Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin vihdoinkin löytyi alle 70 kg tulokset, nimittäin Mika Nyyssölän blogista... Ihme touhua kun ei löydy mistään "oikealta" sivulta noita.

Lainattu Nyyssölän blogista... "Alle seiskakymppi oli täysin tuomariäänin Timo Hainion. Mies oli selkeästi kirein ja se oli tänä vuonna valttia. Joonas Rikkonen ansaitsee kyllä maininnan ja hatunnoston sitkeydestä! Arvostan!"

Nyyssölän blogissa oli ilmeisesti kirjoitusvirhe, ku Timon oli laittanut voittajaksi? Mun mielestä sen olis kuulunutkin voittaa, mutta kolmanneksi tuli...

When you see it you'll shit bricks

800_7712-46.jpg

kisafiilikset:
-katsomo pieni, paljon huonoja paikkoja joissa näkyvyys lavalle 0
-aivan liian luja musiikki, pilasi esiintyjien vapareista koko ilon
-Pro Ukoista lähes kaikki melko pehmeitä

+Utti Hietala, Mika Nyyssölä, Anna Virmajoki, Yasemin Ourama( tosin toiseen kisaajaan törmäily tökeröä)
+Pro Kisat(musa, Shawn Ray, sujuvuus, Baito Abbaspour, Robert Piotrkowiczin kireys)
+asenne kohdillaan: Joonas Rikkonen(kunto kireämpi kuin monella muulla!!), Eveliina Pöllänen(+paras vapari)
+yleisön asenne kannustuksessa
+Ari Tuukkanen
+bikini- ja bodyfitnesskisaajien kunto
+kehovapareihin panostettu

Siinä suhteessa pistän hanttiin että Hanna Saario oli kyllä useassa suhteessa Ouramaa kovempi

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin, tärkein meinas unohtua !

Luulin, että Pro-kisaan on paikka pressinä siinä edessä, kuten käsitykseni oli kevään juttujen mukaan.
Eipä ollut, mutta onneksi Janne Heimonen pelasti tilanteen ja ystävällisesti lainasi minulle soveltuvaa optiikkaa tuolta takarivistä kuvien paukuttamiseksi.
Ainoa vika oli se, että jouduin jättämään lauantain aamupäivän väliin ja ajelemaan 150km matkan Jyväskylän kupeeseen ja toisen takaisin, hakeakseni tuon putken.
Sigman 120-300 2,8OS ja 300mm päällä kuvattuna normi rajauksella nuo pro-äijien kuvat on ripauksen yli 15Mpix ja vaakakuvat, kun joutui peretteleen 160mm kohdille sitten täyskokoisia 36Mpix luokkaa.
Suomalaisten bodarien kuvat on telejatkeen kanssa kuvattuja, joten niissä on joukossa pystykuvissakin lähemmäs 30Mpix kuviakin :D

Voipi olla, että menee jossain vaiheessa ostoon tuo kakkula :D

Palumbo on antanut ilmeisesti vähän pahaa kommenttia Winklaarista ja hernukset siitä vetänyt.

Oikea syy lienee kuitenkin se, että Roelly on MD:n leivissä ja Palumbo itse edustaa Rx Musclea. Sponssatut urheilijat eivät juuri saa antaa haastatteluja muille saiteille. Kaikkien sopimuspykälät tuskin ovat yhtä jyrkkiä, kuin MD:n urheilijoiden. Palumbolla ja MD:n Blechmanilla ei taida olla henkilökohtaiset välitkään mitkenkään kovin lämpimät, Palumbon saamien fudujen jälkeen.

- - - Updated - - -

Pistetään vielä tännekin Nyyssölän Rx:n videohaastattelu:

http://www.rxmuscle.com/videos/c-interviews/6528-mika-nyyssola-after-winning-2012-ifbb-amateur-finnish-national-championships-mens-overall.html

Oikea syy lienee kuitenkin se, että Roelly on MD:n leivissä ja Palumbo itse edustaa Rx Musclea. Sponssatut urheilijat eivät juuri saa antaa haastatteluja muille saiteille. Kaikkien sopimuspykälät tuskin ovat yhtä jyrkkiä, kuin MD:n urheilijoiden. Palumbolla ja MD:n Blechmanilla ei taida olla henkilökohtaiset välitkään mitkenkään kovin lämpimät, Palumbon saamien fudujen jälkeen.
Muuten kyllä, mutta Roelly on itse asiassa Weider AMI:n leivissä, joka taasen omaa sopparin myötä yksinoikeudet haastatteluihin.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15, josta puuttuu m kirjain niin lukee ass. Silmat kateen.. :D

En tiedä faktoja mutta kuvittelisin että näiden kisaajien ikäero oli hyvin lähellä 2v. Eli siinä näkee eron lapsen (kyllä, pidän 16v lapsena) ja nuoren aikuisen välillä.
Korjatkaa jos joku tietää faktoja näiden kisaajien iästä.

Molemmat kilpailijat oli mun ymmärtääkseni kyllä 16 vuotiaita, Linnea nro 105 ainakin ja Voittajan isosiskon blogista löysin kuvan Janikasta heinäkuulta missä alla tekstinä " I bet you don't see too many 15 year old girls who's room look like this. " Eli ilmeisesti on vasta hetki sitten täyttänyt 16 vuotta, oli vaan ikäisekseen hyvässä kunnossa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom