Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
normal_DSC_2752~0.webp normal_DSC_2791~0.webp

Vähän OT ehkä tosta rxmusclen filminpätkästä mutta vitun amerikkalaiset hei, ihan ku vanhat ihmiset missään ei-englantiapuhuvassa massa osais englantia :jahas: Muuten ihan mielenkiintosta kattella kotikulmiaa mitä amerikkalaiset ajattelee, tossa tosin nyt ei vielä kamalasti sisältöä ollut.

Mulla saattaa olla 1 ylimääräinen yhdistelmälippu huomiseks! SM + Pro kisat.

Palumbo tuntuu ainakin viihtyvän Suomessa. RxMusclen ketjusta lainattua:

"It's very relaxing here......... I understand now why Americans like to MOVE TO EUROPE!"

Myös suomalaisten naisten vaaleat hiukset ovat tehneet vaikutuksen. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Palumbo antaa kyllä semmosen kuvan suomesta että nyt ollaan sitten oikeasti hevon perseessä :) , noh podataan sitä täällä metsässäkin

Mun mielestä tässä ei ole tullut mitenkään negatiivista kuvaa Suomesta. Vähän läpällä Palumbo pistää menemään, mutta sopii hyvin sen videoihin ja Suomesta ei kuitenkaan liikaa ole juttuja esillä maailmalla!

Suurin-osa jenkeistä ja kanukeista mitä olen tavannut ulkomailla matkustellessa ei edes tiedä missä Suomi sijaitsee. Sen osa on tiennyt, että täällä on hiton kylmä, osa on luullut että meillä on jääkarhuja ja asumme igluissa. Muutama tapaamani jenkki kuvitteli, että Suomi on saari jossain välimerellä. Se siitä maantietoudesta ;) Tässä valossa Palumbon jutut ovat täyttä plussaa ja voi jopa avartaa joidenkin maailmaa :)

http://forums.rxmuscle.com/showthread.php?75936-Rx-Muscle-In-Finland-2012-Finland-Pro-The-Expo-and-LIFE-in-Finland!

"After much searching, we finally found a liquor store!! We bought 2 bottles of wine and a small mini bottle of KORSKEKOVA - the unofficial vodka of Finland"

No ei tuolla kylällä paljoa paikkoja enää ole ja kun ei kerran ole erikseen mitään "omaa" järjestelty, niin kuppila kerrallaan ja katsoo minne porukka on jumittunu.

Laittakaa tänne tilannetietoja ku ei ulkopaikkakuntalaiset tiedä mitkä mestat kannattaa kiertää.. :)

Kysymys! Olen tänään stadista lähdössä töiden jälkeen katsomaan pro kisoja. Onkohan tuolla minkä veran niitä ennakko lippuja jo ostettu jne, koska mietin onko mahdollista esim että laitan faijani hakemaan pari lippua sieltä ovelta jo ennen kun olen lahdessa? Tarkemmin kysyttynä kun ostaa paikan päältä lipun niin tuleeko se suoraan jonkinlaisena rannekkeena vai voiko liput käydä joku muu henkilö jo valmiiksi ostamassa ovelta ja minä voin niillä sitten muijan kanssa mennä sinne myöhemmin`?

Palumbo vaikuttaa arrogantilta töykeältä jenkiltä. Mukava kun on yksin kameran edessä, mutta esim tuo torikohtaus, jossa komentelee marjanmyyjämummoa koko ajan. Öykkäröintiä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom