Ajankohtaista taas tämä. Vuosikausia vituttanut mennä expoon kun joka kerta tuntee itsensä niin ei-tervetulleeksi sinne. Ja joka vuosi pressipassi ainakin mun osalta menee vain heikommaksi. Toissavuonna expossa mä sain VIP-passin. Sitä ennen 10 vuotta aina mennyt takahuoneessa käymään ja moikkaan tuttuja ja toivottaan onnea kisaajille. No tänä ko. vuonna toimin kuten aikaisemminkin, mutta sitten mut pysäyttiin lavan takana ja sanottiin, että taakse pääsee vain pressipassilla. KP tuli siinä vastaan ja sanoin, että mulle on annettu väärä passi, että en pääse enää kulkemaan. Mutisi jotain ja lähti vittuun.
Menin lipunmyyntiin, jossa en nyt nimeä muista, mutta joka vuosi mulle ystävällinen ollut kaveri antoi sitten mulle pressipassin ja pahoitteli, että oli vippipassi. Menin sitten sillä lavan taakse normaalisti. Seuraavalla tauolla olin menemässä onnittelemaan voittajia, mutta mut pysäytettiin siinä ja sanottiin, että lavan taakse pääsee vain kuvaajat. Heiluttelin kameraa, että kuvaaja tässä ollaan, mutta sitten sinne pääsikin enää vain Bodylehden kuvaajat. Käännyin pois ja mietin vain mikä vitun tarve ja fiksaatio KP:lla on olla tommoinen vittupää mulle. Nyt vuonna 2017 sitten pressipassi oli jo niin voimaton, ettei sillä saa mennä kuin kuvauspaikalle, samalla kiellettiin kaikenlainen median tuottaminen paikanpäältä snäpit mukaanlukien. Eli Expossa on maailman tehottomin pressipassi, yleisölläkin on paremmat oikeudet. Se sääntö ei toki koske ulkomaalaisia, vaan Team Andro nakuttaa suoraan kortilta koneella nettiin kuvia.
Tuon liitteen jälkeen seuraaavana päivänä KP soitti mulle ja kertoi ettei lue Pakkotoistoa tai mun facea (just joo), että oli kuullut tosta. Mä sanoin "Sano mulle KP vain yksi asia, MIKSI?" Se ei puhelun aikana osannut vastata, eikä halunnut myöntää, että se vain haluaa olla vaikea mua kohtaan.
katso liitettä 146921