En tiedä mihin muualle avautua joten teen sen tähän ;
masennus alko jo pihaan tultaessa, ns. liikenteenohjaajat seisoo keskellä, eleettömänä, ei tee mitään, yhdellä tikkari kädessä, en tiedä osottiko se mua vai kaveriaan sillä, mutta löysin itse oman ruutuni. Toinen masennus iski sisään tullessa. Isojen miesten voimailukisoja katsomaan tulossa, "joo osta lippu tolta toiselta kassalta" ja ei muutakun takas jonon perälle, missä on lappu että "vain tältä kassalta bullfamille liput" ei missään. paitsi siinä kassan polvien korkeudella. näkyy tosi hyvin 50 ihmisen takaa. Kolmas masennus iski kun sain lippuni maksettua, vitusti väkeä olohuoneen kokosessa tilassa. äijät kävelee kuin ois isompikin varpusparvi tullu housuun ja naisilla enemmän tissiä tyrkyllä kun pumppuleffoissa yhteensä, ja niistäkin jokatoinen tulee leukapystyssä "huomasitko mun tissit" ilmeellä. mitkä vitun messutarjoukset. housut 100 e, saman mitä netissä tai muusta liikkeestä ostettuna, hinnat jopa korkeampia kuin netissä tarjouksessa olevilla. jauhopussille lähes sama tai 5 euron alennus, WAU. Ja lisää, ainakin bullfarmin katsomo mielestäni tehty päin persettä, helvetin ahdas, missä on skriini tai tulostaulu josta voi seurata kisaa, jota et näe katsomosta jos olet alle 190 pitkä, tai et istu eturivissä. edellis vuosina ollut. hirveet hehkutukset että nyt tulee 600 kilon kyykky ja äijät jättää leikin kesken koska selkää nipisti kaks viikkoo sitte. Helsingissä mielestäni katsoja ystävällisempi katsomo, koska näki lavalle, ja muutakin kun edessä istuvan sian niskan. missään lahdessa ei mitään mainoksia tai kylttejä ulkopuolisille tai ensikertalaisille, joo navit löytyy. En edes halua tietää kuinka body puolella kisat menneet, millaiset katsomot jne, oli pakko jättää itsekin leikki kesken ja lähteä kotiin pahanmielen ja mielestäni huonosti järjestetyn tapahtuman takia. eipä tarvii ens vuonna tulla mutta en liene suuri menetys, ellei lippujen hinnat nouse 100 euroon.
ps. en ole ainoa pahanmielinen, kuulin myös messuilla kanssa kävijöiltä "vittu mitä paskaa" ja "mitä vittua täällä tapahtuu" kommentteja.