Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuolema kuittaa univelat...No vittu, meen hakeen CBB:n jälkeen kahvia ja teen bodauksenkin loppuun. Tässä mitään nukkua tartte, CBB kohta online.
Bodauksessa menee hetken aikaa koska kuvia on siinä vajaa 500.
Omasta sarjastani voin sanoa vain sen verran, että olen kovin tyytyväinen tietysti omaan suoritukseeni ja ainahan parantamisen varaa löytyy. Tärkeintä oli kuitenkin, että saatiin fitnesin puolella aikaiseksi kunnon kinkerit eli lavalla nousi onneksi kaikki viisi ilmoittautunutta. Älkäähän tytöt nyt kadotko minnekään!!!:whip: Hieno kilpailu kaikilta ja taso oli mielestäni hyvä kuten pisteetkin sen kertoivat.:dance2:
Ihan jo pelkästään Susanna Mantilan takia kannatti matkustaa Lahteen asti ja maksaa pääsylippu. Susanna on käsittämättömän upea ja kaunis! :haart: Siinäpä on kyllä mieletön pariskunta... Vitsit ois hienoa jos järjestettäis pariskuntakilpailuja. Mä ainakin maksaisin paljon rahaa, että näkisin Mantilat, Maaniemen ja Kaurasen samalla lavalla vertailussa!
Oulun kisan nelonen kiilasin SM-neloseksi! Robert Nitz oli vakuuttava jo Oulussa vaikkei oikein
ollut perillä siellä koko kisa touhusta. Toivoin että joku jeesaisi tätä kaveria SM-kisaan sen verran
lahjakas kaveri. Onnittelut Robert! Tämä kaveri pystyy vieläkin parempaan kunhan oppii poseraamaan.
JEE Hyvä fitnesstytöt :dance: Onko pisteistä tietoa, nimittäin body-lehden sivuilla niitä ei vielä ainakaan ollut??
Voisko joku kiltti, joka tuntee säännöt paremmin, kertoa minulle, miten nämä pisteet menevät..