppiä kaikille semifinaalin päässeille :thumbs:

Kuinka timmissä kunnossa sä tuut sinne castingiin? Sain itsekin kutsun mut en nyt oo dieetannu ja oon ihan kahden vaiheilla et oonko menossa vai enkö. Eipä sinne tarttis ihan viimeisteltynä mennä, mut silti... Jos sinne menisin niin se ois sit lähinnä esiintymiskokemuksen kannalta.

Pakko myöntää että olin pari kiloa timmimpi silloin maaliskuussa, kun lähetin kuvani KP:lle. Tosin tässä on vielä lähes kolme viikkoa aikaa, joten enköhän pääse suunnilleen samaan kuntoon, kun turvotus laskee. Olkapäitä sais olla enemmän ja reisiä vähemmän:rolleyes:

Ajattelin silti mennä kokeilemaan, 28 tyttöä on kutsuttu näytille ja 20 pääsee seuraavaan vaiheeseen, joten mahkuja on. Kesä on sitten aikaa reenailla ja kiristyä. Tsemppiä, Lahdessa nähdään:)

Mäki tulos tonne, lähinnä ihmettelee ja ottaa jutun kokemuksena, ku ei jaksa kauheasti panostaa toho vaiheeseen.. En ollu ees jotenki huomannu tota käännösjuttua! apua, minäkää mitn osaa käännähdellä. pakko kysyä jostain apua.

Täällä myös yksi Lahteen tulija ilmoittautuu! Eikä täälläkään korkkareilla kävely ole vahvimpia puolia. :) Pikkasen koitan diettailla castingiin, että vähän vatsalihakset näkyisi. Millä fiiliksillä muut ovat castingiin tulossa? Mä olen tosi innoissani, mutta vähän kyllä jännittää. :D Mitenkäs olette valmistautuneet kisaan tai aiotte kesällä valmistautua, jos jatkoon pääsette? Entä miten ymmärsitte niiden syksyn karsintojen menevän? Jäi mulle vähän epäselväksi.

Millä fiiliksillä muut ovat castingiin tulossa? Mä olen tosi innoissani, mutta vähän kyllä jännittää. :D Mitenkäs olette valmistautuneet kisaan tai aiotte kesällä valmistautua, jos jatkoon pääsette? Entä miten ymmärsitte niiden syksyn karsintojen menevän? Jäi mulle vähän epäselväksi.

Moi:)

Mä oon myös intoa piukkana, mulla ei ole aiempaa kokemusta moisesta hommasta, mutta kaipasin uutta motivaattoria salihommiin ja siitä se ajatus osallistumisesta sitten lähti:)

Kesää en oo vielä uskaltanut edes ajatella, siis tarkoitan jatkoon pääsemisen kannalta, jotenkin tuo itsekritiikki on niin armoton että olin tohkeissani jo pääsystä castingiin. Mutta jos nyt äkkiä mietin niin varmaan punttia samalla tavalla kuin ennenkin ja lisäksi sauvamäkeä ja loikkareenejä aina silloin tällöin, että jalkoihin sais vähän enemmän erottuvuutta. Ja rullaluistelua aamuaerobisten tilalle.. Kuulostaako ihan pöntöltä?

Enkä voi kuin ihailla niitä, jotka tulevat castingiin ilman dieettiä alla:rock:, mulla tämäkin kunto missä nyt oon, on ollut työn ja tuskan takana:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom