Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Pakkis järjestää kevään ja kesän aikana seuraavia seminaareja.
Tulossa todennäköiseti:
Maija Lehtonen - Kisavalmisteluseminaari, bikinit, meikit, yleinen stailaus
Maija Lehtonen & Marko Savolainen - Yleinen seminaari ravinnosta ja treenistä.
Mike sanoi:Pakkis järjestää kevään ja kesän aikana seuraavia seminaareja.
Tulossa todennäköiseti:
Maija Lehtonen - Kisavalmisteluseminaari, bikinit, meikit, yleinen stailaus
Mimmi Jokinen - Fitness vapaaohjelmaseminaari
Maija Lehtonen & Marko Savolainen - Yleinen seminaari ravinnosta ja treenistä.
Suomen Fitnessliitto ry. järjestää fitness- ja bodyfitnesskilpailijoille muutaman leirin kesän aikana.
Ensimmäinen leiri pidetään Lahdessa jo 28. toukokuuta ja aiheena ovat kisameikit ja lavalla kävely. Vetäjinä Katja Kiuru, Tommy Rundgren (kävely) ja K.P. Ourama. Tästä leiristä tarkempi tiedote liiton webbisivuilla osoitteessa: http://www.kpfitness.fi/fitnessliitto
Liiton päävalmentaja Maija Elovaara kumppaneineen pidetään 10. kesäkuuta treenileirin, jossa perustreeniharjoittelua lähinnä aloittelijoille ja lajiin mukaan haluaville. Yhteydenotot Maijalle!
Jaana Kotkansalo pitää Kemissä leirin Pohjois-Suomen fitness- ja body fitness -harrastajille 17. kesäkuuta. Tarkempaa tietoa tästä leiristä saa Maijalta ja Jaanalta!
6. elokuuta järjestetään vapaaohjelmafitnessille leiri Helsingissä, jossa opetellaan erilaisia temppuja ja tekniikoita. Leirin ohjaaja ei ole voimistelijapohjainen flipflop-taikuri, vaan Marjo Krishin ja Maijan hyväksymä ohjaaja, joka havainnollistaa selkeästi eri liikkeet.
Laitoinkin Kotkansalolle viestiä ja kyselin vähän lisää. Eiköhän tuonne tule ilmoittauduttua itsekin, joten nähdäänpä siellä sittenneiti sanoi:Uskaltaa toki, itellänikään ei mitään kummempia kisasuunnitelmia ole, vaikka itseni Kemin leirille ilmoitinkin. Lähinnä lisämotivaatiota omaan treeniini haen ja eihän oppi ojaan kaada.
Ilman muutavanilja sanoi:Laitoinkin Kotkansalolle viestiä ja kyselin vähän lisää. Eiköhän tuonne tule ilmoittauduttua itsekin, joten nähdäänpä siellä sitten
Leiri on mulla harkinnassa... En tiedä, oonko nyt ihan puusilmä, mutta mielestäni missään ei sanottu, missä päin Suomea leiri on. Jos on pk-seudulla, niin oon mukana lähes varmastiAurelle sanoi:Minä harkitsen tuonne aloittelijoiden leirille menoa. Kukaan muu tulossa?
Helsingissä on, lähetin mailia ja kysyin.Helly sanoi:En tiedä, oonko nyt ihan puusilmä, mutta mielestäni missään ei sanottu, missä päin Suomea leiri on. Jos on pk-seudulla, niin oon mukana lähes varmasti
neiti sanoi:Uskaltaa toki, itellänikään ei mitään kummempia kisasuunnitelmia ole, vaikka itseni Kemin leirille ilmoitinkin. Lähinnä lisämotivaatiota omaan treeniini haen ja eihän oppi ojaan kaada.