Fitness Expo 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Huh, olihan kisat! Mahtavaa oli olla katsomossa kannustamassa omia suosikkejaan ja tavata alan ihmisiä.

Ensimmäisenä onnittelut Mikelle palkinnosta, olet sen tosiaan ansainnut :worship:

Toiseksi, aivan hurjan paljon onnea hyvälle ystävälleni Jussi Forsgrenille joka tuli ja korjasi koko potin :hyper::dance::dance::hyper: Sen on mies ansainnut. Nyt vaan jännitetään miten PM:ssä käy.

BF:n lyhyt sarja oli todella kova, mut en olis ehkä henkilökohtaisesti laittanut Kotkansaloa 1.sijalle.. Mitään kummempia yllätyksiä bf:n puolella ei tullut Katrin Kimberin pitkän sarjan voittoa lukuunottamatta. Tytöllä on kyllä malli kohdallaan :thumbs:

Mieleen jäi vielä erityisesti Peter Wilenius ja Teemu Isoaho viimestelyillä fysiikoillaan ja upeilla vapaaohjelmillaan. Onnea heillekin voitosta!

Sitten vaan odottelemaan PM:ä ja kevään kisoja :hyper:

Kerrassaan loisteliaat kisat!!! Mahtava fiilis oli katella kisoja ja kannustaa kisaajia! Mentula oli hurjassa kunnossa sekä tietysti aivan järkyn kokoinen. CBB-kisaajat olivat myös mahtavassa kunnossa ja erittäin hienoja vapareita myös esittivät!! Nyt nukkumaan,että jaksaa taas huomenna reenata!

Classic BB galleria

IMG_0779-127.jpg

Bodifinaalit kävin katsomassa ja kerrankin olin yksimielinen tuomareiden kanssa kaikista voittajista (ehkä mulla vaan silmä harjaantuu...).

Kuriositeettina pitää nostaa esille helposti tilastoihin hukkuva tulos sp-toistokisassa, joka sai mun ilmeeni tällaiseksi: :wtf:

Miehet +110

Sija Nimi Paikkakunta Paino Tanko Ero Toistot Hylätyt Tulos

3 Fredrik Smulter Malax 144,0 145,0 1,0 26 1 25

tuo smulterin tulos on jotain aivan uskomatonta. 145kg ja 26toistoa. joo ja huomasin että 1hylätty, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että se nosti sen 26kertaa!! aivan hullua...

Ite kävin katsoo lauantaina kisoja ja en kyl ymmärrä mite se Kotkansalo voitti. Sitä naisten cbb:tä tuli ihmeltyä et onpas taso :wtf: Bf:ssäkin kireämpää ja lihaksikkaamman näköistä porukkaa. Cbb miehet oli kyl taasen sitten mukavaa katseltavaa :D Muute messut tarjonnaltaan jotenkin köyhät...

Smulteri tulee nostamaan tulevaisuudessa isoja rautoja raakana ja varusteilla. Tai ainakin varusteilla jos ei raakana uskalla ;=)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lauantaina ja sunnuntaina oli erilaiset valot. Lauantaina katossa oleva rinkula oli valaistu, sunnuntaina ei. Lauantailta siis paremmat kuvat. Savua oli myös välillä vähän liikaa, eli se vie kontrastia pois ja kun tämmöisessä kuvamäärässä ei todellakaan ole mahdollista korjata jokaista kuvaa erikseen, niin joissain kuvissa voi olla sitten feeluakin.

Expon valot ylipäätänsä ovat äärimmäisen hyvät, mutta Kultsa on samoissa, ellei jopa parempi. Ulkomaisiin kisoihin meidän kisojen valoja ei voi edes verrata.

Jumalauta noita Bullin ojentajia!!!:wtf:

No niin, kotosalla ollaan ja ehdottomasti paras Fitness Expo takana, jossa olen koskaan ollut. Ja todellakin parhaat kisat! Etenkin BF puolella oli kyllä niin erilaisia fysiikoita lavalla ja niin tasaista (jokaisessa jotain hyvää ja toisaalta huonoakin), että oli kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen kisa loppuun asti. Samoin muissakin sarjoissa riitti katseltavaa ja hyviä taistelupareja. Todella tyytyväinen olen tuomarityöskentelyyn. Jokaisellahan on aina omat suosikkinsa, mutta objektiivisin silmin tarkasteltuna sijoitukset kyllä menivät niin, ettei niistä jäänyt mitään isompaa purnattavaa.

Muutenkin kisat etenivät hyvällä temmolla ja sopivasti tauotettuina. En malta odottaa, mitä ensi vuonna on luvassa, kun kisa pääsee uusiin tiloihin.
:hyper:

Kiva oli taas nähdä vanhoja tuttuja vuosien varrelta ja hirmu mukava tutustua uusiin kasvoihin. Expo on kyllä sellainen varma paikka tavata tuttuja ainakin kerran vuodessa, joita muuten näkee harvemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom