Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei tytsyt!

Olisi hauska kuulla mielipiteitä näistä Fitness leireistä joita järjestetään tuolla Lahden suunnalla??!! itse mietin menemistä mutta taidan jättää väliin :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jos tarkoitat näitä suomen fitnessliiton järjestämiä leirejä (seuraavahan on 28. päivä ja nimenomaan kisaajille tarkoitettu), niin en voi kuin puhua niistä hyvää. itse olen saanut noilta leireiltä vuosien varrella niin hyvät opit esim. ruokavalioon, salitreeniin, vapariliikkeisiin ja kaikkeen kisaviimeistelyyn, etten tiedä miten olisi tullut toimeen ilman. minusta on hyvää palvelua päästä näyttämään itsensä päätuomarille jo reilusti ennen kisaa ja saada palautetta. niin ikään varmasti tulee tarpeeseen kuulla kokeneiden kilpailijoiden juttuja, koskivat ne sitten treeni- ja ruokavaliota tai kisatapahtumia.

tälle leirille en ole menossa, koska en aio tänä vuonna kilpailla (eikä päivämäärä edes kalenteriini sopisi), mutta ennen seuraavaa kisaani aion ehdottomasti käydä monella leirillä kuulemassa vinkkejä ja oppimassa lisää.

Pakkis järjestää kevään ja kesän aikana seuraavia seminaareja.

Tulossa todennäköiseti:

Maija Lehtonen - Kisavalmisteluseminaari, bikinit, meikit, yleinen stailaus

Mimmi Jokinen - Fitness vapaaohjelmaseminaari

Maija Lehtonen & Marko Savolainen - Yleinen seminaari ravinnosta ja treenistä.

Mike sanoi:

Tulossa todennäköiseti:

Onko näistä seminaareista mitään tietoa? Onko tulossa?

Mike sanoi:

Tulossa todennäköiseti:

Mimmi Jokinen - Fitness vapaaohjelmaseminaari

Mike, onko näistä seminaareista mitään tietoa? Onko tulossa?

Kannattaa liittyä fitnessliiton postituslistalle, niin saa sähköpostiin aina infoa tulevista leireistä/ tapahtumista. Quotaan tähän viimeisimmän postin, jossa oli tietoa fitnessleirien sisällöstä ja ajankohdista:

Suomen Fitnessliitto ry. järjestää fitness- ja bodyfitnesskilpailijoille muutaman leirin kesän aikana.

Ensimmäinen leiri pidetään Lahdessa jo 28. toukokuuta ja aiheena ovat kisameikit ja lavalla kävely. Vetäjinä Katja Kiuru, Tommy Rundgren (kävely) ja K.P. Ourama. Tästä leiristä tarkempi tiedote liiton webbisivuilla osoitteessa: http://www.kpfitness.fi/fitnessliitto

Liiton päävalmentaja Maija Elovaara kumppaneineen pidetään 10. kesäkuuta treenileirin, jossa perustreeniharjoittelua lähinnä aloittelijoille ja lajiin mukaan haluaville. Yhteydenotot Maijalle!

Jaana Kotkansalo pitää Kemissä leirin Pohjois-Suomen fitness- ja body fitness -harrastajille 17. kesäkuuta. Tarkempaa tietoa tästä leiristä saa Maijalta ja Jaanalta!

6. elokuuta järjestetään vapaaohjelmafitnessille leiri Helsingissä, jossa opetellaan erilaisia temppuja ja tekniikoita. Leirin ohjaaja ei ole voimistelijapohjainen flipflop-taikuri, vaan Marjo Krishin ja Maijan hyväksymä ohjaaja, joka havainnollistaa selkeästi eri liikkeet.

Uskaltaa toki, itellänikään ei mitään kummempia kisasuunnitelmia ole, vaikka itseni Kemin leirille ilmoitinkin. Lähinnä lisämotivaatiota omaan treeniini haen ja eihän oppi ojaan kaada.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neiti sanoi:
Uskaltaa toki, itellänikään ei mitään kummempia kisasuunnitelmia ole, vaikka itseni Kemin leirille ilmoitinkin. Lähinnä lisämotivaatiota omaan treeniini haen ja eihän oppi ojaan kaada.
Laitoinkin Kotkansalolle viestiä ja kyselin vähän lisää. Eiköhän tuonne tule ilmoittauduttua itsekin, joten nähdäänpä siellä sitten :)

vanilja sanoi:
Laitoinkin Kotkansalolle viestiä ja kyselin vähän lisää. Eiköhän tuonne tule ilmoittauduttua itsekin, joten nähdäänpä siellä sitten :)
Ilman muuta:)

Aurelle sanoi:
Minä harkitsen tuonne aloittelijoiden leirille menoa. Kukaan muu tulossa? :)
Leiri on mulla harkinnassa... En tiedä, oonko nyt ihan puusilmä, mutta mielestäni missään ei sanottu, missä päin Suomea leiri on. Jos on pk-seudulla, niin oon mukana lähes varmasti :)

Helly sanoi:
En tiedä, oonko nyt ihan puusilmä, mutta mielestäni missään ei sanottu, missä päin Suomea leiri on. Jos on pk-seudulla, niin oon mukana lähes varmasti :)
Helsingissä on, lähetin mailia ja kysyin. :)

Zone-sarja -42%
neiti sanoi:

mite ilmoitit itses kemin leirille ja onko siitä jossai lisätietoja? itse asun ihan tässä kemin keskustassa ja käyn jaanan kanssa samalla salilla, nii olis kyl hienoo päästä kuuntelee sitä :)

Jos voisit laittaa mulle jonku osotteen tms. mihi ilmottautua :)

hahaa... no tuoltahan ne löyty liiton sivuilta nuo lisätieto jutut... Hmmm... voikohan sinne kemin leirille tulla vaikkei kisaa... haaveissa kyl joskus ois, mut viel ei oo lihasta läheskää tarpeeks... pari vuotta varmaa tarttis ainaki reenata iha tavoitteellisesti tätä varten :D mut saispahan sieltä hyvän alkusysäyksen :)

Eli kannattaa siis liittyä tuonne liiton postituslistalle, niin saa infoa noista suoraan omaan mailiin. Tuossa liiton mailissa oli ilmoitettu seuraavat yhteistiedot:

Maija Elovaara, Suomen Fitnessliitto ry:n päävalmentaja

maija.elovaara@kf-lehti.com

Jaana Kotkansalo( Kemin leirin osalta )

jaana.kotkansalo@pp.inet.fi

Katja Kiuru (ilmeisesti tuon meikkileirin osalta)

katja.kiuru@fitnessexpo.fi

Kirjottelin Jaanalle tuosta Kemin leiristä ja Jaana vastaili, että kyllä sinne leirille on ihan aloittelijatkin tervetulleita. Minäkin siis olen ihan aloittelija, mutta sen verran kyllä mielenkiintoiselta tuo leiri kuullostaa, että enköhän uskaltaudu mukaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom