Fitness-malliksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dixi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jostain löysin, että fitness-kisat olisi syksyllä Lappeessa ja haluaisin kovasti osallistua ja olen aloittanut salireenin 2krt/vko, juoksen 4krt/vko HIIT-tekniikalla. Aloitin helmikuun alussa, koska ajattelen että ehdin puolessa vuodessa saada itseni kuntoon?

Selkäni oireilee, koska se on leikattu ja painoa on sen takia tullut lisää ja eka olen ajatellut juoksejen/jumppien avulla lähteä "pudottamaan ylimääräistä" ja lihaksia minulla on, että mietin että mahollisuudet fitnessmalli-kisoihin ovat ihan hyvät.

Onko joku ennen puolessa vuodessa uudistanut kunto/ravintopuolen, että se on mahdollistanut osallistumaan kisoihin hyvällä omatunnolla? Ja pitäisikö käydä niissä leirellä, jota mainostetaan?

Jos mielesi tekee kilpailla niin ällä anna kenenkään täällä forumilla sitä estää. Saat varmasti kokemusta roppakaupalla ja vaikkei ekaa sijaa ehkä tulisikaan niin ensi kerralla on sitten viisaampi. Viimeiseen lauseeseen tuskin kukaan osaa antaa vastausta sinun kohdalla ilman paljon parempaa taustatietoa ja kuvia.

Tä foorumi on ollut huikeana apuna reeniohjelmien/ravinto-ohjelmien laatimisen varalle - nyt vasta rekiströidyin ni pääsee paremmin käyttämään tätä foorumia.

Ja aika lailla tämä on on nyt haaveena ollut monia vuosia, mutta nyt vata mahdollista kun tarpeeksi ikää ja tarpeeksi paljon aikaa on tullut vietettyä salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom