Fitness-/Vaparipäivä maaliskuussa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Päivä vahvistunut: lauantai 11.3.2006

Minä ilmoittaudun innokkaana! Ilmoittaudun myös täten uutena tulokkaana pakkotoiston ihmeelliseen maailmaan. Kiitos.

Toivottavasti tämä viesti tulee oikeaan paikkaan, jos ei, laitetaan harjoittelun piikkiin, jookosta joo!

Täällä oltais kans innokkaana tulossa hakemaan harjoitusta=) Eli ilmoittaudun, toivottavasti ei tuu mitään yllättävän yllättäviä esteitä.

Sikäli mikäli mukaan vielä mahtuu, ilmoittaudun myös minä!

Päiväänhän on vielä aikaa, joten löytyiskö jotain vihjeitä, mitä kannattais erityisesti treenailla ennen kyseistä ajankohtaa, jotta siitä saisi mahdollisimman paljon irti? Toki tiedän, että kysymys on aika avoin ja avoin vastaus kuuluisi varmaan että voimaa, notkeutta, kimmoisuutta ja akrobatiaa. Pikkujippoja vailla kuitenkin olisin, jos ymmärrätte :)

Kysymys numero kaksi: miten paikan päälle pääsee helpoiten? Olisin tulossa Kouvolan suunnalta ensin Helsinkiinpäin junalla. Missä kannattaa jäädä pois ja miten tulisi toimia tästä eteenpäin, jotta löytäisi perille helpoiten (mutta vähän edullisemmin kuin taksilla)?

Ninna sanoi:
Kysymys numero kaksi: miten paikan päälle pääsee helpoiten? Olisin tulossa Kouvolan suunnalta ensin Helsinkiinpäin junalla. Missä kannattaa jäädä pois ja miten tulisi toimia tästä eteenpäin, jotta löytäisi perille helpoiten (mutta vähän edullisemmin kuin taksilla)?

Helpoiten löydät varmasti perille, kun tulet junalla Helsingin päärautatieasemalle asti ja vaihdat siinä itään menevään metroon. Joka toinen metro menee Mellunmäkeen, sellaisella pääset myös Myllypuroon. Lipun saat metroasemalta automaatista, taitaa maksaa 2€. Perille on siis helppo löytää, mutta varmasti täällä palstalla voi myös sopia yhteisestä menosta muiden mimmien kanssa, jos siltä tuntuu.

Liitteet

• kartta.gif
    kartta.gif
    13,7 KB · Katsottu: 237

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä ilmottautuisin myös mukaan päivään.

11.3. sopii oikein mainiosti eli tulossa ollaan.

No voihan. Olin jo varautunut tulemaan, mutta kauden viimeset kisat osuu tismalleen samalle päivälle! Ei siis pysty. No, ei luistelun voittanutta..:) :haart:

Zone-sarja -42%
Tietenkin sattui juuri kaverin valmistujaispäivä, mutta jos puolikkaaksi päiväksi kehtaa tulla niin mukana ollaan. Eli evästauon aikana pitää sitten jo rientää muualle. Ei kyllä mieli tee kokonaan jättää väliin..

Onko Porvoosta lähtijöitä???

Ei millään huvittais yksikseen lähteä, joten jos Porvoosta löytyy innostuneita tai lähiympäristöstä niin voitais fixata kimppakyytiä :kippis1:

Latest posts

Back
Ylös Bottom