Joo, eihän se puhdas kusinäyte mikään tae ole siitä, että koskaan nappulaa olla nielty. Mutta ilman positiivista näytettä huhuilut ovat aika hataralla pohjalla - etenkin jos väite aineiden käytöstä perustuu pelkkään nopeaan kehitykseen. Onhan totta, että etenkin enemmän lajin parissa puuhastellut aika helposti tunnistaa antiestro-lookit ja muidenkin aineiden aiheuttamat muutokset. Mutta edelleenkään, niin kauan kuin siitä ei ole kiistatonta näyttöä, on parempi olla huutelematta mitään. Toki aina speukoidaan kaikkea, mutta itse ainakin olen ottanut sen linjan, että edelleenkin käyttö tai ei-käyttö on jokaisen henkilökohtainen valinta, eikä sen valvominen tai muiden tekemisistä vauhokaminen minulle kuulu. Olkoonkin, että etenkin naisilla miedompienkin aineiden low dose käyttö näkyy ulospäinkin aika helposti, mutta edelleenkään, se ei ole mitään, mistä muiden kannataisi ottaa pään vaivaa. Parempi jättää valvonta ADT:n tehtäväksi, harmi vaan, että aika paljon entisiä kilpailijoita jätti lisenssin lunastamatta, vaikka monilla siihen varmasti pätevä syy onkin, toisilla taloudellinen, joillakin periaatteellinen, ja joillakin joku muu. Sekin on tietenkin OK, mutta turha sitten valittaa valvonnan puutteesta, jos sakki itse ei pidä lisenssejään voimassa.
Kuten kirjoitin jo aiemmin tässä tredissä, niin niitä joita huolettaa kovin muiden käyttö // oma käyttämättömyys, niin olisi edelleen hyvä muistaa se, ettei BF // Fitness ole pelkkää lihasmassa tai kireys peliä. Se lihasmassa ja kireys mitä näissä Fitnessliiton alaisissa lajeissa vaaditaan, ei ole niin ultimaalinen, että siihen jotain lisää tarvittaisiin. Siellä on edelleen muutkin tekijät arvostelussa, jotka mun mielestä ratkaisee enemmän kuin OK lihasmassa vastaan ultimate lihasmassa ja ok kireys vastaan revitty kireys. Eli toisin sanoen vaikka kuskaisitte iu:ta perseeseen miten paljon, niin se ei ole mikään menestyksen tae todellakaan. Moni himoaa lihasmassaa aineilla, mutta unohtaa sen, että ei se ekstramassa mitään auta, jos puutteet on jo rakenteessa ja niin edelleen. Samaan ja mun mielestä parempaan lopputulokseen edelleen pääsee sillä vuoooooooosien järkevällä,oikealla ja tulosta tuottavalla treeni ja ravintokombolla.
Eli bodataan vaan kukin omalla kontollaan ja niillä eväillä kuin jokainen itse päättää. :thumbs: