Fitness Expo 2011

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Suonsivun leveä selkä edestä hakee vertaistaan.
Sama. Mukava nähdä pitkästä aikaa suomalainen kilpakehonrakentaja, joka on sekä kunnossa että osaa pakolliset poset hyvin.

Joo, mutta mun muistaakseni kyseinen kaveri kilpailee vasta toisen kerran elämässään.

Umm... Onko se joku erityinen peruste olla täysin löysä paska ja off-kuntoisen näköinen? On siellä muitakin ketkä kilpailee vasta tokaa kertaa (useita tovi sitten noviiseissa olleita) ja kireydet on aivan eri luokkaa.

Sen tajuan että aluksi voi viimeistelyt olla vaikeita kun ne on usein kokeneemmillekin kilpailijoille aika haastavia juttuja, mutta tuo kondis nyt ei mene sen piikkiin.

Niin, eix tosiaan ole mitään "epävirallista" jatkopaikkaa tiedossa mihin bodykansa illalla vaeltaa? Apollo, Tiger, tms?:dance:

Muistan lukeneeni jostain, että Tigeriin olis porukka suuntaamassa. Tais olla Kaurajätti, joka siitä blogissaan kirjotteli

http://www.body.pictures.fi/kuvat/2...rama/Miehet+yli+90+kg/_MG_3027.JPG/_small.jpg

tuossa ainakin näyttää kuin olisi jokin takaolkapäässä vinksallaan, tulehtunut pistokohta ilmeisesti tuo punainen? ..myös vasemman reiden sviippi näyttää jotenkin vähän kummalta.

Nyt kun näitä lukee niin silmiin tosissaan pistää nuo "lihakset",mutta itse en noista niin ole niin perillä että voisin faktana tuomiot heittää mutta toivotaan että tuomarit on asiaan enemmän perehtyneitä ja jos vääryys näyttää tapahtuneen niin silloin ei minun mielestä olisi mitään asiaa palkintopallille.

Oma lottoni on, että Antti Halmo voittaa ysikympin. Ei mitään suurta puutetta, ei kirein, mutta ei myöskään ollenkaan löysä. Lihaksia löytyy ja oikeissa paikoissa. Toki sarjassa on muitakin kovia.

Raskaassa sarjassa on vaikeampaa, jos täytteistä aletaan sakottamaan. Vilponen on liian ohut rintalihoistaan tuplahaukkareissa, muuten voisi jopa voittaa. Jääskeläinen on suuri, mutta löysä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Finalistit

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1318085440.957487.webp
    ImageUploadedByTapatalk1318085440.957487.webp
    22,8 KB · Katsottu: 3 921
Onko tosiaan niin, että huomisen fitness-liput on 40 motafukin euroa?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom