Fitness Classic 21.4.-22.4.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eiköhän porukassa osoiteta mieltä edes niin että käydään lopettamassa Suomen Fitnessurheilu Ry:stä, NFE:stä, Fitness Classicista ja Bodynewsistä tykkääminen/niiden seuraaminen facebookissa ja katsotaan ku kohta KP tekee päivityksen että "Boom, 1000 tykkääjää, kiitos!" ku viikko sit oli 5000? :D

Ajankohtaista taas tämä. Vuosikausia vituttanut mennä expoon kun joka kerta tuntee itsensä niin ei-tervetulleeksi sinne. Ja joka vuosi pressipassi ainakin mun osalta menee vain heikommaksi. Toissavuonna expossa mä sain VIP-passin. Sitä ennen 10 vuotta aina mennyt takahuoneessa käymään ja moikkaan tuttuja ja toivottaan onnea kisaajille. No tänä ko. vuonna toimin kuten aikaisemminkin, mutta sitten mut pysäyttiin lavan takana ja sanottiin, että taakse pääsee vain pressipassilla. KP tuli siinä vastaan ja sanoin, että mulle on annettu väärä passi, että en pääse enää kulkemaan. Mutisi jotain ja lähti vittuun.

Menin lipunmyyntiin, jossa en nyt nimeä muista, mutta joka vuosi mulle ystävällinen ollut kaveri antoi sitten mulle pressipassin ja pahoitteli, että oli vippipassi. Menin sitten sillä lavan taakse normaalisti. Seuraavalla tauolla olin menemässä onnittelemaan voittajia, mutta mut pysäytettiin siinä ja sanottiin, että lavan taakse pääsee vain kuvaajat. Heiluttelin kameraa, että kuvaaja tässä ollaan, mutta sitten sinne pääsikin enää vain Bodylehden kuvaajat. Käännyin pois ja mietin vain mikä vitun tarve ja fiksaatio KP:lla on olla tommoinen vittupää mulle. Nyt vuonna 2017 sitten pressipassi oli jo niin voimaton, ettei sillä saa mennä kuin kuvauspaikalle, samalla kiellettiin kaikenlainen median tuottaminen paikanpäältä snäpit mukaanlukien. Eli Expossa on maailman tehottomin pressipassi, yleisölläkin on paremmat oikeudet. Se sääntö ei toki koske ulkomaalaisia, vaan Team Andro nakuttaa suoraan kortilta koneella nettiin kuvia.

Tuon liitteen jälkeen seuraaavana päivänä KP soitti mulle ja kertoi ettei lue Pakkotoistoa tai mun facea (just joo), että oli kuullut tosta. Mä sanoin "Sano mulle KP vain yksi asia, MIKSI?" Se ei puhelun aikana osannut vastata, eikä halunnut myöntää, että se vain haluaa olla vaikea mua kohtaan.

katso liitettä 146921
Tää on kanssa ihan käsittämätön yhtälö. Edes ilmaista mainosta ei arvosteta jos ei "naama" miellytä. Noi toiminnat osoittaa mun mielestä vaan kusipäisyyttä.

Eiköhän porukassa osoiteta mieltä edes niin että käydään lopettamassa Suomen Fitnessurheilu Ry:stä, NFE:stä, Fitness Classicista ja Bodynewsistä tykkääminen/niiden seuraaminen facebookissa ja katsotaan ku kohta KP tekee päivityksen että "Boom, 1000 tykkääjää, kiitos!" ku viikko sit oli 5000? :D
Mulle tehtiin helpoksi. :D Ne näköjään bännäsi mut liiton sivuilta kokonaan. Osui kommentit näköjään pahasti hermoon.:ROFLMAO:

Kyllä se mielestäni on. Se on hiljainen hyväksyntä. Itse en ole kisannut viime vuosina mutta joka kevät ollut kultsalla sekä valmentajan ominaisuudessa mutta jouduin itsekin valitsemaan puoleni. Eikä ollut vaikea valinta.
Tästä on pakko olla samaa mieltä. Se juuri että kukaan kisaaja/valmentaja ei puutu/uskalla sanoa mihinkään näihin asioihin antaa KPlle täyden vapauden rellestää miten haluaa.

Kyllä se mielestäni on. Se on hiljainen hyväksyntä. Itse en ole kisannut viime vuosina mutta joka kevät ollut kultsalla sekä valmentajan ominaisuudessa mutta jouduin itsekin valitsemaan puoleni. Eikä ollut vaikea valinta.

Sinulle Janne tuo on ollut helppo asia ratkaista. Minulle ei niinkään iisi.

Tästä on pakko olla samaa mieltä. Se juuri että kukaan kisaaja/valmentaja ei puutu/uskalla sanoa mihinkään näihin asioihin antaa KPlle täyden vapauden rellestää miten haluaa.

Eli olisi pitänyt jättää kilpailematta, kun olet suunnitellut treenejä pari vuotta kohti tiettyä päämäärää. Että olisi pitänyt osata ennustajaeukon tavoin aavistaa liittomuutokset ym. ja jäädyttää peli vuosi sitten? Tämä tietynlainen sekoiluhan näissä keholajeissa on ollut jo piiiiitkän aikaa, siihen voi vaikuttaa enemmän kisoja seuraavat, kuin itse kilpailijat, jotka hakevat haasteita ja menestymistä. Ei tuota IFBB:tä voi niin vain sivuuttaa, kun pohtii, että missähän kisoissa sitä kisaa. Varsinkaan natikkana. Siinä on vitusti haastetta jo tällaiselle 10 vuotta kilpailleelle ja antaa draivia tulevaan.

Eli olisi pitänyt jättää kilpailematta, kun olet suunnitellut treenejä pari vuotta kohti tiettyä päämäärää. Että olisi pitänyt osata ennustajaeukon tavoin aavistaa liittomuutokset ym. ja jäädyttää peli vuosi sitten? Tämä tietynlainen sekoiluhan näissä keholajeissa on ollut jo piiiiitkän aikaa, siihen voi vaikuttaa enemmän kisoja seuraavat, kuin itse kilpailijat, jotka hakevat haasteita ja menestymistä. Ei tuota IFBB:tä voi niin vain sivuuttaa, kun pohtii, että missähän kisoissa sitä kisaa. Varsinkaan natikkana. Siinä on vitusti haastetta jo tällaiselle 10 vuotta kilpailleelle ja antaa draivia tulevaan.
Enhän mä missään sanonut että pakko kilpailematta on jättää. Vaan se että kukaan ei uskalla edes PUHUA mitään vastaan vaikka esimerkiksi tossa ”Kultsa mainoksessakin” luvut valehdellaan ihan surutta.

Jos kärkipään kisaajat puhuisivat suoraan asioista niin ei se KP voisi loputtomiin jatkaa rellestämistään.

Eikö sinulla Tuukka oikeasti herää ajatus tuollaisen uutisen jälkeen että mistä kaikesta muusta liitto valehtelee surutta? Kummasti jengi hiljaisesti hyväksyi vuoden takaisen lisenssimaksunkin tuplaamisen. Eikä tässä ole kyse mistään muutamasta vuodesta ja pelkästään näistä liittosekoiluista. Tämä sama meno on ollut jo kauan ennen näitä kuten itsekin tuossa mainitset.

Siinä puhut kyllä höpöjä kun sanot että yleisö voi vaikuttaa enemmän kuin kisaajat. Kukakohan sen yleisön sinne messuille vetää? Kisaajat vai KP?

Enhän mä missään sanonut että pakko kilpailematta on jättää. Vaan se että kukaan ei uskalla edes PUHUA mitään vastaan vaikka esimerkiksi tossa ”Kultsa mainoksessakin” luvut valehdellaan ihan surutta.

Jos kärkipään kisaajat puhuisivat suoraan asioista niin ei se KP voisi loputtomiin jatkaa rellestämistään.

Eikö sinulla Tuukka oikeasti herää ajatus tuollaisen uutisen jälkeen että mistä kaikesta muusta liitto valehtelee surutta? Kummasti jengi hiljaisesti hyväksyi vuoden takaisen lisenssimaksunkin tuplaamisen. Eikä tässä ole kyse mistään muutamasta vuodesta ja pelkästään näistä liittosekoiluista. Tämä sama meno on ollut jo kauan ennen näitä kuten itsekin tuossa mainitset.

Siinä puhut kyllä höpöjä kun sanot että yleisö voi vaikuttaa enemmän kuin kisaajat. Kukakohan sen yleisön sinne messuille vetää? Kisaajat vai KP?

Rahan pyörittämiseenhän on aina liittynyt tietynlainen kusetus ja juttuja tehdään markkinointimielessä harhaanjohtavaksi jne. Tämä ei varmasti helppo juttu ole, kun raha pyörii hommassa jo aika vahvasti. On liiton "omat rahat" ja sitten kisoja pyörittävien yritysten rahat. Olen tosiaan kisannut heti 10 vuotta näissä ympyröissä ja olisin varmasti kuullut ja huomannut isot valheet, mitkä oleellisesti johonkin vaikuttaisivat kilpailijan kantilta.

Itsekin olen ihmetellyt useasti tuota lisenssin hinnan tuplaamista ja siitä olisi voinut saada konkreettista tietoa, että se ei olisi aiheuttanut niin paljon ihmettelyä kilpailijoiden osalta. Tiedottaminen on todella tärkeää ja sen olisi mun mielestä oltava mahdollisimman avointa.

