Fitnessexpo & SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Arnold Tokon / Fitness.ee:n kuvat Fitness exposta ovat nyt online! KIITOS ARNOLD! Jälleen kerran upeita kuvia!

Galleria 1

Galleria 2

Galleria 3

adl.sized.jpg

akr.sized.jpg

ja niitä kuvia on sitten ihanan paljon:hyper:

Jossain paremmassa paikassa ensi vuonna? nim.m. kamelin ja hörhöjen takana istunut.

Vituttava otsikko vai mitä? Niin oli tarkoituskin. Joku isompi paikka tai kunnon auditorio, on niitä löytynyt ennenkin, esim. Mikkeli 90 luvulla. KP APUVA!:david:

Annetaanpa tuon jauhamisen jo olla! Jos on jotain keskusteltavaa kisoista, niin olkaa hyvä ja keskustelkaa. Mutta henkilökohtaisuuksiin ja törkeyksiin ei tarvitse mennä.

Henkilökohtaisuuksiin? Harmitti vaan kun ei nähnyt mitään, kun olen lyhyt lihaton kukkakeppi. Poistun vessaan häpeämään....

Totuus lasten ja ...... suusta

Näytin pojalle kuvia meidän vertailuista (se ei ole ikinä halunnut katsoa kun näytän niin erilaiselta kuin kotona hänen silmissään). No kupeittenhedelmä kysäs, et kuka noista voitti ja osoitin Jerryä. Poitsu katteli hetken keskittyneenä kunnes tokas, "Mun mielestä sä näytät paremmalta".
Vittu, siinä se taas huomattiin, TUOMARIPELIÄ, sanon minä :D

Vittu, siinä se taas huomattiin, TUOMARIPELIÄ, sanon minä :D

:lol2:

kp:lle adressi. vanhat ja kaihiset judget mäkeen, ja lastentarhaan scoutti.

No mähän lykkäsin vitosen karkkirahaa kouraan heti. Et tais kyl olla silleen, et mua narutettiin taas:rolleyes: Ovela peijjooni.
Äitinsä kisakuvia poitsu kattelee mielellään. Varsinkin tän vuoden kuvia Turun eliminaatiokierrokselta. Oli meinaan Pekonen vieressä... Isin poika:whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Fitness Expo 2006 Cuts -video

Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta hyvä kun edes nyt. Eli oheisesta linkistä löytyy 46 minuutin video Fitness Exposta. Video on kuvattu digikameralla ja käsivaralta, joten zoomin riittävyydessä ja kuvan stabiiliudessa on toivomisenvaraa. Toivottavasti tästä on jollekin iloa.

Videon "sisällysluettelo" löytyy myös oheisesta linkistä.

Fitness Expo 2006 Cuts - Video

Videoita on kahdessa eri formaatissa ja kahdella eri kuvanlaadulla. Valitse omasi ja talleta koneellesi käyttäen selaimen "Save as..." toimintoa. Kaikkien videoiden sisältö on muuten sama.

fitness_expo_2006_divx_highquality_sample.jpg

Loistavaa työtä jeejeex, en ollut aiemmin tuota Lahden kisaa yksittäisiä vapareita lukuunottamatta videolta nähnytkään. :thumbs:

expossa alle 80 voittaja.hakala?. oli aivan törkeen kovassa kunnossa kun tuon lähetyksen katsoin. paksua ja pyöreetä lihaa joka paikassa aivan perkeleesti. vaikka oli lyhyt kaveri niin harvinaisen hyvät mittasuhteet miehellä. uskomaton lihakasa oli kyllä :worship:

Hulkki sanoi:
Loistavaa työtä jeejeex, en ollut aiemmin tuota Lahden kisaa yksittäisiä vapareita lukuunottamatta videolta nähnytkään. :thumbs:
Et siis viitsinyt ladata mun rääkymis videoita. Ymmärrän, monet kyllä sanoivat, että huusin videoissa kuin päätä ois leikattu.:D

Et siis viitsinyt ladata mun rääkymis videoita. Ymmärrän, monet kyllä sanoivat, että huusin videoissa kuin päätä ois leikattu.:D

Tuskin Hulkkikaan ny ihan jokaista pätkää pakkikselta jaksaa ladata. Ettei ois pientä katkeruutta havaittavissa ;)

Kiitos Jeejeex!!! Siellä oli niitä fitnessvapareitakin mitä jossain vaiheessa kaipailin.. Mahtavaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom