Fitness-/Vaparipäivä maaliskuussa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Argh :curs: mulle tungettii sitte töitä tolle päivälle vaik pyysin vapaata, ja mä ku yritin selittää ettei tälläsii tapahtumii järjestetä ihan joka viikko :itku: eli mä joudun skippaamaan tän leirin

Minäkin joudun jättämään väliin. Mummo päätti sítten pitää syntymäpäivänsä juuri sinä päivänä, vaikka päivä on ihan joku muu. Mutta täytyyhän sitä mennä juhlimaan mummon kanssa.

Ikäväkyllä on peruttava tenttikiireiden vuoksi ....suren. No kuvasaldoa odotellessa.:)

Vielä ehtii ilmoittautua messiin. Parikymmentä tyttöä on max. määrä.

Mun on varmaan pakko perua myös.. Liikaa kasaantuneita asioita, jotka on pakko saada hoidettua viikonlopun aikana pois...

:wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:(

Täällä yksi, jonka on valitettavasti pakko taipua flunssan otteessa ja luopua ajatuksesta päästä tuonne vaparipäivän ohjelmaan mukaan... :itku:

Toivottavasti tällainen järjestetään vielä uudestaan niin pääsisi mukaan...

Pitäkäähän te muut oikein mukava päivä!! Kuvia jään odottelemaan.

Eäääääää! :itku:. Oon tänkin totaalisesti unohtanut kaikessa tässä touhussa. Ja huomenna olis jo... Hmm... Mulla ei oo nettiä viä, ja kirjastossakin pääsen nihkeesti nettailee (josta siis nytkin nopeesti vastailen). Pakko sanoo että oman osallistumisem perään on laitettava iso kysymysmerkki, kun en tiä miten pääsen täältä hevonperseestä ja millanen olo on. Eilen illalla ja tänä aamuna oli kuumetta vähän...

Mutta tosiaan, mä tuun jos pääsen ja jos en pääse ni heitän vaikka Buttikselle tekstaria, mutta tosiaan en pysty mitenkään nyt enempää sanomaan tai mitenkään ilmottamaan..

(ps. pakolline valitus - voi vittu että vituttaa :D)

Hmm.. Asia taas ei mulle kuulu ja menee hieman off topikiksi .. MUTTA(aina pakko osallistua ja valittaa:D )! tällasia tapahtumia ja toimintaa kun järjestetään, niin jos on epävarmaa, ni ei kannata riehuen aina ilmottautua. Tätä on nähty aiemminkin, että suunapäänä sen kummemmin miettimättä ilmottaudutaan mukaan, sitten perutaankin kun ei sovikkaan.Eihän sitä aina voi tietää tietenkään, jos tulee kipeäksi yms. poikkeuksellista yhtäkkiä tapahtuu ja sattuu. Se on ihan ymmärrettävää tottakait. Mutta sillon ainakin pyrkisi perumaan mahdollisimman ajoissa. Mua jotenkin harmittaa Mimmin &co. järjestäjien puolesta, jos sitten tapahtuma peruuntuukin. Varsinkin jos on ehtinyt jo paljon suunnitella sekä miettiä ohjelman sisältöä, , ja ihmiset päivää ennen ilmoittaa, että enpäs muuten tulekkaan.Toivottavasti saisitte edes jonkin verran porukkaa kasaan, ettei mene koko homma ihan hukkaan.

Varsinkin mikäli se Jen Hendershottin leiri toteutuu, niin kannattaisi ehdottomasti JA PITÄÄKIN ottaa maksut paria kuukautta ennen, joita ei palauteta tuli paikalle tai ei.

Tämä oli siis totaalisen aiheen vierestä, anteeksi. Rupesi vaan harmittamaan järjestäjien puolesta väkikato sekä mietityttämään, että jatkossa ehkä kannattaisi järjestää asia jotenkin erilailla. En tiedä nyt tämän kyseisen homman kohdalta, miten vakava ja järjestäytynyt tapahtuma tämä on. Mutta varsinkin jos Mimmi on käyttänyt aikaa paljonkin ja tehnyt työtä sisällön sekä ohjelman suunniteluun.. niin on hirmuisen väärin ja harmi, jos päivä peruuntuu ja työ menee hukkaan, korvauksetta. Että vastaisuuden varalle tytöt miettikää hieman etukäteen sieltä kalenterista, että jos on tenttiruuhkaa tms juhlia, ei ehkä kannata ilmottautua. Ja jos peruu, niin peruu kerralla ajoissa ettei kukaan ehdi tehdä tavallaan turhaa työtä homman eteen, jos se ei toteudukkaan. Ja isompiin tapahtumiin ehdottomasti reilusti ennakkoon maksut tilille, joita ei palauteta. :)

Aiemmin olin epävarma, nyt olen varma etten pääse -> vanhempien luona pohjoisessa tälläkin hetkellä. Toivottavasti sopivan pikkuinen porukka on menossa, niin saa edes ne mimmit hyvän hyödyn tuosta ketkä pääsevät opastuksesta nauttimaan.

MoiKKiS, Kaikille!
Vaikka meitä nyt on pienempi porukka, niin toivon todella, ettei tätä nyt vaan peruta!!!
Nyt saadaan ainakin kunnolla treeniä ja opetusta, ei muuta kuin 100 lasissa Myllylle ja pomppimaan! ;)

Tulossa myös ollaan... näköjään jengi kutistuu kokoajan, mutta toivottavasti meitä riittää, että saadaan päivä järjestettyä.

//Carina

Hep!

Eivät nuo perumiset juurikaan häiritse vaparipäivän tunnelmaa. Saavatpa reippaat osallistujat yksilöllisempää ohjausta! :D

Kohta nähdään!
-Mimmi

Kiitokset kaikille osallistujille! :hyper:

Toivottavasti päivä oli kaikille mukana olleille yhtä hauska ja antoisa kuin minulle. Otetaan uudestaan keväämmällä!

Latest posts

Back
Ylös Bottom