Kilpailijoita ja hyvin menestyneitäkin on lähtenyt jo useita tässä vuosien aikana. Se on harmillista ja siitä pitäisi päästä eroon. Avoin puhuminen olisi avain kaikkeen kyräilyn lopettamiseen varsinkin jos puhujana on LIITTO. Mutta kun on myös tämä bisnes/liitto konsensus. Hankala homma tässä hankalassa tilanteessa, jossa myös isot uudistukset ovat meneillään.

Sitten jos kisaajat vaikuttavat kaikkeen, niin silloin pitäisi tehdä LAKKO, joka kattaisi kaikki kilpailijat. Sitten voisi katsoa tuleeko yleisö paikalle. Muussa tapauksessa vaikka useat kärkinimetkin toitottaisivat epäkohdista ympäri nettiä, ei se kilpailuja lopettaisi.

Naisten fitness-sarjoja on enemmän kuin miesten kehonrakennussarjoissa (bb + cbb) kilpailijoita. Kas, siinäpä keholajien koko kuva tänä päivänä.

Sitä itseasiassa odottaa tätä viikonloppua, ihan vain siksi, että saa kuulla kuinka vähän tai paljon siellä on ollut maksavia asiakkaita paikalla. Eli kuinka hyvin ne biksupeput vetoaa lopulta kansan syviin riveihin.

Kilpailijoista ymmärrän, etteivät halua liiton johtohahmoa ärsyttää. Mutta moni muukin "nuolee" johtohahmoa kieli ruskeena! Olen nähnyt ja kuullut kuinka siellä haukutaan selän takana kaikki! Jopa ammattilaisia!
En ole muutamaan vuoteen käynyt SFU:n kisoja katsomassa, enkä mene. Siellä ei ole yhtäkään sarjaa, mikä kiinnostaisi.
Onneksi syksyllä on AINOA, ALKUPERÄINEN ja AITO kehonrakennuskisat SKL!!

Sinulle Janne tuo on ollut helppo asia ratkaista. Minulle ei niinkään iisi.

Kilpailee jos kilpaileem mutta jos näkee vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta sekä valehtelua niin kyllä nämä asiat pitäisi pystyä myöntämään. Jos pelkää arvostelun vaikuttavan kohteluun kisoissa niin siinä on kiistaton todistus siitä että liitto ja sen johto on läpeensä mätä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tästä näkee juuri sen kun kukaan ei uskalla tehdä mitään tai puhua asioista niin KPta ei kiinnosta pätkääkään vaikka jäisi valehtelusta kiinni. Ei edes kiistä valehteluaan. Sitten vaan taas myötäillään kilpailijoiden toimesta.
”Ei se mitään, juttuja tehdään markkinointimielessä harhaanjohtaviksi”:kakka::kakka:

Mahtaakohan Olympiakomitea muuten olla tietoinen liiton toimintatavoista?

https://www.olympiakomitea.fi/olympiakomitea/vastuullisuus/tietoa-vastuullisuudesta/

Vastuullisuus urheiluyhteisössä
Tietoisemmin, vastuullisemmin, kestävämmin
Urheiluyhteisön Reilun Pelin ihanteet ja tavoitteet sisältää viisi pääperiaatetta:

• Jokaisen tasavertainen mahdollisuus liikuntaan ja urheiluun
  • Vastuu kasvatuksesta
  • Terveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen
  • Rehellisyys ja oikeudenmukaisuus
  • Luonnon kunnioittaminen ja kestävään kehitykseen pyrkiminen
Eettiset periaatteet pohjautuvat osin olemassa olevaan lainsäädäntöön sekä erilaisiin kansainvälisiin sopimuksiin ja säännöstöihin. Ennen kaikkea eettiset periaatteet ovat kuitenkin arvovalintoja, joita tehdään päivittäin liikunnan ja urheilun arjessa.

Vastuullisuuskokonaisuus
Vastuullisuuskokonaisuus Olympiakomiteassa sisältää mm. seuraavia osa-alueita:

Tästä näkee juuri sen kun kukaan ei uskalla tehdä mitään tai puhua asioista niin KPta ei kiinnosta pätkääkään vaikka jäisi valehtelusta kiinni. Ei edes kiistä valehteluaan. Sitten vaan taas myötäillään kilpailijoiden toimesta.
”Ei se mitään, juttuja tehdään markkinointimielessä harhaanjohtaviksi”:kakka::kakka:

Mä nostan Jarno sulle hatun korkealle kun tuot epäkohtia esille. Sulla on on siinä myös menetettävää. Se nostaa arvoa entisestään!

virtamo.png
virtamo2.png

eee.png

Aikuinen mies lähtee uhriutumaan sen jälkeen kun puolustaa idioottimmaista käytöstä ja vetoaa johonkin vitun ryhmäpaineeseen. :hyper:
Ryhmäpaineen ymmärrän yläasteen tupakkapaikalla, mutta että internet-väittelyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom