Fitness EXPO 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
CBB online

VG7G7311-221.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt valmiita, vielä konvertointi ja sitten uppista keikkaa servulle.

Heräsin 0730 lauantaiaamuna ja olen nukkunut 07-08 sunnuntaiaamuna. Ohan tässä nyt sitten valvottu ihan kivasti. Väsyttää aivan vitusti ja silmät solmussa noita kuvia veivannut. Mut kyllä on ukot kuosissa ja overalin posedown oli hauska kuvata.
 
Kiitos Mikelle kuvista, kovin piristivät heti tätä aamua :dance:

Wileniuksen kondiksessa jää lähinnä sanattomaksi eli upeahan tuo on!!! :wtf::worship:

Sanoinkin eilen Päkkilän Marille, että kun Jumala loi BF kilpailijan niin se loi Marin :):worship: Aivan ihanteellinen rakenne tähän lajiin ja nyt oli kaikki mennyt nappiin tämän tytön kohdalla. Kovasti odotan mitä näemme tältä tytöltä myöhemmin ja toivottavasti Mari tajuaa pysyä lajin parissa vielä piiiiiiiitkään:hyvä:

Kuuren Maria :) Ihana ihminen ja mielestäni nyt oli Maria tullut ns. kuorestaan Oulun kisan jälkeen. Oulussa oli jo hieno ilmestys, mutta nyt lavalla säteili kyllä silti aivan toinen Maria!!! Kunto oli rautaa ja overall mestaruus ansaittu. UPEA SUORITUS :):hyper:

BF puolella oli paljon muitakin positiivisia yllättäjiä joten upeaa katsottavaa kaiken kaikkiaan. Ensi vuotta jo hiukan odotellen...:hyvä:

Omasta sarjastani voin sanoa vain sen verran, että olen kovin tyytyväinen tietysti omaan suoritukseeni ja ainahan parantamisen varaa löytyy. Tärkeintä oli kuitenkin, että saatiin fitnesin puolella aikaiseksi kunnon kinkerit eli lavalla nousi onneksi kaikki viisi ilmoittautunutta. Älkäähän tytöt nyt kadotko minnekään!!!:whip: Hieno kilpailu kaikilta ja taso oli mielestäni hyvä kuten pisteetkin sen kertoivat.:dance2:
 
Ihan jo pelkästään Susanna Mantilan takia kannatti matkustaa Lahteen asti ja maksaa pääsylippu. Susanna on käsittämättömän upea ja kaunis! :haart: Siinäpä on kyllä mieletön pariskunta... Vitsit ois hienoa jos järjestettäis pariskuntakilpailuja. Mä ainakin maksaisin paljon rahaa, että näkisin Mantilat, Maaniemen ja Kaurasen samalla lavalla vertailussa!
 
Omasta sarjastani voin sanoa vain sen verran, että olen kovin tyytyväinen tietysti omaan suoritukseeni ja ainahan parantamisen varaa löytyy. Tärkeintä oli kuitenkin, että saatiin fitnesin puolella aikaiseksi kunnon kinkerit eli lavalla nousi onneksi kaikki viisi ilmoittautunutta. Älkäähän tytöt nyt kadotko minnekään!!!:whip: Hieno kilpailu kaikilta ja taso oli mielestäni hyvä kuten pisteetkin sen kertoivat.:dance2:

JEE Hyvä fitnesstytöt :dance: Onko pisteistä tietoa, nimittäin body-lehden sivuilla niitä ei vielä ainakaan ollut??
 
Ihan jo pelkästään Susanna Mantilan takia kannatti matkustaa Lahteen asti ja maksaa pääsylippu. Susanna on käsittämättömän upea ja kaunis! :haart: Siinäpä on kyllä mieletön pariskunta... Vitsit ois hienoa jos järjestettäis pariskuntakilpailuja. Mä ainakin maksaisin paljon rahaa, että näkisin Mantilat, Maaniemen ja Kaurasen samalla lavalla vertailussa!

Ainakin 90-luvun alkupuolella tuollaisia parikisoja järjestettiin Suomessa.

Tämä oli minulle viides vuosi peräkkäin expossa ja täytyy sanoa, että messut tuntuvat joka vuosi vaisummilta ja suppeimmilta, mistä lie johtuukaan? Varmaan ainakin siitä, että kamppailulajeja ei ollut ja kansainvälinen tähtivieras puuttui. Kisat olivat hyvät, kuten aina. Päällimmäisenä jäi mieleen Wileniuksen ylivoimainen ja "sädehtivä" olemus lavalla. Toivottavasti pääsee kansainvälisiin karkeloihin niittämään Suomelle ja itselleen menestystä.
 
Classic Bodybuilding sai uuden huippu kilpailijan

Oulun kisan nelonen kiilasin SM-neloseksi! Robert Nitz oli vakuuttava jo Oulussa vaikkei oikein
ollut perillä siellä koko kisa touhusta. Toivoin että joku jeesaisi tätä kaveria SM-kisaan sen verran
lahjakas kaveri. Onnittelut Robert! Tämä kaveri pystyy vieläkin parempaan kunhan oppii poseraamaan.

Tästä kaverista kuullaan vielä: http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/ClassicBB/SM09/VG7G7322-230.jpg
Kiitos Mikelle kuvista!
 
Voisko joku kiltti, joka tuntee säännöt paremmin, kertoa minulle, miten nämä pisteet menevät..


http://www.fitnessexpo.fi/bodybuilding_09.jsp

ESIMERKKI:
1. Jerry Ossi, Team Leader, Kuopio 5 5 5 10
2. Markus Heinänen, Team UFS, Helsinki 14 19 10 29

Eikö viimesimmän IFBB sääntöuudistuksen mukana tullut se sääntö, että alkukisan jälkeen nollataan - niinkuin tässäkin on tehty, jonka jälkeen lopulliset pisteet muodostuvat vaparipisteistä PLUS finaalin fysiikkapisteistä (x2). Kun katsoo vaikka Markuksen pisteitä, lopputulema siis 29, niin nuohan on tullut vaan lisäämällä vaparipisteet ja finaalin fysiikkapisteet, eikä siten finaalin fysiikkapisteitä ole kerrottu kahdella. (Jos olisi kerrottu ns. valmiiksi kahdella niinkuin tehdäänkin, niin ei kenenkään loppupisteet voisi olla kymmenen, vaan täysillä tuomariäänilläkin voittaneen - kun tuomareita on 9 ja 2 huonointa ja 2 parasta jää pois - pojot olisivat 15) Sama toistuu tosin kaikissa..

Minä vuonna tämä on muuttunut takaisin niin (keho ja cbb), että vapari on 50% ja finaalin fysiikka 50%? Ja jos jollain on jotain hajua, missä asiasta on tiedotettu (siis muutoksesta), niin voisiko ystävällisesti laittaa vaikka linkkiä, multa tämä on mennyt niinku ihan ohi..

EDIT: Aa, katoin uuden 2009 editionin IFBB:n säännöistä, siellä on kyllä edelleen final scores = vapari + finaalin fysiikka(x2). Tämä on varmaan kehonrakennusliiton / fitnessliiton classicin osalta uusi sääntö, josta tiedottaminen on mennyt multa ohitse :)
 
Yhtään NGV:tä väheksymättä, niin kaiken tuon bodymunkki elämän ym. hifistelyn jälkeen olisin pikkusen kovempaan kuntoa odottanu, mutta eipä oi nyt kummonen ollu.:zzzz:
 
muuten loistava tapahtuma. ainut asia mikä jäi vaivaan niin -80 bb. että jari laine voitti sami nymannin ? :david: ja ännkkärille onnea ekoista kisoista siitä se lähtee...
 
Voisko joku kiltti, joka tuntee säännöt paremmin, kertoa minulle, miten nämä pisteet menevät..

Osaisitko analysoida Anne nämä vaparipuolen pisteetkin, näyttää niin oudoilta...

Fitness, vapaaohjelma
1. Tiina Kasvi, Hardcore Team, Helsinki 9 17 8 25
2. Terhi Partanen Wellmax Team, Helsinki 17 7 9 33
3. Johanna Lind, Team Body, Vantaa 6 24 24 54
4. Mari Huhtanen, Team Body, Oulu 25 16 14 55
5. Petra Rautakallio, Team Gym 99, Kuopio 18 20 21 59

Eka rivi on varmaan vapari ja kaksi seuraavaa on fysiikka kierroksia. Eli jos laskukaava menee samaan tyyliin kuin kehopuolella, eli vapari=50% ja finaalipäivän fysiikka x2, niin mm. Mari huhtasen pisteet olisivat 53 :jahas: eli hän olisi ollut pronssilla... Ei jummarra... Tai sit noi Tiinan toiset pisteet (=17) on merkatty ihan päin *ersettä... ei tajuu :)
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom